Harder zijn in Afghanistan? Wie?quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:32 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze harder zijn in Afghanistan ik hoor de pocahantas vrouwtjes hier nooit iets over de Britten Amerikanen en Russen die hun omas hebben verkracht en vermoord en uit de helikopters hebben gegooid
Waarschijnlijk omdat die oma’s geen kinderen konden krijgen net voor of na het feit dat ze vermoord werden. Maar dat is een wilde gok.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:32 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze harder zijn in Afghanistan ik hoor de pocahantas vrouwtjes hier nooit iets over de Britten Amerikanen en Russen die hun omas hebben verkracht en vermoord en uit de helikopters hebben gegooid
Het feit dat zo iemand een platform krijgt op de publieke omroep, een door de staat gefinancierd medium is op zich natuurlijk uitermate dubieus en reden tot bezorgdheid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lisa Loeb![]()
![]()
![]()
Dat is een soort Debby on steroids. Mijn hemel wat een passieve agressie komt daar altijd uit. De NPO heeft haar regelmatig als ragebait in de late night talkshow momenteel. Werkt goed als ik de reacties op die fragmenten zie.
Dat dubbelinterview met mafklapper Joris Luyendijk in het nrc over hun hoogbegaafdheid was daarentegen werkelijk briljant. Zelden zo gelachen.
Grotendeels eens, maar het is imo ook vooral ragebait. Ophef creëeren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat zo iemand een platform krijgt op de publieke omroep, een door de staat gefinancierd medium is op zich natuurlijk uitermate dubieus en reden tot bezorgdheid.
Draai het eens om en zet er een vent niet meer zulke teksten over vrouwen en er zouden direct Kamervragen over gesteld worden.
Alleen als een vrouw het doet is het progressief en anders ludiek.
Ik kijk überhaupt al jaren geen talkshows meer. Zoals Maarten v Rossem laatst in zijn podcast al aangaf is het merendeel van de onderwerpen complete tijdverspilling. Lekker driekwartier praten over de situatie in De VS. Alsof die ook maar ene neuk geven om wat wij hier in dit nietszeggende kutlandje er voor meningen op na houden ten aanzien van hun politiekquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Grotendeels eens, maar het is imo ook vooral ragebait. Ophef creëeren.
Daarvoor ga ik geen talkshow kijken. Ben zelfs al enige tijd zover dat ik door zoveel van dit soort onzin überhaupt geen NPO meer kijk. Zie alleen online die fragmenten voorbij komen en dat is al meer dan genoeg.
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest is.
Zelfs vrouwen met een topinkomen willen het liefste een man die nog meer dan zij verdienen want een vrouw wilt eigenlijk diep van binnen verzorgd worden. Dus, vrouwen krijgen artificieel topbanen toegespeeld wegens diversity equity inclusion beleid. Je kunt namelijk worden vervolgd als je als grote bedrijf je niet genoeg vrouwen op pluche posities hebt zitten. Vervolgens blijven hierdoor over het algemeen steeds minder mannen over die kwa inkomen voldoen aan de eisen voor deze vrouwen als 'geschikte' partner. Dan was de patriarchiale samenkeving waar vrouwen thuisbleven en niet werkten veel stabieler voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik ken dit soort mannen niet. Zegt dit niet gewoon wat over de mannenkeuze van Lisa Loeb als het al niet een compleet verzonnen verhaal is?
Nou ja, dat is toch niet nieuw? Vorige week nog dat ze in Ierland actief de manosphere en tradwife influencers gaan bestrijden. Kortom: alleen rechts/conservatieve shit.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat zo iemand een platform krijgt op de publieke omroep, een door de staat gefinancierd medium is op zich natuurlijk uitermate dubieus en reden tot bezorgdheid.
Draai het eens om en zet er een vent niet meer zulke teksten over vrouwen en er zouden direct Kamervragen over gesteld worden.
Alleen als een vrouw het doet is het progressief en anders ludiek.
Berichtgeving in Europa over de VS is lachwekkend slecht. Het is primair vanuit ideologie en feitelijke kennis heeft vrijwel niemand, of ze doen er niets mee.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kijk überhaupt al jaren geen talkshows meer. Zoals Maarten v Rossem laatst in zijn podcast al aangaf is het merendeel van de onderwerpen complete tijdverspilling. Lekker driekwartier praten over de situatie in De VS. Alsof die ook maar ene neuk geven om wat wij hier in dit nietszeggende kutlandje er voor meningen op na houden ten aanzien van hun politiek.
Ragebait is prima maar van de overheid (die ongetwijfeld ook op de hoogte zijn van het feit dat seksen tegen elkaar opgezet worden op social media en de gevolgen daarvan) verwacht je nuance en bewustmaking. Niet olie op het vuur met dat soort clowneske figuren.
Joe v Wade? Rly?quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:33 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen met een topinkomen willen het liefste een man die nog meer dan zij verdienen want een vrouw wilt eigenlijk die van binnen verzorgd worden. Dus, vrouwen krijgen artificieel topbanen toegespeeld wegens diversity equity inclusion beleid. Je kunt namelijk worden vervolgd als je als grote bedrijf je niet genoeg vrouwen op pluche posities hebt zitten. Vervolgens blijven hierdoor over het algemeen steeds minder mannen over die kwa inkomen voldoen aan de eisen voor deze vrouwen als 'geschikte' partner. Dan was de patriarchiale samenkeving waar vrouwen thuisbleven en niet werkten veel stabieler voor de maatschappij.
Ik denk dat dit hier speelt.
En ja, zeer waarschijnlijk is het een verzonnen verhaal zo rollen vrouwen eenmaal. Lees ook over joe versus wade. De vrouw verzon de verkrachtingen om abortus te promoten. Feministen kennen 0 schaamte en ze zien het vele liegen als means to an end. En de vrouw zichzelf als slachtoffer neerzetten is uiteraard een trend en vrouwen zijn zeer trendgevoelig. Zo verkrijgen ze aandacht en likes!
Dit is nog maar het begin, want mannen als jij zullen we opeten. Echt, je maakt geen schijn van kans tegen ons, feministische heksen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:50 schreef Memeowitz het volgende:
@:vem2012
Vrouwen in Amsterdam janken erover dat hun burgervrouwster niet genoeg doet voor de veiligheid voor vrouwen. De straten zijn overal unsafe. Al dat gestem op links en woke van deze vrouwen komt nu zijn tol ophalen. En dit is nog maar het begin.
Een gemiddelde jongen geeft een vrouw 1 klap en ze ligt. Geen schijn van kans zeg je. Ik hoop dat vrouwen eens gaan beseffen dat feminisme alleen maar kan bestaan met ja hoe zeg je dat, goedkeuring van de mannen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin, want mannen als jij zullen we opeten. Echt, je maakt geen schijn van kans tegen ons, feministische heksen.
Tuurlijk joh, dream on met je agressieve gedachten. Goedkeuring van mannen, my ass.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Een gemiddelde jongen geeft een vrouw 1 klap en ze ligt. Geen schijn van kans zeg je. Ik hoop dat vrouwen eens gaan beseffen dat feminisme alleen maar kan bestaan met ja hoe zeg je dat, goedkeuring van de mannen.
Vrouwen zijn totaal niet onafhankelijk. En zeker niet fysiek sterker.
Dat valt dus erg tegen in de praktijk, bijna de helft van de fysieke mishandelingen in partnergeweld plegen vrouwen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Een gemiddelde jongen geeft een vrouw 1 klap en ze ligt. Geen schijn van kans zeg je. Ik hoop dat vrouwen eens gaan beseffen dat feminisme alleen maar kan bestaan met ja hoe zeg je dat, goedkeuring van de mannen.
Ja dat is al decennia zo bij die omtoepen. Waarom eigenlijk? En waarom is de linkse kerk in beginsel zo anti man? Van een overheid verwacht je toch neutrale voorlichting en niet dat ze olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet nieuw? Vorige week nog dat ze in Ierland actief de manosphere en tradwife influencers gaan bestrijden. Kortom: alleen rechts/conservatieve shit.
Voor mensen die beweren dat ‘rechts’ aan de macht is in Europa: kijk eens naar dat soort zaken en je weet dat het tegenovergestelde waar is.
Ongeacht hoe er wordt gestemd.
De instituties zijn al lang en breed overgenomen en dat is vooral zorgelijk omdat extreemlinks (meer: extreem progressief, maar dat valt daaronder) een flinke vinger in de pap heeft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 augustus 2026 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is al decennia zo bij die omtoepen. Waarom eigenlijk? En waarom is de linkse kerk in beginsel zo anti man? Van een overheid verwacht je toch neutrale voorlichting en niet dat ze olie op het vuur gooien.
Die Soendos (?) ging laatst ook helemaal uit haar plaats op tv tegen een man die het zogenaamd niet begrepen had.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin, want mannen als jij zullen we opeten. Echt, je maakt geen schijn van kans tegen ons, feministische heksen.
Gaan we aub wel even normaal in gesprek met elkaar.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Met iemand die zo over vrouwen praat als deze user doet, is geen gesprek te voeren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Gaan we aub wel even normaal in gesprek met elkaar.
Als we dit schreeuwend op straat zouden zeggen is de volgende stap echt meppen op elkaar.
Echt wel. Ja, in een bokswedstrijd zal de gemiddelde vrouw het loodje leggen tegen een mannelijke zwaargewicht.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Daar is dit onderwerp niet naar. Er zullen altijd trollen zijn die alleen maar negatief doen over vrouwen en hun rechten. De zgn. Andrew Tates meelopertjes zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Gaan we aub wel even normaal in gesprek met elkaar.
Als we dit schreeuwend op straat zouden zeggen is de volgende stap echt meppen op elkaar.
Ben bang dat dit niet altijd trollen zijn. Het is een denkwijze die steeds de weg naar het internet vind.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar is dit onderwerp niet naar. Er zullen altijd trollen zijn die alleen maar negatief doen over vrouwen en hun rechten. De zgn. Andrew Tates meelopertjes zullen we maar zeggen.
Die alleen maar hun zogenaamde mannelijkheid kunnen tonen door vrouwen als minderwaardig weg te zetten.
Dat bedoelde ik inderdaad. Dat zie ik alleen bij vrouwen in Nederland gebeuren, en zeker op televisie. Ga je zo tekeer tegen of over een vrouw maken ze je af (figuurlijk dan, je zal eerder gecanceld worden).quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze kun je wellicht wel waarderen.
Leuk stukje nuance ook wel in al het online geschreeuw wat de boventoon voert.
En die omroepen zitten al jaren in een bubbel van hier tot Tokio. Plus de NPO kan natuurlijk niet failliet. Leuke ingrediënten voor een zogenaamde 'perfect storm'.
Ik zie eigenlijk zelden dat vrouwen daar Halsema persoonlijk op aanspreken...quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:50 schreef Memeowitz het volgende:
@:vem2012
Vrouwen in Amsterdam janken erover dat hun burgervrouwster niet genoeg doet voor de veiligheid voor vrouwen. De straten zijn overal unsafe. Al dat gestem op links en woke van deze vrouwen komt nu zijn tol ophalen. En dit is nog maar het begin.
Dat omroepen (alle media) vooral links/progressief zijn heeft voor een groot deel te maken met het feit dat mensen die voor een opleiding als journalistiek kiezen gemiddeld een meer links/progressief wereldbeeld hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is al decennia zo bij die omtoepen. Waarom eigenlijk? En waarom is de linkse kerk in beginsel zo anti man? Van een overheid verwacht je toch neutrale voorlichting en niet dat ze olie op het vuur gooien.
Die Soendos (?) ging laatst ook helemaal uit haar plaats op tv tegen een man die het zogenaamd niet begrepen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |