De enige 'werkgevers' zijn de ziekteverzekeringen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:33 schreef theunderdog het volgende:
Dat je hier vanaf komt met enkel ontslag, is schandalig.
Iemand met een euthanasie wens zo laten zitten is toch gewoon misdadig?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De enige 'werkgevers' zijn de ziekteverzekeringen.
Ik denk dat deze mevrouw genoeg gestraft is. Nooit haar beroep meer kunnen uitoefenen en heel Nederland kan lezen dat ze (en waarom) ze uit haar functie is gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:33 schreef theunderdog het volgende:
Dat je hier vanaf komt met enkel ontslag, is schandalig.
Ja, en dus een terechte klacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iemand met een euthanasie wens zo laten zitten is toch gewoon misdadig?
Wat een mongool zeg.
Tot een dierbare van je degene was met een euthanasie wens. Of iemand waarbij de zorg verkeerd is gegaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze mevrouw genoeg gestraft is. Nooit haar beroep meer kunnen uitoefenen en heel Nederland kan lezen dat ze (en waarom) ze uit haar functie is gezet.
Ja ok. Ik was die euthanasie vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tot een dierbare van je degene was met een euthanasie wens. Of iemand waarbij de zorg verkeerd is gegaan.
Nogal ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok. Ik was die euthanasie vergetenDat is wel een kwalijke zaak ja.
Ach, mijn oude huisarts heeft zichzelf opgehangen in zijn praktijk. Vrouw en kleine kinderen achterlatend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Eigenlijk wel triest dat je als huisarts je zo laat gaan qua alcohol, en dan ook nog op je werk zelf.
Dan heb je een serieus (alcohol) probleem.
Nog een geluk dat het geen psycholoog of psychiater was, dan verstond ie zijn vak slechtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, mijn oude huisarts heeft zichzelf opgehangen in zijn praktijk. Vrouw en kleine kinderen achterlatend.
Je zou verwachten dat huisartsen wel weten waar ze hulp kunnen krijgen als ze het nodig hebben, maar kennelijk gaat die vlieger niet altijd op.
Dat is sympathiek van hem. Hij zei niet: 'kom gezellig meedoen'.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, mijn oude huisarts heeft zichzelf opgehangen in zijn praktijk. Vrouw en kleine kinderen achterlatend.
Je zou verwachten dat huisartsen wel weten waar ze hulp kunnen krijgen als ze het nodig hebben, maar kennelijk gaat die vlieger niet altijd op.
Klopt, hoor, huisartsen staan enorm onder druk en laten bijna nooit zien dat ze zelf ook iets mankeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn gepensioneerde huisarts heeft ook zelfmoord gepleegd, van een gebouw afgesprongen. Dan lees je in de plaatselijke krant een rouwadvertentie, dan sta je wel even te kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje met boeren te vergelijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn gepensioneerde huisarts heeft ook zelfmoord gepleegd, van een gebouw afgesprongen. Dan lees je in de plaatselijke krant een rouwadvertentie, dan sta je wel even te kijken.
Hoe zouden ze dat moeten doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, hoor, huisartsen staan enorm onder druk en laten bijna nooit zien dat ze zelf ook iets mankeren.
Worden die überhaupt nog gebruikt? Is dat niet heel ouderwets? Enige wat ze uit de snoepwinkel kunnen halen zijn opiaten en benzos.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:51 schreef Firuze60 het volgende:
Huisartsen die door de stress barbituraten slikken worden nooit betrapt.
LeoGodquote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een situatieschets @:rambodirk
Ken je haar?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een sneu verhaal zeg. Die vrouw heeft behoorlijk wat te verduren gehad.
Hopelijk komt ze van de drank af.
Nee, ik ken haar niet. Maar ze is huisarts dus dat betekent al een zekere mate van altruïsme, zorg voor anderen. En dan zie je natuurlijk ook alle ellende achter de deuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:54 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ken je haar?
Als je haar foto ziet zie je idd wel een ok-mens denk ik
Dat zullen we dan ook wel in het nieuws horen/lezen ...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:18 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we hopen dat ze niet nog meer slachtoffers op haar geweten heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |