Iedereen zit vreemd te gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:12 schreef matspontius het volgende:
Monogamie is net zo'n illusie als het geloof. Je wil het wel een kans geven maar in de praktijk komt er niets van terecht![]()
Klinkt niet als een hele gezonde kijk op relaties...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:44 schreef TAmaru het volgende:
Zelf is mijn insteek: als je iemand niet vertrouwt, kan die persoon je vertrouwen ook niet schaden. Ik ga er niet meer van uit dat mijn partner trouw aan mij is. Maar ik vraag er ook niet naar. Ik zou haar niet vragen om dat te beloven. Ik ga niet vragen naar interacties met andere mannen. Dat is haar zaak.
Hier op fok?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen zou ik zeggen!!
Je kan ook gewoon zeggen mn huis uit want je hebt "me gekwetst" of " je hebt me bedrogen".quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef Edding345 het volgende:
Als zij het doet dan mag ze oprotten. Mag ik lekker beta bux zeker?
Als ik het doe wat is het probleem? Ik betaal al zowat alles voor het huis en bescherm je.
En nee dit is niet hypocriet want vrouwen werken ook niet in de mijnvelden en bouw.
Vrijwel iedereen gaat vreemd, als in een buitenechtelijke relatie, flirten, one night stand, etc. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen dat ze barsten. Ik heb het zelf meegemaakt bij de, op het oog "meest betrouwbare" mensen. Geloof me, niemand maar dan ook iemand is te vertrouwen als er een lekker stuk voor je staat en avances maakt. En dat is ook heel gezond want monogamie is echt een gotspe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 06:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen vreemdgaan. Nog meer dan dat we misschien denken.
Ik zie flirten niet als vreemdgaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen gaat vreemd, als in een buitenechtelijke relatie, flirten, one night stand, etc. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen dat ze barsten. Ik heb het zelf meegemaakt bij de, op het oog "meest betrouwbare" mensen. Geloof me, niemand maar dan ook iemand is te vertrouwen als er een lekker stuk voor je staat en avances maakt. En dat is ook heel gezond want monogamie is echt een gotspe!
Victim blaming zonder daad is toch wel knap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:03 schreef incel het volgende:
Ligt eraan. Doelbewust of verkracht? Doelbewust kan je echt de tyfus krijgen. Bij verkrachting zou ik nagaan hoe het heeft kunnen gebeuren en is ze zelf slordig geweest en had ze beter op kunnen passen etc.
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:04 schreef Managarm het volgende:
[..]
Victim blaming zonder daad is toch wel knap.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.
Bij verkrachting hebben "ze" geen sex he. Dan is dat eenzijdigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je ging naar huis van je werk en werd van achteren aangevallen ik bedoel meer ben je dom geweest en in een situatie terecht gekomen waar je misschien niet jezelf in terecht moest laten komen. Dat is geen victim blaming. Sommige mensen claimen namelijk dat ze niet vreemd zijn gegaan want ze zijn verkracht etc. Mijn reactie gaat over dat verschil. Als je teveel hebt dronken en je blijft bij een man slapen omdat dat makkelijker is of zo en vervolgens hebben ze seks en dag later claim je verkracht te zijn zodat het niet als vreemdgaan zou gelden dan is dat mijn inziens nog steeds vreemdgaan.
Jij werkt zelf niet in de mijnenvelden of de bouwquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef Edding345 het volgende:
Als zij het doet dan mag ze oprotten. Mag ik lekker beta bux zeker?
Als ik het doe wat is het probleem? Ik betaal al zowat alles voor het huis en bescherm je.
En nee dit is niet hypocriet want vrouwen werken ook niet in de mijnvelden en bouw.
Je eigen graf. <knip>quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
Een graf graven? Snap neit wat je bedoelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |