Goedemorgen Koen.quote:
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken wegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen.
Pakje jij je koffers binnenkort nog in?
Lekker!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken weg
Doe dat dan ook niet johquote:
Ich Liebe Kapitalismus!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Eerder terug naar de rots.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder terug naar de rots.
TERUGGAAN ZUL JEquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je danquote:
*boekt rammelende roeiboot*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je dan
Ik ga alvast op zoek naar een geschikte grot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Is er een bar aan boord?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*boekt rammelende roeiboot*
quote:
Dat is wel langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |