abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2026 @ 10:20:21 #76
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_221710287
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:50 schreef Edding345 het volgende:
Trouw is dus verplicht voor je vrouw, maar optioneel voor jou omdat je de hypotheek betaalt?
Duh?

Mijn werkgever betaalt mij dus ik moet doen wat die wil (tot een bepaalde grens)

Maar ik moet thuis EN alles betalen EN de gek met mes die aan de deur wilt inbreken kapotslaan met gevaar voor eigen leven en zij kan mij geen hoofd geven?

Het is logischer als vrouw om je eigen kids na een postdepressie te killen
Ik zie een hele lijst met redenen waarom jij jezelf een goede partner vindt. Ik zie alleen nog steeds niet waarom dat jou een vrijbrief zou geven om vreemd te gaan terwijl zij dat niet mag.
To BG or not to BG!
pi_221710304
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik zie een hele lijst met redenen waarom jij jezelf een goede partner vindt. Ik zie alleen nog steeds niet waarom dat jou een vrijbrief zou geven om vreemd te gaan terwijl zij dat niet mag.
Ego.
pi_221710367
quote:

[..]
nuja, als zijn partner kennelijk bij hem blijft als hij zelf op zulk een manier ook openlijk redeneert, dan legitimeert zijn partner dat gedrag ook verder... Ook als ze enkel bij hem blijft omdat hij alles voor haar betaalt.
Ikzelf zou het best zielig en treurig vinden als je je relatie zo definieert, maar dat is verder niets aan buitenstaanders om over te oordelen, enkel de personen die die relatie ook hebben kiezen dan daarvoor.

Wél er van uitgaande dat hij ook openlijk in die relatie is daarover, en dit hier te posten niet een manier van "anoniem online stoer-doenerij" is, terwijl in de werkelijkheid die persoon nooit IRL hardop durft uit te spreken of zo te handelen tegen zijn partner.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 september 2026 @ 12:38:03 #79
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221711125
quote:

[..]
Want ik ben een man en zij is een vrouw.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221711144
quote:
16s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:38 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Want ik ben een man en zij is een vrouw.
Rini Donny, bedankt ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:19:57 #81
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221722439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, bij mentaal vreemd gaan of zoenen zou ik al gedag zeggen. Ik heb wel zelfrespect. Zoek het maar lekker elders als je dat wil. Ik ben monogaam.
Wat is mentaal vreemdgaan?
pi_221722600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:19 schreef the-eye het volgende:

[..]
Fantaseren over een ander gok ik.
pi_221723045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
nuja, als zijn partner kennelijk bij hem blijft als hij zelf op zulk een manier ook openlijk redeneert, dan legitimeert zijn partner dat gedrag ook verder... Ook als ze enkel bij hem blijft omdat hij alles voor haar betaalt.
Ikzelf zou het best zielig en treurig vinden als je je relatie zo definieert, maar dat is verder niets aan buitenstaanders om over te oordelen, enkel de personen die die relatie ook hebben kiezen dan daarvoor.

Wél er van uitgaande dat hij ook openlijk in die relatie is daarover, en dit hier te posten niet een manier van "anoniem online stoer-doenerij" is, terwijl in de werkelijkheid die persoon nooit IRL hardop durft uit te spreken of zo te handelen tegen zijn partner.
Tegen verzonnen partners kun je alles zeggen wat je wil hoor…
pi_221723069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, bij mentaal vreemd gaan of zoenen zou ik al gedag zeggen. Ik heb wel zelfrespect. Zoek het maar lekker elders als je dat wil. Ik ben monogaam.
Dan heb ik een nieuwtje voor je, vrijwel iedereen fantaseert weleens over een ander.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221723077
Mentaal vreemdgaan... _O-
pi_221728044
Hangt voor mij niet van “kunnen vergeven” als magische knop, maar van wat er daarna gebeurt.

Eenmalige misstap + zelf opbiechten + echte openheid + stoppen met liegen is een ander verhaal dan jarenlang bedrog en halfhartige excuses. Vertrouwen komt niet terug door “zand erover”, maar door voorspelbaar gedrag over tijd: transparantie, verantwoordelijkheid zonder “ja maar”, en ruimte voor de pijn van de ander.

Soms is blijven mogelijk; soms is weggaan juist zelfrespect. Beide mag. In de eerste dagen helpt vooral stabiliseren (slapen/eten, niet alles in paniek forceren) voordat je grote keuzes definitief maakt — tenzij je je onveilig voelt, dan wél direct hulp zoeken.

Wie later een rustige checklist zoekt voor die eerste fase: vertrouwennaontrouw.nl — alleen als je daar zelf behoefte aan hebt.
pi_221728256
Ik vind altijd wel dat mensen die vreemd gaan meer pijn en verdriet veroorzaken dan ze eigenlijk waard zijn.
Geslacht zal me een rotzorg zijn.
pi_221728315
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 07:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik vind altijd wel dat mensen die vreemd gaan meer pijn en verdriet veroorzaken dan ze eigenlijk waard zijn.
Geslacht zal me een rotzorg zijn.
Fysieke mishandeling mag ook niet, waarom zou mentale mishandeling wel mogen? Vreemdgaan is gewoon not done.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221728327
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 08:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Fysieke mishandeling mag ook niet, waarom zou mentale mishandeling wel mogen? Vreemdgaan is gewoon not done.
Als je je lul niet in je broek kan houden of je benen niet bij elkaar heb je ook geen business om met iemand wat te beginnen die dat wel kan en verlangt.
pi_221728473
Nee. Sowieso geschonden vertrouwen, daarnaast 'once a cheater, always a cheater'. Dit gebeurt zelden geïsoleerd.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221728574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
* Zou jij vreemdgaan kunnen vergeven?
* Waarom wel of niet?
* Heb je hier misschien zelf ervaring mee, of ken je iemand bij wie het wel of juist niet is goedgekomen?
* Ja.
* Omdat ik gewoon een volwassen kerel ben en niet een of ander onzeker knulletje.
* Ja. Aan beide kanten gestaan. 1x liep goed af, dat was toen mijn toenmalige partner vreemdging, 1x liep niet goed af, dat was toen ik vreemd ging met zusje van toenmalige partner.

Inmiddels ben ik mijn wilde haren al jaren kwijt. :)

=edit=
Waren verschillende partners
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 10 september 2026 @ 15:02:32 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_221764788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:19 schreef the-eye het volgende:

[..]
Daar bedoel ik mee alles behalve fysiek dus ook sexting etc.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 10 september 2026 @ 15:03:57 #93
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_221764794
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2026 09:38 schreef vosss het volgende:

[..]
* Ja.
* Omdat ik gewoon een volwassen kerel ben en niet een of ander onzeker knulletje.
* Ja. Aan beide kanten gestaan. 1x liep goed af, dat was toen mijn toenmalige partner vreemdging, 1x liep niet goed af, dat was toen ik vreemd ging met zusje van toenmalige partner.

=edit=
:’)
Als je vreemd gaan niet vergeeft ben je onvolwassen en onzeker?
:’)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_221764898
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2026 09:38 schreef vosss het volgende:

[..]
* Ja.

=edit=
Met haar zusje?
Snap wel dat dat niet echt is goed gekomen :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221769670
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2026 15:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Met haar zusje?
Snap wel dat dat niet echt is goed gekomen :X
Ik vraag me dan af of het dan ooit weer goed is gekomen tussen beide zussen in dat soort gevallen.

Ik kan het me trouwens ook wel voorstellen als dat op jonge leeftijd gebeurt.
Als je te jong bent voor een serieuze relatie en nog wat experimenteert en overal op en in zit laat je geen kans voorbijgaan. Kan ik billijken.

Zusje is bloedmooi, jij bent een bloedgeile jonge vent, zusje wil zich meten met haar zus.
Standaard uitkomst in de scheikundedoos.
pi_221825844
Ik heb er recent mee te maken gehad. Alle reacties even doorgelezen en ben zelf niet zo vergevingsgezind als een aantal andere reacties. Voor mij is het vertrouwen geschonden en de relatie meteen over. Ook al was het volgens hem eenmalig en hadden we een jarenlange relatie, het vertrouwen is weg.
pi_221834807
Nee.

En al zou je dat doen, dan lijkt het me het begin van het einde. Vertrouwen is weg. En je kunt je altijd vraagtekens stellen bij de zogenaamde spijt. Waar heeft iemand spijt van? Spijt dat je erachter bent gekomen? Spijt dat het tot gezeik heeft geleid?

Ik zou er geen zin en puf in hebben om maanden of zelfs nog erger te moeten gaan werken aan het herstellen van het vertrouwen in iemand.

Het is simpel zat: als ze denkt dat het elders beter is, dan moeten ze daar maar heen en mij niet meer lastig vallen. :W
  Moderator dinsdag 22 september 2026 @ 15:23:46 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221838597
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 21:01 schreef Halcon het volgende:
Nee.

En al zou je dat doen, dan lijkt het me het begin van het einde. Vertrouwen is weg. En je kunt je altijd vraagtekens stellen bij de zogenaamde spijt. Waar heeft iemand spijt van? Spijt dat je erachter bent gekomen? Spijt dat het tot gezeik heeft geleid?

Ik zou er geen zin en puf in hebben om maanden of zelfs nog erger te moeten gaan werken aan het herstellen van het vertrouwen in iemand.

Het is simpel zat: als ze denkt dat het elders beter is, dan moeten ze daar maar heen en mij niet meer lastig vallen. :W
Zo zit ik er ook wel in ja. En al helemaal omdat in mijn geval mijn eigen vrouw best wel fel anti-vreemdgaan altijd is geweest in haar bewoording en mij ook echt wel duidelijk gemaakt heeft dat als ik buiten de deur zou eten en ze komt daar achter, dat ze dat niet zou pikken en het klaar is.

In dat geval is het voor mij dan ook gewoon klaar indien ik er bij haar achter zou komen, al helemaal omdat mij altijd in onze relatie verteld is hoe het zou aflopen als ik dat zelf zou flikken. 🤷🏻‍♂️

Al zou het natuurlijk wel intens pijnlijk zijn, hoop het natuurlijk nooit mee te hoeven maken.
pi_221838645
NOOIT. :')

Ik zou haar nooit meer vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')