Dat heb je zelf in de hand he. Gewoon geen idioot vroege vluchten boekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is al wat vliegvakanties geleden dat ik niet op een idioot vroeg tijdstip al op Schiphol moet zijn. Heerlijk.
Heb je er maar een?quote:
M'n laatste twee vluchten waren georganiseerde vakanties, dan heb ik er weinig over te zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand he. Gewoon geen idioot vroege vluchten boeken
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchtenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n laatste twee vluchten waren georganiseerde vakanties, dan heb ik er weinig over te zeggen
En nu?quote:
Dus nu kan je geen eten kopen?quote:
Voor mij was het vliegen via Oslo (mag ik dan Noorwegen afvinken? #dtv) om 11:15 of rechtstreeks om 10:50. Ik wist eerst niet eens van het bestaan van die rechtstreekse vlucht omdat ik m'n filter op 11:00 had staan, maar die 10 minuten had ik er nog wel voor over.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchten
Mijn eerstvolgende geplande vlucht is overigens om 0600En da's mijn eigen schuld omdat het alternatief was om pas na middernacht aan te komen, wat ook niet handig is als je de volgende dag moet werken.
Ja 👍quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu?Heb je ze wel in je telefoon staan?
*pang*quote:
Vlieg je met Norwegian of SAS?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het vliegen via Oslo (mag ik dan Noorwegen afvinken? #dtv) om 11:15 of rechtstreeks om 10:50. Ik wist eerst niet eens van het bestaan van die rechtstreekse vlucht omdat ik m'n filter op 11:00 had staan, maar die 10 minuten had ik er nog wel voor over.
En nu heb ik heen en terug dezelfde maatschappij, dat is ook wel lekker makkelijk.
Icelandairquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg je met Norwegian of SAS?
Bij alleen een tussenlanding zonder dat je het vliegveld af gaat telt het normaal niet als in een land geweest zijn.
Soms plan ik extra lange tussenlandingen zodat ik even de stad in kan, doe ik vooral in Kopenhagen, want Kopenhagen is
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, ook geen georganisserde vakanties boeken met idioot vroege vluchten
Mijn eerstvolgende geplande vlucht is overigens om 0600En da's mijn eigen schuld omdat het alternatief was om pas na middernacht aan te komen, wat ook niet handig is als je de volgende dag moet werken.
Denk dat dat land wel modern genoeg is dat je daarmee contactloos kunt betalenquote:
Vaag dat die AMS-OSL vliegen.quote:
En dan ook nog eerst keuzestress bij huurauto zoeken ook bij PCquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotel
Had ik in LA. 10:00 vetrokken, dus ik moest al heel vroeg op. Nou ja, dan vlieg je een uurtje of 11 naar SF, lekker krappe overstap genot, en dan weer een uurtje naar LA. Aankomst rond 16:00 lokale tijd als ik het me goed kan herinneren. Nou ja, dan duurt het even voor je van het vliegveld bent met de huurauto's, en mag je ook nog de middagspits in. Ik denk dat ik met een paar biertjes op nog veiliger in het verkeer ben dan hoe moe ik toen wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel met de vlucht die ik heb op Vegas, die komt pas rond een uurtje of 19.00 aan. Dan moet je nog van het vliegveld af, huurauto uitzoeken, eten regelen en naar het hotel
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
En nu heb ik heen en terug dezelfde maatschappij, dat is ook wel lekker makkelijk.
Ik vlieg nu heen en terug met Icelandair en die terugvlucht die in overweging was genomen was SASquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |