Wel op het moment dat fab wegloopt, als ze het echt wil opnemen voor wes, doe dat dan waar fab bij isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Valt me niet tegen dat Valentijne het voor Wesley opneemt. Hij beslist dat inderdaad niet alleen.
Ze zei letterlijk tegen haar dat hij dat niet alleen beslist heeft, vandaar dat ik het noem.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel op het moment dat fab wegloopt, als ze het echt wil opnemen voor wes, doe dat dan waar fab bij is
Ah ja dat vind ik niet echt opkomen voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk tegen haar dat hij dat niet alleen beslist heeft, vandaar dat ik het noem.
Vind ik wel, ze had gewoon -zoals ik had verwacht- haar muil kunnen houden om haar bestie niet af te vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ja dat vind ik niet echt opkomen voor.
En ze zegt nu tegen fab dat ze het niet zo heeft bedoeld, terwijl ze daarvoor zei tis een spel.
Ze draait.
Ik vind haar al een paar afleveringen wat sympathieker overkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind ik wel, ze had gewoon -zoals ik had verwacht- haar muil kunnen houden om haar bestie niet af te vallen.
Wat ze daarna doet of zegt heeft niets meer met mijn comment te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |