abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221509423
Presentator top gozer Jan Versteegh

Bondjes cyclus 31

Gier: Anouk, Diederik, Dominique, Sayf
Vos: Nyssa, Casper, Joshlyn, Jordy
Haai: Roma, Delano, Julia, Fatima
Slang: Mila, Ricardo, , Wesley, Simone
Bloedzuigers: Valentijne, Can, Milan, Fabienne

( img&data @KinKiJan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

[ afbeelding ]

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

[ afbeelding ]

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

[ afbeelding ]Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

[ afbeelding ]

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:18:05 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221509432
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vind ik wel, ze had gewoon -zoals ik had verwacht- haar muil kunnen houden om haar bestie niet af te vallen.

Wat ze daarna doet of zegt heeft niets meer met mijn comment te maken.
Dat plaatst het wel in perspectief. En bevestigt voor mij precies wat ik al dacht, ze draait.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:18:48 #3
184769 crew  Deisyy
pi_221509436
Macaroni/macarena *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:19:53 #4
168093 Soury
Squeek
pi_221509441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Macaroni/macarena *O*
Ja als het toch al op de vloer ligt. :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:20:59 #5
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_221509449
Diederik wil zo snel mogelijk op Anouk :’)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:21:22 #6
168093 Soury
Squeek
pi_221509451
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat plaatst het wel in perspectief. En bevestigt voor mij precies wat ik al dacht, ze draait.
Ik denk dat het beter is dat ze wat losgeweekt is van haar bff Fabie.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:22:44 #7
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_221509466
Vind trouwens qua 5e groep de bloedzuigers wel het leukste concept. Beter dan Zwarte Schapen en de Leeuwen. Het doet lekker veel met de groepsdynamiek
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:23:23 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221509468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat het beter is dat ze wat losgeweekt is van haar bff Fabie.
Zij lijkt het advies van thuis wel beter te hanteren dan, ik noem maar even iemand, Anouk.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:35:30 #9
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221509553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Vind trouwens qua 5e groep de bloedzuigers wel het leukste concept. Beter dan Zwarte Schapen en de Leeuwen. Het doet lekker veel met de groepsdynamiek
Vind ik ook ja, het lijkt een beetje een mengelmoes van de eerdere "5e dier-concepten". Alleen werkt dit wel :)

Alleen die battle mag beter uitgedacht. Iemand eruit werken door zo snel mogelijk foute antwoorden te geven levert misschien een keer leuke beelden op, maar echt leuk is het niet.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:47:37 #10
335263 freaky40
pi_221509618
Het neuken gaat bijna van start tussen Diederik en Anouk, dat was het 'hoogtepunt' van deze aflevering. Mila deed die ballen opdracht wel leuk. Toch nog even TV gemaakt op de valreep. Dat slimmigheidje om de koker tegen die andere te houden zodat ze er niet uit konden vallen, had ze net even wat eerder moeten bedenken..en uur eerder. Dan had ze hem kunnen winnen van Nyssa wellicht.
Wel lekker dat bij die IQ kwis, want dat was het. Allemaal vragen die je krijgt als je en IQ test doet, dat Haaien niet wonnen omdat die zuigbloeders zich daar aan vast gezogen hadden.
Moet zeggen, heb niets met die Wesley maar vanavond was ik team Wesley toen hij Fabienne van repliek gaf. Ze kon het niet winnen en werd toen woestboos. Leuke TV.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 5 augustus 2026 @ 23:46:25 #11
443793 MacDeMarco
error #52
pi_221510162
Morgen weer een schreeuwende Mila en Nyssa. :') |:(
All those angels with their wings glued on.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 02:24:53 #12
512576 dbgfan
pi_221510319
Kijk, dit vond ik nou weer een leuke aflevering met die lange kennisopdracht. Jammer dat Julia niet nog 1 vraagje goed wist te beantwoorden tijdens haar laatste 15 seconden ofzo. Had haar de winst wel gegund. Wel jammer dat ze daarna pissig werd dat de bloedzuigers op haar bondje gingen. Ze snappen blijkbaar niet dat de bloedzuigers niet een bondje kiezen op de stand, maar gewoon op wie zij denken dat gaat winnen. En Fabienne die ook niet doorheeft dat ze in een spel zit. Wat zitten er toch een rare mensen in deze cyclus. In de OP hierboven staan alle namen, dus misschien een leuk moment om even de namen op te schrijven van mensen die ik nog wel te pruimen vind.

Dat zijn: Nyssa, Joshlyn, Roma, Julia, Fatima, Simone en Can. Dus 7 van de 20. Valt nog mee. Maar de rest zou ik echt met een grote boog omheen lopen.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 02:36:19 #13
512576 dbgfan
pi_221510322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
En de ranking
Briljante Strateeg Juul wint nix met haar slimmigheden

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Ze won 38 punten.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 07:37:37 #14
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221510463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 02:24 schreef dbgfan het volgende:
Kijk, dit vond ik nou weer een leuke aflevering met die lange kennisopdracht. Jammer dat Julia niet nog 1 vraagje goed wist te beantwoorden tijdens haar laatste 15 seconden ofzo. Had haar de winst wel gegund. Wel jammer dat ze daarna pissig werd dat de bloedzuigers op haar bondje gingen. Ze snappen blijkbaar niet dat de bloedzuigers niet een bondje kiezen op de stand, maar gewoon op wie zij denken dat gaat winnen. En Fabienne die ook niet doorheeft dat ze in een spel zit. Wat zitten er toch een rare mensen in deze cyclus. In de OP hierboven staan alle namen, dus misschien een leuk moment om even de namen op te schrijven van mensen die ik nog wel te pruimen vind.

