Ik heb één week kou, dus ik red het wel. Maar dan wel als Drogekat denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekookt
Regen was er gister al en vandaag is het koel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
Jullie waren okay. Relatief.quote:
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Regen was er gister al en vandaag is het koel.
Tenzij je uitglijd en in een vulkaan valtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één week kou, dus ik red het wel. Maar dan wel als Drogekat denk ik.
Ow, die manier van doodkoken heb ik nog niet overwogenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij je uitglijd en in een vulkaan valt
Gisterochtend was bij mij de tuin wel nat. Al voelde ik daar in de middag niets meer van in de aarde.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*
Nee, niet hier.
Zelfs dat was hier niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef LTVDK het volgende:
RegenDie paar verdwaalde druppels van de week die verdampten terwijl ze de grond raakten tellen als regen?
Hier wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*
Nee, niet hier.
Ook jij was okay. Relatief.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, die manier van doodkoken heb ik nog niet overwogen
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.comquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef Ama het volgende:
Oke vandaag ga ik echt een vliegenmepper kopen.
quote:
Weekend, woensdag, en nog een dagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Nou, aan het weerbericht te zien hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks voor de zonsverduistering helemaal naar het vliegveld hoef te rijden, om vervolgens weer 3 uur terug te moeten richting de AirBnB. Komt een flinke lading bewolking uit het zuiden aan land in de loop van woensdag.
Dat wordt heel erg duimen dat het zo laat mogelijk komt
Bij de Praxis zag ik die gisteren in de aanbieding. Van HG volgens mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.com
Gewoon zo'n simpele elektrische HG verkopen ze toch in elke kruidvat/action/bouwmarkt?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.com
Ik heb geen zin om naar het winkelcentrum de centrale te gaan. Om daar te komen, mag je hopen dat je als fietser niet op de motorkap belandt van een auto.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de Praxis zag ik die gisteren in de aanbieding. Van HG volgens mij.
Nederland wordt dik 30 graden die dag. Als jullie niet inmiddels al zijn doodgekookt, kan je genieten van die halve zonsverduistering ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.
NK kennende acht ik die kans wel erg aanwezig jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.
Ik ga morgen wel even bij de wibra of kruidvat in het centrum kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n simpele elektrische HG verkopen ze toch in elke kruidvat/action/bouwmarkt?
90% vond ik niet half.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland wordt dik 30 graden die dag. Als jullie niet inmiddels al zijn doodgekookt, kan je genieten van die halve zonsverduistering ja.
Voor mij begint het er licht somber uit te zien. Maar we houden hoop zo lang de kans nog niet 0 is
Want vandaag zijn de winkels niet open?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even bij de wibra of kruidvat in het centrum kijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NK kennende acht ik die kans wel erg aanwezig ja
Maar het is bij lange na niet het echte werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Eerst werken en daarna fysio. Daarna bijkomen. Dan eventueel 's avonds zwemmen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Want vandaag zijn de winkels niet open?
Bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gewoon volgende week liggen afkoelen in het zwembad
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is bij lange na niet het echte werk.
Dat geloof ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.quote:
Ik heb die van '99 in Frankrijk gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Ohwquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.
Ik zie genoegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
die eclipse brillen zijn zeker niet te krijgen.
Ik kom er ook altijd te laat achter zulke dingen.
Ik zie ze online voldoende.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weiger om op Amazon te bestellen.quote:
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie ze online voldoende.
Las net dat we het bij specsavers en andere opticiens kunnen proberen. Die hebben ze vaak voor een paar euro liggen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Nou, aan het weerbericht te zien hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks voor de zonsverduistering helemaal naar het vliegveld hoef te rijden, om vervolgens weer 3 uur terug te moeten richting de AirBnB. Komt een flinke lading bewolking uit het zuiden aan land in de loop van woensdag.
Dat wordt heel erg duimen dat het zo laat mogelijk komt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende: [..] Anno 2026 zijn weermodellen tot een week best betrouwbaar voor het algemene weerbeeld in een groot gebied. Het is heel zeker dat die depressie er gaat komen, die depressie vormt dit weekend al. Alleen z'n pad is nog de grote vraag, maar zelfs dan zal het eerder Ierland rammen dan IJsland met de huidige onzekerheid.
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.
Voor wat?quote:zorg dat je ruim voor vierenzevenen (19:14 uur) een mooi plekje hebt gevonden.
Nog nooit van gehoord.quote:
hoeveel?quote:
vierenzevenenquote:
Gewoon recht in de zon kijken, doet Trump ook, gaat prima.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nou dat dus.quote:
Blijkbaar 19 uur 14.quote:
quote:
quote:
quote:
nee :pquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Kom je deze kant op volgende week voor de verduistering?
Na Sesamstraat naar bed vanavond.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Six Seven *rare handbeweging maakt*
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je wachten op die van 2070?
wat heb je vandaag gegetenquote:
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuidquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
GEEFquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met naaktslak?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet rival er lekker uit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzinequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.
Ik moet de bus nemen, want geen auto.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzine
Moppie moppie moppie, dat vind ik helemaal toppiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Verstoppertje spelenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja leek op auberginequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met naaktslak?
ik hoop dat het aubergine is...
Zo cutequote:
Die is ook zeker niet goedkoper.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet de bus nemen, want geen auto.
Geen idee, maar na 20 jaar is dat nummer nog steeds het eerste waar ik aan denk bij de naam Diemenquote:
Smaakt het ook als aubergine?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over!
Veel meer valt er ook niet te zeggen over dat durp he?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar na 20 jaar is dat nummer nog steeds het eerste waar ik aan denk bij de naam Diemen
@Ama misschien wel, die is helemaal gek van die beestjesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ja weet niet hoe naaktslak smaakt
Ook geen idee wat je daar te zoeken zou moeten hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel meer valt er ook niet te zeggen over dat durp he?
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://fryslan.qbuzz.nl/
5,92 enkele reis.
quote:Waar gaan we naartoe
Misschein smaakt dat ook wel naar aubergine.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ja weet niet hoe naaktslak smaakt
😒😒😒😒😒😒quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Ama misschien wel, die is helemaal gek van die beestjes
Valt mee dat er geen uitroepteken achter staat.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?
[..]
ja daaromquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschein smaakt dat ook wel naar aubergine.
en waar denken we naar toe te gaan meneertje??!!??quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?
[..]
volgens AI:quote:
quote:Nee, een naaktslak smaakt niet naar aubergine. Naaktslakken smaken erg bitter, slijmerig en aards door hun slijm en wat ze eten, terwijl een milde aubergine zacht en neutraal van smaak is.
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |