Nou dat dus.quote:
Blijkbaar 19 uur 14.quote:
quote:
quote:
quote:
nee :pquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Kom je deze kant op volgende week voor de verduistering?
Na Sesamstraat naar bed vanavond.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Six Seven *rare handbeweging maakt*
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je wachten op die van 2070?
wat heb je vandaag gegetenquote:
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuidquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
GEEFquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met naaktslak?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet rival er lekker uit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzinequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.
Ik moet de bus nemen, want geen auto.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzine
Moppie moppie moppie, dat vind ik helemaal toppiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Verstoppertje spelenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja leek op auberginequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met naaktslak?
ik hoop dat het aubergine is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |