"Ze viel uit het raam!"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is de Russische methode minder verdacht
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand met een drone bombarderen of die kozijnen die maar niet goed vast zitten?
"ja eigenwijs geval die de traplift weigerde te gebruiken"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ze viel uit het raam!"
"Drie keer?"
"Hij is uit het raam gevallen. Heel gek, want 2 dagen geleden waren zijn kozijnen nog vervangen."quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ik
Ja ben nu op Singapore. Wacht op bagage.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
is @:bitterbal alweer door de douane heen?
Ze waren bij de montage vergeten te kittenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij is uit het raam gevallen. Heel gek, want 2 dagen geleden waren zijn kozijnen nog vervangen."
"Kitten? Ik dacht klitten!"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren bij de montage vergeten te kitten
plausibel plausibelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kozijnen vallen minder op dan een drone met explosieven denk ik
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben nu op Singapore. Wacht op bagage.
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren bij de montage vergeten te kitten
Nicequote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.
Die gaan eraan likken en dan wordt alles waterdichtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou met baby poesjes bij een kozijn.
Hoop dat je baggage ook komt. Of naja, anders kan je lekker gaan shoppen op kosten van je reisverzekering.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ovquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
plausibel plausibel
[..]
En daarna gelijk vreten?
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niestquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ov
wat een schatjequote:
Kan je niet op het vliegveld al wat etenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een uur naar het hotel met ov
Ja word lastigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niest
maakt dat meisje nou niet gelijk zo bangquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes gedragen daar he, ze gooien je daar al 20 jaar de bak in als je verkeerd niest
Ja misschien wel slim. Zo ff kijken als ik mijn koffer heb.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een schatje
[..]
Kan je niet op het vliegveld al wat eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien wel slim. Zo ff kijken als ik mijn koffer heb.
Waarschijnlijk iets weldadiger dan je lokale Thaise vliegveldquote:
Ik heb straks ook voor het eerst een vlucht om 17.00 uur 's middags ipv om 09.00 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is al wat vliegvakanties geleden dat ik niet op een idioot vroeg tijdstip al op Schiphol moet zijn. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |