je hoeft je visa niet nog te verlengen /vernieuwen terwijl je in het buitenland zit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Visa run betekent eigenlijk dat het land uit gaat en weer terug komt. Ik vlieg maandag weer terug maar had ook vandaag al terug kunnen vliegen.
Dat doe je als je weer terug komt. Elke keer als ik Thailand verlaat en weer terug kom krijg ik 6 maanden verblijf. Ik mag maximaal 6 maanden aan een stuk in Thailand zijn. Met een totaal van 5 jaar en dan is mijn visa niet meer geldig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft je visa niet nog te verlengen /vernieuwen terwijl je in het buitenland zit?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Dus in theorie kan je de grens over gaan en weer terug lopen. Dan krijg je weer 6 maanden.
ik zou het doenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:49 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dat doen bij land grenzen maar immigratie vind dat nooit zo grappig
Ja ik vlieg gewoon ergens heen dan dat ik helemaal naar een landgrens reisquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik zou het doen
achterlijke regeltjes verdienen achterlijke oplossingen
Even met een rubber bootje naar internationale wateren en dan weer terug.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik zou het doen
achterlijke regeltjes verdienen achterlijke oplossingen
Goedemorgen Koen.quote:
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken wegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen.
Pakje jij je koffers binnenkort nog in?
Lekker!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken weg
Doe dat dan ook niet johquote:
Ich Liebe Kapitalismus!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Eerder terug naar de rots.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder terug naar de rots.
TERUGGAAN ZUL JEquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je danquote:
*boekt rammelende roeiboot*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je dan
Ik ga alvast op zoek naar een geschikte grot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Is er een bar aan boord?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*boekt rammelende roeiboot*
quote:
Dat is wel langquote:
Zondag en maandag wordt het teringheet om dan af te koelen op dinsdag en dan wordt woensdag weer teringheet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Daarom er vandaag maar extra van genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekooktquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
Vanavond al voor mijquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
RIP aan onze nabestaanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekookt
Maar het spannendste heb je al wel gehad toch? Of komt dat nog? Omdat je vooral veel stress had voor gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe je als je weer terug komt. Elke keer als ik Thailand verlaat en weer terug kom krijg ik 6 maanden verblijf. Ik mag maximaal 6 maanden aan een stuk in Thailand zijn. Met een totaal van 5 jaar en dan is mijn visa niet meer geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |