Heb je er ooit weleens spijt van gehad nadat ze nog een keer vreemdging?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ja, dat kan ik. Heb het meegemaakt. Tot mijn verbazing vergaf ik mijn partner. Helaas ging ex nog een keer vreemd. Daarom nu ex. Ga niet in de uitverkoop. En ook nu kon ik ex vergeven.
Het is voor mij een verhaal afronden voor mezelf. Ik vergeef mijzelf ook om mijn eigen woede en teleurstelling te doorleven. Ook kan ik ex daarmee in perspectief plaatsen. Is gewoon niet zo'n loyaal persoon gebleken, maar geen onmens. Laat anderen maar gelukkig zijn met ex.
Nee, nam mezelf niets kwalijk. Een kans geven op herstel vond/vind ik eerlijk. Maar klaar is bij mij wel klaar. Was gelukkig een vlotte scheiding. Alles is ook goed gekomen. Fijn huis en ben een betere versie van mezelf geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je er ooit weleens spijt van gehad nadat hij nog een keer vreemdging?
En een betrouwbare hoer zoeken!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 02:20 schreef Kottnauer het volgende:
Een mens leeft slechts één keer en dan ook nog erg kort. Het is daarom doodzonde om die kostbare tijd te verspillen aan een onbetrouwbare hoer. Bij vreemdgaan de relatie meteen beëindigen en gauw verder met je leven.
Je zou ook kunnen zeggen: Een mens leeft slechts één keer en dan ook nog erg kort. Het is daarom doodzonde om die kostbare tijd te verspillen aan monogamie.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 02:20 schreef Kottnauer het volgende:
Een mens leeft slechts één keer en dan ook nog erg kort. Het is daarom doodzonde om die kostbare tijd te verspillen aan een onbetrouwbare hoer. Bij vreemdgaan de relatie meteen beëindigen en gauw verder met je leven.
Behoefte aan loyaliteit, uniciteit en gevoelens van verraad?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 07:48 schreef DJKoster het volgende:
Even een zijvraag:
Er zijn heel veel gebeurtenissen in een relatie die het vertrouwen (kunnen) schaden, maar wel worden vergeven. Waarom is vreemdgaan voor sommigen direct zo zwart/wit?
Ik kijk er ook zo tegenaan. Ik denk dat heel wat mensen meer willen dan jarenlang één en dezelfde bedpartner en dat heeft wat mij betreft niks met liefde te maken. Soms kan het de relatie zelfs beter maken als je met iemand anders dan je partner sex hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:34 schreef Koettie het volgende:
Ligt eraan. Ik ben vrij open dus heb niet zo'n moeite met zoenen met een ander en ook seks vind ik geen ramp. Graag met overleg maar soms ben je gewoon geil en dat heeft weinig te maken met liefde. Maar vertrouwen is belangrijk, dus als je samen afspraken maakt hou je je daaraan, dat opzicht vind ik het belangrijkst. Voor mij persoonlijk is keertje zoenen/seks geen vreemdgaan. Dat geheim houden, het vaker met dezelfde doen zonder overleg of doen ook al geef ik aan het nu/met die persoon/andere reden niet fijn te vinden wel. Weet niet of ik meteen de relatie verbreek trouwens, dat zien we dan wel maar zou wel gekwetst zijn.
Omdat bij andere dingen soa's en een kind verwekken bij/ of door een ander geen rol spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 07:48 schreef DJKoster het volgende:
Even een zijvraag:
Er zijn heel veel gebeurtenissen in een relatie die het vertrouwen (kunnen) schaden, maar wel worden vergeven. Waarom is vreemdgaan voor sommigen direct zo zwart/wit?
Een biologisch aspect is de kans op ziektes. Zoals bekend zijn sommige geslachtsziektes zelfs dodelijk. Dus als je vreemd gaat, speel je niet alleen met je eigen leven, maar je zet ook het leven van je partner op het spel. Dat is onvergeeflijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 07:48 schreef DJKoster het volgende:
Even een zijvraag:
Iedereen zit vreemd te gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:12 schreef matspontius het volgende:
Monogamie is net zo'n illusie als het geloof. Je wil het wel een kans geven maar in de praktijk komt er niets van terecht![]()
Klinkt niet als een hele gezonde kijk op relaties...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:44 schreef TAmaru het volgende:
Zelf is mijn insteek: als je iemand niet vertrouwt, kan die persoon je vertrouwen ook niet schaden. Ik ga er niet meer van uit dat mijn partner trouw aan mij is. Maar ik vraag er ook niet naar. Ik zou haar niet vragen om dat te beloven. Ik ga niet vragen naar interacties met andere mannen. Dat is haar zaak.
Hier op fok?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen zou ik zeggen!!
Je kan ook gewoon zeggen mn huis uit want je hebt "me gekwetst" of " je hebt me bedrogen".quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef Edding345 het volgende:
Als zij het doet dan mag ze oprotten. Mag ik lekker beta bux zeker?
Als ik het doe wat is het probleem? Ik betaal al zowat alles voor het huis en bescherm je.
En nee dit is niet hypocriet want vrouwen werken ook niet in de mijnvelden en bouw.
Vrijwel iedereen gaat vreemd, als in een buitenechtelijke relatie, flirten, one night stand, etc. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen dat ze barsten. Ik heb het zelf meegemaakt bij de, op het oog "meest betrouwbare" mensen. Geloof me, niemand maar dan ook iemand is te vertrouwen als er een lekker stuk voor je staat en avances maakt. En dat is ook heel gezond want monogamie is echt een gotspe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 06:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen vreemdgaan. Nog meer dan dat we misschien denken.
Ik zie flirten niet als vreemdgaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen gaat vreemd, als in een buitenechtelijke relatie, flirten, one night stand, etc. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen dat ze barsten. Ik heb het zelf meegemaakt bij de, op het oog "meest betrouwbare" mensen. Geloof me, niemand maar dan ook iemand is te vertrouwen als er een lekker stuk voor je staat en avances maakt. En dat is ook heel gezond want monogamie is echt een gotspe!
Victim blaming zonder daad is toch wel knap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:03 schreef incel het volgende:
Ligt eraan. Doelbewust of verkracht? Doelbewust kan je echt de tyfus krijgen. Bij verkrachting zou ik nagaan hoe het heeft kunnen gebeuren en is ze zelf slordig geweest en had ze beter op kunnen passen etc.
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:04 schreef Managarm het volgende:
[..]
Victim blaming zonder daad is toch wel knap.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.
Bij verkrachting hebben "ze" geen sex he. Dan is dat eenzijdigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.
Jij werkt zelf niet in de mijnenvelden of de bouwquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef Edding345 het volgende:
Als ik het doe wat is het probleem? Ik betaal al zowat alles voor het huis en bescherm je.
En nee dit is niet hypocriet want vrouwen werken ook niet in de mijnvelden en bouw.
Je eigen graf. <knip>quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
Een graf graven? Snap neit wat je bedoelt
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef Edding345 het volgende:
Dat laatste ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij werkt zelf niet in de mijnenvelden of de bouw![]()
Dan toch op de bureau of je liegt in KLB.quote:
ben nu weekend maar heb vaak genoeg op het forum gezegd dat ik in de bouw werk en installaties ontwerp en ik de keet loop maar afijn dat is niet eens ontopic meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan toch op de bureau of je liegt in KLB.
Jij legt geen steen of dakpan neer..
en mannen ook, die 2 stenen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:46 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ben nu weekend maar heb vaak genoeg op het forum gezegd dat ik in de bouw werk en installaties ontwerp en ik de keet loop maar afijn dat is niet eens ontopic meer
vrouwen die vreemd gaan moeten gewoon een steen. klaar
Je weet hoop ik dat de meeste vrouwen al seks hebben gehad voordat ze jou ontmoeten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Persoonlijk heb ik nog liever dat ze verliefd wordt op iemand anders, dan dat ze zich door iemand anders laat neuken. Dan is ze in mijn ogen gewoon vies en dat beeld ga ik er niet meer af krijgen
Zolang jij maar alles mag en de vrouwen niets hè?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:46 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ben nu weekend maar heb vaak genoeg op het forum gezegd dat ik in de bouw werk en installaties ontwerp en ik de keet loop maar afijn dat is niet eens ontopic meer
vrouwen die vreemd gaan moeten gewoon een steen. klaar
Uiteraard, allemaal al talloze keren, maar dan zijn ze niet met mij he? Zou haar niet meer normaal aankijken met de gedachte dat ze doorgang heeft gegeven aan een vreemde pik terwijl ik haar vriend ben, watvoor kutkeeper heb je dan op doel staan? Kijk als je single bent, moet je zelf weten watvoor kutkeeper je op doel hebt staan, voor mijn part zit de keeper zelfs op de tribune. Maar in een relatie moet je toch gewoon Olivier Kahn, Iker Cassillas en Edwin van der Sar samen naast elkaar op doel hebben staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik dat de meeste vrouwen al seks hebben gehad voordat ze jou ontmoeten?
Sowieso, als ze verliefd zijn op een ander, laten gaan.
Dat had jij ook tegen je vriendin gezegd zeker, toen je m er bij een ander ingehangen had? Bleek dat ze daar toch niet helemaal mee eens wasquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:12 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
Al die mensen die doen alsof een enkele keer 'vreemdgaan' een ramp is. Ontzettende aanstellers.
Ik ga niet vreemd. Niet de behoefte. Maar als mijn vriendin wel eens die 'fout' zou maken, dan zou ik niet alles wat wij hebben opgebouwd weggooien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat had jij ook tegen je vriendin gezegd zeker, toen je m er bij een ander ingehangen had? Bleek dat ze daar toch niet helemaal mee eens was
Van mij mogen vrouwen alles doen maar alleen met anderen en niet mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zolang jij maar alles mag en de vrouwen niets hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |