Kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens NRC was ze niet alleen verslaafd aan drank maar ook middelen.
Jeannettequote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:40 schreef Perox het volgende:
Sneu voor Els of hoe ze ook heet. Lastig als je het niet van je kunt afschudden en dan alles kwijtraakt waar je je leven voor hebt gezwoegd.
Vreemd. Dus als wij denken, dan gebeurt het vaker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn huisarts snoof en hing zichzelf uiteindelijk op. Gebeurt volgens mij veel vaker als we denken
Een huisarts hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn huisarts snoof en hing zichzelf uiteindelijk op. Gebeurt volgens mij veel vaker als dat we denken
edit: het FP artikel maakt dit wel duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iemand met een euthanasie wens zo laten zitten is toch gewoon misdadig?
Wat een mongool zeg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:43 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Vreemd. Dus als wij denken, dan gebeurt het vaker?
Ik had één die rookte. Dat zie je ook niet vaak bij huisartsen. Lekker shaggie roken tussendoor. Prima vent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn huisarts snoof en hing zichzelf uiteindelijk op. Gebeurt volgens mij veel vaker als dat we denken
Groot deel van de dag mensen wijzen op het bestaan van thuisarts.nl en aangeven dat ze daar ook op kunnen kijken, waarna de huisarts het zelf maar op thuisarts.nl gaat opzoeken. Zal best meevallen allemaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:05 schreef Koortsdroom het volgende:
Treurig verhaal.
Lijkt me een zwaar beroep. Denk dat meer artsen met dit probleem worstelen.
Die van ons rookte ook trouwensquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had één die rookte. Dat zie je ook niet vaak bij huisartsen. Lekker shaggie roken tussendoor. Prima vent.
Is wel wat anders dan zuipen en snuiven natuurlijk.
Dat is de doktersassistente.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Groot deel van de dag mensen wijzen op het bestaan van thuisarts.nl en aangeven dat ze daar ook op kunnen kijken, waarna de huisarts het zelf maar op thuisarts.nl gaat opzoeken. Zal best meevallen allemaal.
Ik vraag me af hoe je met 3,3 promille nog rechtop je bureaustoel kan zitten. En autorijden om naar huis te gaan / visites te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je dan 3,3(!) Promille wegtankt terwijl je aan het werk moet dan is er overduidelijk meer aan de hand.
Was in mijn jeugd normaal. Jaren 70. Wachtkamer stond blauw van de rook. Niet alles was beter vroeger!quote:
Dat heet tolerantie. Maar helder is iemand niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:28 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je met 3,3 promille nog rechtop je bureaustoel kan zitten. En autorijden om naar huis te gaan / visites te doen.
Dan ben je sowieso "zeer goed getraind". Maar dan nog
Of cocaine.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:31 schreef Firuze60 het volgende:
Wat sneu, maar in de jaren '70-'80 geen uitzondering, mijn tweede kind werd thuis gehaald door de dorpsarts met een enorme kegel midden in de nacht.
Vraag mij dan weer af hoeveel huisartsen niet stiekem pillen slikken om alert te blijven.
Destijds was er ook apotheek bij praktijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:31 schreef Firuze60 het volgende:
Wat sneu, maar in de jaren '70-'80 geen uitzondering, mijn tweede kind werd thuis gehaald door de dorpsarts met een enorme kegel midden in de nacht.
Vraag mij dan weer af hoeveel huisartsen niet stiekem pillen slikken om alert te blijven.
Dit dus. Goed dat er ingegrepen wordt. Maar door haar nu met naam en toenaam en alle details in het openbaar te brengen, maak je haar als mens ook kapot. Zou me niet verbazen als dat uiteindelijk in zelfmoord eindigt omdat ze in een uitzichtloze positie geplaatst is.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:40 schreef Perox het volgende:
Sneu voor Els of hoe ze ook heet. Lastig als je het niet van je kunt afschudden en dan alles kwijtraakt waar je je leven voor hebt gezwoegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |