"Ze viel uit het raam!"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is de Russische methode minder verdacht
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand met een drone bombarderen of die kozijnen die maar niet goed vast zitten?
"ja eigenwijs geval die de traplift weigerde te gebruiken"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ze viel uit het raam!"
"Drie keer?"
"Hij is uit het raam gevallen. Heel gek, want 2 dagen geleden waren zijn kozijnen nog vervangen."quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ik
Ja ben nu op Singapore. Wacht op bagage.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
is @:bitterbal alweer door de douane heen?
Ze waren bij de montage vergeten te kittenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij is uit het raam gevallen. Heel gek, want 2 dagen geleden waren zijn kozijnen nog vervangen."
"Kitten? Ik dacht klitten!"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren bij de montage vergeten te kitten
plausibel plausibelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ik
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben nu op Singapore. Wacht op bagage.
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren bij de montage vergeten te kitten
Nicequote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.
Die gaan eraan likken en dan wordt alles waterdichtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.
Hoop dat je baggage ook komt. Of naja, anders kan je lekker gaan shoppen op kosten van je reisverzekering.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ovquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
plausibel plausibel
[..]
En daarna gelijk vreten?
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niestquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ov
wat een schatjequote:
Kan je niet op het vliegveld al wat etenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ov
Ja word lastigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niest
maakt dat meisje nou niet gelijk zo bangquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niest
Ja misschien wel slim. Zo ff kijken als ik mijn koffer heb.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een schatje
[..]
Kan je niet op het vliegveld al wat eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien wel slim. Zo ff kijken als ik mijn koffer heb.
Waarschijnlijk iets weldadiger dan je lokale Thaise vliegveldquote:
Ik heb straks ook voor het eerst een vlucht om 17.00 uur 's middags ipv om 09.00 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is al wat vliegvakanties geleden dat ik niet op een idioot vroeg tijdstip al op Schiphol moet zijn. Heerlijk.
Dat heb je zelf in de hand he. Gewoon geen idioot vroege vluchten boekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is al wat vliegvakanties geleden dat ik niet op een idioot vroeg tijdstip al op Schiphol moet zijn. Heerlijk.
Heb je er maar een?quote:
M'n laatste twee vluchten waren georganiseerde vakanties, dan heb ik er weinig over te zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand he. Gewoon geen idioot vroege vluchten boeken
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchtenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n laatste twee vluchten waren georganiseerde vakanties, dan heb ik er weinig over te zeggen
En nu?quote:
Dus nu kan je geen eten kopen?quote:
Voor mij was het vliegen via Oslo (mag ik dan Noorwegen afvinken? #dtv) om 11:15 of rechtstreeks om 10:50. Ik wist eerst niet eens van het bestaan van die rechtstreekse vlucht omdat ik m'n filter op 11:00 had staan, maar die 10 minuten had ik er nog wel voor over.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchten
Mijn eerstvolgende geplande vlucht is overigens om 0600En da's mijn eigen schuld omdat het alternatief was om pas na middernacht aan te komen, wat ook niet handig is als je de volgende dag moet werken.
Ja 👍quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu?Heb je ze wel in je telefoon staan?
*pang*quote:
Vlieg je met Norwegian of SAS?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het vliegen via Oslo (mag ik dan Noorwegen afvinken? #dtv) om 11:15 of rechtstreeks om 10:50. Ik wist eerst niet eens van het bestaan van die rechtstreekse vlucht omdat ik m'n filter op 11:00 had staan, maar die 10 minuten had ik er nog wel voor over.
En nu heb ik heen en terug dezelfde maatschappij, dat is ook wel lekker makkelijk.
Icelandairquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg je met Norwegian of SAS?
Bij alleen een tussenlanding zonder dat je het vliegveld af gaat telt het normaal niet als in een land geweest zijn.
Soms plan ik extra lange tussenlandingen zodat ik even de stad in kan, doe ik vooral in Kopenhagen, want Kopenhagen is
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchten
Mijn eerstvolgende geplande vlucht is overigens om 0600En da's mijn eigen schuld omdat het alternatief was om pas na middernacht aan te komen, wat ook niet handig is als je de volgende dag moet werken.
Denk dat dat land wel modern genoeg is dat je daarmee contactloos kunt betalenquote:
Vaag dat die AMS-OSL vliegen.quote:
En dan ook nog eerst keuzestress bij huurauto zoeken ook bij PCquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotel
Had ik in LA. 10:00 vetrokken, dus ik moest al heel vroeg op. Nou ja, dan vlieg je een uurtje of 11 naar SF, lekker krappe overstap genot, en dan weer een uurtje naar LA. Aankomst rond 16:00 lokale tijd als ik het me goed kan herinneren. Nou ja, dan duurt het even voor je van het vliegveld bent met de huurauto's, en mag je ook nog de middagspits in. Ik denk dat ik met een paar biertjes op nog veiliger in het verkeer ben dan hoe moe ik toen wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotel
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
En nu heb ik heen en terug dezelfde maatschappij, dat is ook wel lekker makkelijk.
Ik vlieg nu heen en terug met Icelandair en die terugvlucht die in overweging was genomen was SASquote:
Ja vorig jaar nogal teleurstellend aanbod bij Hertz, dus nu maar weer bij National geboekt, en nog een back-up bij Hertz, en bij Sixtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaag dat die AMS-OSL vliegen.
[..]
En dan ook nog eerst keuzestress bij huurauto zoeken ook bij PC![]()
Maar die bak gewoon door een drive-through slingen onderweg naar het hotel. Of room service bestellen. Genoeg opties
Ja het is ook gewoon kut als je vroeg vliegt je nog veel vroeger je bed uit moet en dus al half gebroken bent voordat je ook maar in het vliegtuig zitquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik in LA. 10:00 vetrokken, dus ik moest al heel vroeg op. Nou ja, dan vlieg je een uurtje of 11 naar SF, lekker krappe overstap genot, en dan weer een uurtje naar LA. Aankomst rond 16:00 lokale tijd als ik het me goed kan herinneren. Nou ja, dan duurt het even voor je van het vliegveld bent met de huurauto's, en mag je ook nog de middagspits in. Ik denk dat ik met een paar biertjes op nog veiliger in het verkeer ben dan hoe moe ik toen was
Ah OK, je vliegt dus niet via Oslo? Dan kan je in ieder geval Noorwegen daardoor niet afvinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vlieg nu heen en terug met Icelandair en die terugvlucht die in overweging was genomen was SAS
Een backup van een backupquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorig jaar nogal teleurstellend aanbod bij Hertz, dus nu maar weer bij National geboekt, en nog een back-up bij Hertz, en bij Sixt![]()
En eten zal daar geen probleem zijn, zelfs in een 'restaurant' sta je binnen een half uurtje vaak al weer buiten. Nog even een traytje water bij een tankstation meesleuren en de echte boodschappen komen de dag er na wel.
nu? dan ben je niet op tijd terug voor je vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar heb ik nu een werkbezoek aan Tsjechië van 4 dagen.
Terugvlucht was de nacht door, landing om 11:30. Bij thuiskomst was ik helemaal kapot. Voelde me klote, ik had hoofdpijn en ik heb bijna alleen maar geslapen. 0/10.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is ook gewoon kut als je vroeg vliegt je nog veel vroeger je bed uit moet en dus al half gebroken bent voordat je ook maar in het vliegtuig zitBen benieuwd of zo'n 'avondvlucht' die ik nu heb beter gaat zijn. Sowieso premium dus meer ruimte en beter eten zal al iets helpen
Nee ik heb net te horen gekregen dat ik dat nu op de planning heb staanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu? dan ben je niet op tijd terug voor je vakantie
Ja ook wel een gevalletje vanwege de steeds dalende prijzenquote:
Heb ook wel eens gehad dat ik een avondvlucht had terug die vertraagd was terwijl ik al in het vliegtuig zat en die vervolgens de hangar in werd gereden voor reparatie. Dat was niet mijn meest prettige vluchtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terugvlucht was de nacht door, landing om 11:30. Bij thuiskomst was ik helemaal kapot. Voelde me klote, ik had hoofdpijn en ik heb bijna alleen maar geslapen. 0/10.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat ik een avondvlucht had terug die vertraagd was terwijl ik al in het vliegtuig zat en die vervolgens de hangar in werd gereden voor reparatie. Dat was niet mijn meest prettige vlucht
Dit wordt er niet duidelijker op. Je hebt een planning en voor nu staat dit ineens gepland.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik heb net te horen gekregen dat ik dat nu op de planning heb staan
Kan ik weer een land afvinken en er nog voor betaald worden ook
Die reis is aan het einde van de maand pas.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit wordt er niet duidelijker op. Je hebt een planning en voor nu staat dit ineens gepland.
Dat is goed toch? Of heel slecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Mijn kaart is niet thuis want heb vanmorgen geld gepind.
Maar de kaart is ook niet meer bij je?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Straks in je hotelkamer dan maar eventjes rustig opzoeken ipv nu alles overhoop gaan gooienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Zo kun je nooit wat plannen hč?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik met een vriendin niet in m'n eentje een groepsreis ga doen die m'n vakantiebudget voor 2 jaar erdoorheen jast.
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar de kaart is ook niet meer bij je?
Niet handig. Maar je hebt geld en passen in je telefoon. Dus telefoon niet kwijtraken en het komt vast goed.quote:
Het houdt me niet tegen, maar er kan nog veel gebeuren tussen nu en begin januari als ik die reis zou boekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo kun je nooit wat plannen hč?
Ja je kunt morgen ook je benen breken omdat je uitglijdt bij de koeling in de supermarkt waardoor je niet meer naar IJsland kuntquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het houdt me niet tegen, maar er kan nog veel gebeuren tussen nu en begin januari als ik die reis zou boeken
zeg dat dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die reis is aan het einde van de maand pas.
oh oh, nu al je zakken gerold.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
ja maar stel je voor dat hij in de komende maanden de liefde van zijn leven tegenkomt. Dan kan je toch niet zomaar zeggen dat je al een vakantie geboekt hebt en dat ze niet mee kan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo kun je nooit wat plannen hč?
rip bankrekening. helemaal leeg geplunderdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik hem dan niet heb gepakt uit de automaat. Hier krijg je eerst geld en dan pas je pas
Oh neeeequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik hem dan niet heb gepakt uit de automaat. Hier krijg je eerst geld en dan pas je pas
Was ik niet van planquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt morgen ook je benen breken omdat je uitglijdt bij de koeling in de supermarkt waardoor je niet meer naar IJsland kunt
bruine, grizzly of ijs?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:45 schreef Fogel het volgende:
Misschien moet katje een reis naar Alaska boeken omdat je daar echt beren op de weg kan zien?
Klopt, maar misschien heeft zij ook wel wat geboekt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het houdt me niet tegen, maar er kan nog veel gebeuren tussen nu en begin januari als ik die reis zou boeken
Ik was ook niet van plan m'n achillespees te scheuren 4 jaar geleden en toch gebeurde hetquote:
Ook nog een optie.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja, gelukkig heb ik nog een been dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan m'n achillespees te scheuren 4 jaar geleden en toch gebeurde het
Die zijn te lui om de weg op te gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog een optie.
Panda verwacht ik dan weer niet
Het is echt een wonder dat die beesten nog niet uitgestorven zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die zijn te lui om de weg op te gaan
Scheelt niet veel inmiddelsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat die beesten nog niet uitgestorven zijn.
Die breek je omdat je van de trap flikkert, want traplopen is lastig met een gipspootquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb ik nog een been dan.
ze hebben tegenwoordig een minder erg bedreigd stickertje er op dacht ikquote:
Ja.quote:
Of hij krijgt een vriendin die niet graag op vakantie wil.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die breek je omdat je van de trap flikkert, want traplopen is lastig met een gipspoot
Ik heb al 29 jaar overleefd zonder iets te breken, denk dat het wel goed moet komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die breek je omdat je van de trap flikkert, want traplopen is lastig met een gipspoot
Of brilquote:
lolquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al 29 jaar overleefd zonder iets te breken, denk dat het wel goed moet komen.
Ik zie nu meteen iemand voor me die al je energie alleen maar uit je zuigt en nooit iets wil ondernemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of hij krijgt een vriendin die niet graag op vakantie wil.
Ik denk ook dat je beter alleen kunt blijven ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu meteen iemand voor me die al je energie alleen maar uit je zuigt en nooit iets wil ondernemen.
Ja nee, denk niet dat ik ooit zo wanhopig ga worden.
Daar mag ik niet heen van mijn paniekmiepjes beschermmiepjesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:45 schreef Fogel het volgende:
Misschien moet katje een reis naar Alaska boeken omdat je daar echt beren op de weg kan zien?
Dat is meestal ook het punt bij een ongeluk, dat plan je nietquote:
Volgens mij is het die goudvis die hier alle beren op de weg aan het gooien isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:45 schreef Fogel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |