Want vandaag zijn de winkels niet open?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even bij de wibra of kruidvat in het centrum kijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NK kennende acht ik die kans wel erg aanwezig ja
Maar het is bij lange na niet het echte werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Eerst werken en daarna fysio. Daarna bijkomen. Dan eventueel 's avonds zwemmen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Want vandaag zijn de winkels niet open?
Bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gewoon volgende week liggen afkoelen in het zwembad
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is bij lange na niet het echte werk.
Dat geloof ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.quote:
Ik heb die van '99 in Frankrijk gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Ohwquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.
Ik zie genoegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
die eclipse brillen zijn zeker niet te krijgen.
Ik kom er ook altijd te laat achter zulke dingen.
Ik zie ze online voldoende.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weiger om op Amazon te bestellen.quote:
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie ze online voldoende.
Las net dat we het bij specsavers en andere opticiens kunnen proberen. Die hebben ze vaak voor een paar euro liggen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Nou, aan het weerbericht te zien hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks voor de zonsverduistering helemaal naar het vliegveld hoef te rijden, om vervolgens weer 3 uur terug te moeten richting de AirBnB. Komt een flinke lading bewolking uit het zuiden aan land in de loop van woensdag.
Dat wordt heel erg duimen dat het zo laat mogelijk komt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende: [..] Anno 2026 zijn weermodellen tot een week best betrouwbaar voor het algemene weerbeeld in een groot gebied. Het is heel zeker dat die depressie er gaat komen, die depressie vormt dit weekend al. Alleen z'n pad is nog de grote vraag, maar zelfs dan zal het eerder Ierland rammen dan IJsland met de huidige onzekerheid.
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.
Voor wat?quote:zorg dat je ruim voor vierenzevenen (19:14 uur) een mooi plekje hebt gevonden.
Nog nooit van gehoord.quote:
hoeveel?quote:
vierenzevenenquote:
Gewoon recht in de zon kijken, doet Trump ook, gaat prima.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |