abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221629438
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:39 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Zoals @:heatwave hierboven al uitlegde.
[..]

Je weet ook wel dat dat niet volledig de extreme aandacht verklaart. Afgelopen pagina's werd hier een racist ook met veel liefde verdedigd, ik denk dat als we blind zijn voor onze gedragingen we geen steek verderkomen. Niemand is feilloos
pi_221629506
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
Je weet ook wel dat dat niet volledig de extreme aandacht verklaart. Afgelopen pagina's werd hier een racist ook met veel liefde verdedigd, ik denk dat als we blind zijn voor onze gedragingen we geen steek verderkomen. Niemand is feilloos
Wat boeit mij het wat voor huidskleur iemand heeft? Ik beoordeel mensen op hun woorden en daden, niet op het kleurtje van hun huid. Deze man was gewoon een fraudeur. Dat sommige lieden er een racismefeestje van maken kan ik verder niet helpen.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221629551
Des te ouder ik wordt des te meer duidelijk wordt is dat de linkse wereld zo nep als wat is.
Ze beweren maar wat, alles is nep, alles wat ze niet bevalt stoppen ze maar onder in de la, de waarheid ontkennen ze, iedereen die laat zien hoe ze zijn wordt afgemaakt/kapot gemaakt plegen plagiaat etc etc etc. volgende keer als ik weer 'domrechts' zie reageer ik met 'plagiaatlinks'.
pi_221629586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Over welk van die professoren zijn in drie weken tijd dan 324 (! en dat is geen willekeurig getal) artikelen geschreven? Al die ophef valt in het niet bij deze Arday.

En dat valt deels prima te verklaren (DEI en extreem (veel te) jong hoogleraar) alleen het valt ook op dat sommige mensen uit het bekende clubje iets te enthousiast zijn.
Het volgens jou alleen maar om plagiaat?

Het opzichtig liegen en dat niemand in die toko daar iets van durfde te zeggen heeft er helemaal niets mee te maken?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221629634
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oké. Wat is de verklaring voor het gegeven dat meerdere witte plagiaat professoren tig keer minder aandacht krijgen?
Dat is geen gegeven.
pi_221629652
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Wat boeit mij het wat voor huidskleur iemand heeft? Ik beoordeel mensen op hun woorden en daden, niet op het kleurtje van hun huid. Deze man was gewoon een fraudeur. Dat sommige lieden er een racismefeestje van maken kan ik verder niet helpen.
Ik zei nergens noch impliceerde ik dat jij hem op zijn huidskleur beoordeelde. Ik had het over de enorme aandacht die deels 'onverklaarbaar' is. Dat artikel van de VK veroorzaakt ook direct ophef
pi_221629661
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:02 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het volgens jou alleen maar om plagiaat?

Het opzichtig liegen en dat niemand in die toko daar iets van durfde te zeggen heeft er helemaal niets mee te maken?

Ik had het over deels verklaarbaar. Maar lees vooral wat jij wilt
pi_221629673
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zei nergens noch impliceerde ik dat jij hem op zijn huidskleur beoordeelde. Ik had het over de enorme aandacht die deels 'onverklaarbaar' is. Dat artikel van de VK veroorzaakt ook direct ophef
Waarom begin je dan een relaas over 'een racist op de vorige pagina's' tegen mij?

Richt je dan tot degene die je bedoelt.
pi_221629695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:01 schreef ReplaR het volgende:
Des te ouder ik wordt des te meer duidelijk wordt is dat de linkse wereld zo nep als wat is.
Ze beweren maar wat, alles is nep, alles wat ze niet bevalt stoppen ze maar onder in de la, de waarheid ontkennen ze, iedereen die laat zien hoe ze zijn wordt afgemaakt/kapot gemaakt plegen plagiaat etc etc etc. volgende keer als ik weer 'domrechts' zie reageer ik met 'plagiaatlinks'.
Dat is allang duidelijk. Altijd maar janken over extreemrechts, terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
pi_221629702
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik had het over deels verklaarbaar. Maar lees vooral wat jij wilt
Waarom heb je het dan over andere professoren die plagiaat plegen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221629749
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Natuurlijk zien ze achter iedere boom een racist.

Hoe lang spelen ze dit spelletje al? Als ze de discussie over hun verknipte wereldbeelden niet kunnen winnen, dan wordt de racismekaart getrokken.
pi_221629753
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:11 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Waarom begin je dan een relaas over 'een racist op de vorige pagina's' tegen mij?

Richt je dan tot degene die je bedoelt.
en je had 'in mijn relaas over 324 artikelen' wel door dat jou daar niet persoonlijk over aanviel!? En nu trek je het wel direct op jezelf terwijl je niet eens deel uitmaakte van dat gesprek haha
pi_221629827
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:17 schreef opgebaarde het volgende:
en je had 'in mijn relaas over 324 artikelen' wel door dat jou daar niet persoonlijk over aanviel!? En nu trek je het wel direct op jezelf terwijl je niet eens deel uitmaakte van dat gesprek haha
Wat loop je nou dom te zwetsen man? :')
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:40:53 #189
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221630007
quote:

[..]
Oké. Wat is de verklaring voor het gegeven dat meerdere witte plagiaat professoren tig keer minder aandacht krijgen?
Wie trekt er nu eigenlijk de slachtoffer kaart?
pi_221630360
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik zei nergens noch impliceerde ik dat jij hem op zijn huidskleur beoordeelde. Ik had het over de enorme aandacht die deels 'onverklaarbaar' is.
Die aandacht is helemaal niet onverklaarbaar, zeker niet omdat de meeste andere academici die van plagiaat beschuldigd worden geen zelfmoord plegen.
pi_221630654
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 17:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Die aandacht is helemaal niet onverklaarbaar, zeker niet omdat de meeste andere academici die van plagiaat beschuldigd worden geen zelfmoord plegen.
Ik begrijp niet helemaal wat je probeert duidelijk te maken met de verwijzing naar zijn zelfmoord.
pi_221630862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 17:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je probeert duidelijk te maken met de verwijzing naar zijn zelfmoord.
Zijn zelfmoord heeft linkse media er toe bewogen hem een martelaar te maken. Dat verklaart de enorme media-aandacht.
pi_221631172
quote:

[..]
Arday was iemand die eerder veel positieve media aandacht kreeg. Heeft zelfs met de olympische vlam mogen lopen.

Een beetje hetzelfde dat wanneer een zekere Marco B. beschuldigd werd van seksueel misbruik. Dat levert ook veel meer aandacht op dan een of andere mafklapper uit de provincie.
pi_221631301
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee, er komt nog iets bij. De beschuldigingen sluimeren al 3 jaren.

Maar Arday had er advocaten op gezet, de politie was ingezet en hij bleef in alle toonaarden ontkennen en racisme schreeuwen en hoe meer men ging graven, hoe gekkere dingen men vond.

Zijn levensverhaal an sich is gewoon lachwekkend.

Daarnaast betreft het Cambridge.

De media aandacht is 100% verklaarbaar doordat Arday niet de tegenwoordigheid van geest had om schuld te bekennen en excuses aan te bieden.

Nog even afgezien van dat zijn werk echt heel slecht was en er ook interviews zijn opgedoken waarin hij met heel veel woorden helemaal niets zegt.

Natuurlijk zullen er ook wat mensen tussen hebben gezeten die racistische motieven hebben gehad, maar zouden die echt bij The Guardian werken denk je?

Het is niet alsof alleen rechts/conservatieve media achter hem aan zat…
pi_221633593
Bekijk deze YouTube-video

Carl Benjamin heeft wat rake woorden voor de woke left.

Links ziet de wereld als mensen die inwisselbaar zijn. In mijn woorden: een topacademicus met diploma’s of Jason Arday? Lood om oud ijzer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')