Dat zijn: Nyssa, Joshlyn, Roma, Julia, Fatima, Simone en Can. Dus 7 van de 20. Valt nog mee. Maar de rest zou ik echt met een grote boog omheen lopen.
Ik vond deze aflevering juist mega saai en ben afgehaakt :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 6 augustus 2026 @ 08:41:37 #15
184769 crew  Deisyy
pi_221510787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 07:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vond deze aflevering juist mega saai en ben afgehaakt :P
Die kennisquiz duurde inderdaad veel te lang, ik heb FOMO dus ik ben wel blijven kijken :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:33:34 #16
509034 Indigoblauw
pi_221510987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Aaah het heeft even geduurd, maar daar is de oude Julia weer.
Wat is dat voor onzin.
Ze geeft vantevoren aan dat ze weinig vertrouwen heeft, haar bondje schuift haar naar voren.
Vervolgens doet ze het niet slecht.
Als bloedzuiger zou ik me juist aan mijn naaste concurent vastzuigen daar de andere mijlen ver staan
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:45:19 #17
168093 Soury
Squeek
pi_221511036
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:33 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Wat is dat voor onzin.
Ze geeft vantevoren aan dat ze weinig vertrouwen heeft, haar bondje schuift haar naar voren.
Als bloedzuiger zou ik me juist aan mijn naaste concurent vastzuigen daar de andere mijlen ver staan
Dat ze weinig vertrouwen in zichzelf heeft deelt ze met haar bondje, het zou ook niet slim zijn dat te bespreken met de rest. Gewoon een logische keuze van die zuigers, ze stond er tot het laatste moment ook goed voor.
Maar dat janken dat de punten verdeeld moeten worden is wel Julia zoals we haar kennen.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:50:22 #18
461512 Chea49
pi_221511054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 02:24 schreef dbgfan het volgende:

Als Julia op het laatst nog een goed antwoord had kunnen geven stond ze toch gelijk met 7 punten? :?
  donderdag 6 augustus 2026 @ 10:19:46 #19
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221511220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:33 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Wat is dat voor onzin.
Niks onzin, ze bleef net als tijdens haar vorige deelname weer lekker lang zinloos achteraf door zaniken. En dat heeft even geduurd sinds ze weer terug is. Dus ja, de oude Julia was weer terug.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 10:27:03 #20
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221511239
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat ze weinig vertrouwen in zichzelf heeft deelt ze met haar bondje, het zou ook niet slim zijn dat te bespreken met de rest. Gewoon een logische keuze van die zuigers, ze stond er tot het laatste moment ook goed voor.
Maar dat janken dat de punten verdeeld moeten worden is wel Julia zoals we haar kennen.
Als de haaien 2e hadden gestaan en de zuigers hadden ze om dezelfde reden als nu gekozen, had Julia even goed zitten zeveren. Aard van het beestje.

Die zuigers kunnen het nooit goed doen, hadden ze de slangen gepakt waren Mila en Fabienne weer booswoest geweest. Het is het spel, deal with it.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 10:50:33 #21
168093 Soury
Squeek
pi_221511391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:27 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Als de haaien 2e hadden gestaan en de zuigers hadden ze om dezelfde reden als nu gekozen, had Julia even goed zitten zeveren. Aard van het beestje.

Die zuigers kunnen het nooit goed doen, hadden ze de slangen gepakt waren Mila en Fabienne weer booswoest geweest. Het is het spel, deal with it.
En al helemaal die Fabie want zij had het plannetje gesmeed samen met Wesley en Valentijne om Can eruit te werken want dat is het spel (in haar eigen woorden) dat ze te dom is om geen enkele vraag te beantwoorden heeft haar ook de kop gekost. Nu gaat ze vol op Wesley dat ze keuzes maken die haar niet bevallen. Het hele zuiger bondje maakt wel wat los zo. _O- Denk wel dat het éénmalig is.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:03:00 #22
335263 freaky40
pi_221511587
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,7 Kijkcijfer:614.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 11

Mooie cijfers en weer eens gepiekt boven de 600.000 grens. Gisterenavond keken er 529.000 lineaire kijkers. Klein midweeks dipje maar nog steeds binnen de 500.000 grens.

Dag Top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:47:04 #23
182698 Cirilico
pi_221511986
Drie afleveringen ingehaald en dan zie ik hoeveel gezeik en nonsens erin zit. 25% doorgespoeld. Voornamelijk gesprekken tussen Anouk en Diederik, want who cares.
Hotapnyc
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:04:27 #24
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221512074
Haha geniale reactie van Joshlyn: ''Ik ben zo slim!''

Valentijne heeft altijd een grote bek, maar tegen Fabienne durft ze duidelijk niet. Ze zei zachtjes tegen Wesley dat ze het belachelijk vond dat Fabienne zei, maar op het moment zelf trok ze haar mond niet open. Terwijl Valentijne doorgaans toch overal fel tegenin gaat :')
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:18:43 #25
1369 LionHeart
pi_221512154
Fabienne denkt echt dat ze God's gift to mankind is, he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')