abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221599664
En uiteraard, nu beginnen sommigen alweer de boel om te draaien:

https://www.geenstijl.nl/(...)-kalkman-jason-arday

Arday werd niet bekritiseerd omdat hij zwart was, hij werd bekritiseerd omdat hij een leugenaar was. En werd een blanke fraudeur zoals Diederik Stapel als ambitieus gezien nadat zijn bedrog uitkwam, of toch vooral als een fraudeur? Ik meen het laatste...
pi_221599713
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[ afbeelding ]

Arday werd niet bekritiseerd omdat hij zwart was, hij werd bekritiseerd omdat hij een leugenaar was. En werd een blanke fraudeur zoals Diederik Stapel als ambitieus gezien nadat zijn bedrog uitkwam, of toch vooral als een fraudeur? Ik meen het laatste...
Roos Vonk past ook in het lijstje. In plaats van wetenschappelijk bezig te zijn heeft ze haar eigen activistische conclusie getrokken en daar naartoe zitten schrijven.
Zij heeft ook er ook van langs gekregen toendertijd.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 12:35:26 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221599821

Zo sterk, mag van mijn wel in de OP
The End Times are wild
pi_221599901
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[ afbeelding ]

En als het bij "sommigen" zou gaan om influencers of mislukte tv persoonlijkheden acterend op een vmbo niveau haal je de schouders op en ga je verder waar je mee bezig was.

Het gaat hier echter om een universitait hoofddocent, één stapje verwijderd van de professor!
En dan keihard de feiten negeren met een blik op de wereld die niet breder is dan wat je door een keukenrol kunt zien.

Met wat we al op de universiteiten hebben rondlopen aan palestina-activisten, klimaatwaazinningen en jodenhaters kun je niet anders concluderen dat het aan de bovenkant volledig mislukt is met de kenniseconomie.
-
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 13:02:11 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221599945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:35 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Zo sterk, mag van mijn wel in de OP

Deze sluit hier dan mooi op aan
The End Times are wild
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 13:15:03 #256
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221600009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:52 schreef quo_ het volgende:

[..]
En als het bij "sommigen" zou gaan om influencers of mislukte tv persoonlijkheden acterend op een vmbo niveau haal je de schouders op en ga je verder waar je mee bezig was.

Het gaat hier echter om een universitait hoofddocent, één stapje verwijderd van de professor!
En dan keihard de feiten negeren met een blik op de wereld die niet breder is dan wat je door een keukenrol kunt zien.

Met wat we al op de universiteiten hebben rondlopen aan palestina-activisten, klimaatwaazinningen en jodenhaters kun je niet anders concluderen dat het aan de bovenkant volledig mislukt is met de kenniseconomie.
Want die bovenkant zit bij de universiteiten? Dacht het niet. De bovenkant kiest doorgaans gewoon voor het geld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221601534
Menigte herdenkt Jason Arday, sprekers wijzen unaniem naar 'racistische media' als moordenaar
https://www.geenstijl.nl/5191502/herdenking-jason-arday

Pagina's openen de jacht op de 'verantwoordelijke journalisten'

Bekijk deze YouTube-video
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221601572
In de omgekeerde wereld van de mainstream media zien we nu dit:

https://x.com/NickDixon/status/2089472484085211226

gehersenspoelde mensen die echt geloven dat Arday een echte professor is, en dat hij vermoord is.
pi_221601606
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:52 schreef quo_ het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe doorgeslagen het al is in het VK. Daar is door een grote hoeveelheid (de getallen worden momenteel steeds gekker, we zijn al over de 100.000 euro heen) een wake gehouden waarbij ook politici spraken die onomwonden zeggen dat het racisme was en dat alles tot de bodem uitgezocht moet worden (nee, niet de fraude an sich, maar de journalisten die hun werk deden...).

Er wordt geld als water verdient aan deze onzin. Zo heeft de familie een gofundme voor de begrafeniskosten. Die oorspronkelijk 20.000 pond kostte, maar in de tussentijd ineens 50.000 pond, daarna 100.000 pond, daarna 200.000 pond en inmiddels 250.000 pond kost...

Let wel, deze man heeft met zijn oplichterspraktijken de afgelopen jaren meerdere miljoenen verdiend.

Een journalist die simpelweg aangaf dat er goede doelen zijn die het meer waard zijn om aan te doneren wordt inmiddels compleet door de mangel gehaald.

Het is werkelijk te zot voor woorden hoe extreemlinkse idioten laten zien hoe vatbaar ze zijn voor de grootst mogelijke onzin.

Nog even afgezien van het feit dat hij nu samen met Floyd de posterboys zijn van antiracisme. Hoe tragisch hun dood was, het is natuurlijk te zot voor woorden dat je twee luidste voorbeelden van racisme beiden niets met racisme te maken hadden en bovendien beiden criminelen waren. Want ja, fraude is gewoon een nettere vorm van criminaliteit.

Het is meer dan duidelijk dat organisaties als BLM (ja, ook betrokken hierbij) geen reet geven om de Zwarte gemeenschap. Het is allemaal ter meerdere eer en glorie van henzelf. En geld natuurlijk... zoek maar eens op hoe de figuren achter BLM nu leven. En dat voor communisten!
pi_221601674
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:51 schreef Homey het volgende:

gehersenspoelde mensen die echt geloven dat Arday een echte professor is, en dat hij vermoord is.
Euh, hij was natuurlijk wel benoemd tot hoogleraar. Daar is de ellende mee begonnen, want hij werd toen vol in de schijnwerpers gezet als de jongste zwarte hoogleraar van Cambridge.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:12:40 #261
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601691
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Euh, hij was natuurlijk wel benoemd tot hoogleraar. Daar is de ellende mee begonnen, want hij werd toen vol in de schijnwerpers gezet als de jongste zwarte hoogleraar van Cambridge.
Dat maakt die onzin niet meer waar he.
- vmi voor intimi -
pi_221601735
quote:

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221601813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:16 schreef karton2 het volgende:

[..]
Roos Vonk past ook in het lijstje. In plaats van wetenschappelijk bezig te zijn heeft ze haar eigen activistische conclusie getrokken en daar naartoe zitten schrijven.
Zij heeft ook er ook van langs gekregen toendertijd.
Met het verschil dat zij nog steeds voor een universiteit werkt en ook columns mag schrijven in linkse media.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:38:40 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601840
quote:

Ja, en daar moet je dan mee samen leven. Mensen die echt compleet haaks staan op de werkelijkheid en alles daadwerkelijk beoordelen via een onhaalbare ideologische bril.

In dit geval moet en zal het wel weer racisme zijn want het is een donkere jongen. Alles wijst op puur bedrog en oplichting. En dan pleegt ie ook nog zelfmoord en nog is het allemaal de schuld van een ander, met name de witman.

Er zit geen redelijkheid in, geen realiteitszin, alleen blind fanatiek activisme, maar we moeten er dagelijks mee in discussie, proberen ze weg te stemmen etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:42:08 #265
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601853
Post truth mensen. geniet ervan.
- vmi voor intimi -
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:43:54 #266
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221601860
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:20 schreef Aether het volgende:

[..]
[ x ]
Ongelofelijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:44:14 #267
182233 thedeedster
pi_221601862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, en daar moet je dan mee samen leven. Mensen die echt compleet haaks staan op de werkelijkheid en alles daadwerkelijk beoordelen via een onhaalbare ideologische bril.

In dit geval moet en zal het wel weer racisme zijn want het is een donkere jongen. Alles wijst op puur bedrog en oplichting. En dan pleegt ie ook nog zelfmoord en nog is het allemaal de schuld van een ander, met name de witman.

Er zit geen redelijkheid in, geen realiteitszin, alleen blind fanatiek activisme, maar we moeten er dagelijks mee in discussie, proberen ze weg te stemmen etc.
Als je al wat langer hier rond loopt, dan weet je dat die hele discussie al lang voorbij is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221601879
quote:

[ afbeelding ]

Dit ondermijnt ook alle goede zwarte personen. Ik snap niet waarom ze hem op het schild hijsen .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:49:33 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601892
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als je al wat langer hier rond loopt, dan weet je dat die hele discussie al lang voorbij is.
Ja ok, hier is het gewoon zoals het altijd is, maar er moeten ook mensen in het echt met dit soort dingen omgaan, in het echte dagelijkse leven, school, werk, in de politiek.

Ik kon echt meestal, met moeite, nog wel inzien wat de andere kant voor punt had, wat de gedachte erachter was. Kon ik het alsnog prima mee oneens zijn, maar het ging tenminste nog ergens over meestal.

Dit is gewoon geen rationele discussie meer tussen 2 redelijke, weliswaar tegenover elkaar staande, groepen inmiddels. Deze mensen krijsen alleen maar hersenloos na wat er op dat moment doorgemaild is in de nieuwsbrief :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:54:23 #270
182233 thedeedster
pi_221601915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja ok, hier is het gewoon zoals het altijd is, maar er moeten ook mensen in het echt met dit soort dingen omgaan, in het echte dagelijkse leven, school, werk, in de politiek.

Ik kon echt meestal, met moeite, nog wel inzien wat de andere kant voor punt had, wat de gedachte erachter was. Kon ik het alsnog prima mee oneens zijn, maar het ging tenminste nog ergens over meestal.

Dit is gewoon geen rationele discussie meer tussen 2 redelijke, weliswaar tegenover elkaar staande, groepen inmiddels. Deze mensen krijsen alleen maar hersenloos na wat er op dat moment doorgemaild is in de nieuwsbrief :').
Je hebt twee totaal verschillende bubbels. En je kunt ze onderscheiden in hun werk; overheid & non-profit versus bedrijfsleven.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:01:12 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:54 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je hebt twee totaal verschillende bubbels. En je kunt ze onderscheiden in hun werk; overheid & non-profit versus bedrijfsleven.
Sja zo is er ook al een miljoen dollar opgehaald voor een vrouw die haar 3 kinderen vermoord heeft want ze kunnen zich zo inleven in hoe ze zich gevoeld moet hebben etc.

Ik kan oprecht helemaal niets met dat soort mensen hoor :').
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:02:21 #272
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601955
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja zo is er ook al een miljoen dollar opgehaald voor een vrouw die haar 3 kinderen vermoord heeft want ze kunnen zich zo inleven in hoe ze zich gevoeld moet hebben etc.

Ik kan oprecht helemaal niets met dat soort mensen hoor :').
veeg me op hoor.
- vmi voor intimi -
pi_221602172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een gedwongen en tot in extreme doorgevoerde multi-culturele en superdiverse samenleving, met permanente open grenzen en een hoge asielinstroom, resulteert in……

Een tribale samenleving waarin gemeenschappen puur redeneren vanuit hun eigen huidskleur, geloof en afkomst. Feiten doen er niet toe en toegeven aan de andere tribe is not done.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:42:33 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221602216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:36 schreef Homey het volgende:

[..]
Een gedwongen en tot in extreme doorgevoerde multi-culturele en superdiverse samenleving, met permanente open grenzen en een hoge asielinstroom, resulteert in……

Een tribale samenleving waarin gemeenschappen puur redeneren vanuit hun eigen huidskleur, geloof en afkomst. Feiten doen er niet toe en toegeven aan de andere tribe is not done.
Dat dus, geen enkele "beschaafde" discussies meer, geen compromis, argumenten doen er niet meer toe: wij zijn 100% goed en zij zijn 1000% fout.
Get woke, go broke!
pi_221602397
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat maakt die onzin niet meer waar he.
Nee, maar dat zeg ik ook nergens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: