Realistisch.quote:
Want dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat zijn er een stuk minder dan ik dachtAan de andere kant heb je er dan nog wel zo'n 180 waar je heen kunt
Heb ik niet al eens gedeeld dat ik zo'n reis als prima mogelijkheid zie om iemand te vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu staat een vrouw die een reis naar Japan kan betalen in mei volgend jaar ook op de wensenlijst?
oke, raar maar als jij je leven van onzekerheden aan elkaar wil laten hangen, you do you.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik met een vriendin niet in m'n eentje een groepsreis ga doen die m'n vakantiebudget voor 2 jaar erdoorheen jast.
Is wel lekkerder denk ik dan zo'n nepegel.quote:
Nog meer eisen op het lijstjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu staat een vrouw die een reis naar Japan kan betalen in mei volgend jaar ook op de wensenlijst?
We gaan het meemaken, we zullen volgende week hier de rant wel zien dat er een wolkje of twee voor je neus hing.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anno 2026 zijn weermodellen tot een week best betrouwbaar voor het algemene weerbeeld in een groot gebied. Het is heel zeker dat die depressie er gaat komen, die depressie vormt dit weekend al. Alleen z'n pad is nog de grote vraag, maar zelfs dan zal het eerder Ierland rammen dan IJsland met de huidige onzekerheid.
Ik ga die reis pas in december of januari boeken, dus wat er daarvoor allemaal gebeurt zal dan ook wel. Heb nog niet eens de knoop doorgehakt of ik het überhaupt wel ga doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
oke, raar maar als jij je leven van onzekerheden aan elkaar wil laten hangen, you do you.
Zal wel terecht zijn als er net een enkel wolkje de grapjas uithangt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
We gaan het meemaken, we zullen volgende week hier de rant wel zien dat er een wolkje of twee voor je neus hing.
Daar was die vorige reis toch al voor, en toen zat het al vol met stelletjes en bejaarden?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niet al eens gedeeld dat ik zo'n reis als prima mogelijkheid zie om iemand te vinden?
kijk ik heb weer eens gelijk. Weer onzekerheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga die reis pas in december of januari boeken, dus wat er daarvoor allemaal gebeurt zal dan ook wel. Heb nog niet eens de knoop doorgehakt of ik het überhaupt wel ga doen.
En hij wilde niet eens aansluiten bij een stelletje om er een trouple van te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was die vorige reis toch al voor, en toen zat het al vol met stelletjes en bejaarden?
Toch eens tijd om die loterij te winnen en met vervroegd pension gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Realistisch.
[..]
Want dit.
Dan moet ik best veel landen per jaar bezoeken en daar heb helaas te weinig vakantiedagen voor en als ik meer vrij neem heb ik minder geld om van te kunnen reizen.
Dat klinkt meer als een Fles vakantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was die vorige reis toch al voor, en toen zat het al vol met stelletjes en bejaarden?
Gewoon zo'n rijke bejaarde paaien, trouwen en cashen als ze doodgaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij je vakantie van volgend jaar al gepland hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
kijk ik heb weer eens gelijk. Weer onzekerheid.
Hue hue.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een Fles vakantie.
Mijn vorige grote reis was Californië. Toen klikte het wel met iemand, maar daar is weinig van gekomen.
Blijkt ze 120 te kunnen wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon zo'n rijke bejaarde paaien, trouwen en cashen als ze doodgaat.
Ja dat 'ongeluk' wel pas laten gebeuren wanneer ze getrouwd zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hay, kom je hier vaker?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
ja en hij is ook al geboekt ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij je vakantie van volgend jaar al gepland hebt.
"Wat gaan jullie doen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat 'ongeluk' wel pas laten gebeuren wanneer ze getrouwd zijn
Mhhh ja, maar dat moet ik eerst aan loterijen mee gaan doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch eens tijd om die loterij te winnen en met vervroegd pension gaan
Onhandig voor dat plan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkt ze 120 te kunnen worden
Maar dat is dan wel een oplossing daarvoor...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat 'ongeluk' wel pas laten gebeuren wanneer ze getrouwd zijn
quote:
Dan is de Russische methode minder verdachtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat gaan jullie doen?"
"Skydiven!"
"..."
Iemand met een drone bombarderen of die kozijnen die maar niet goed vast zitten?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is de Russische methode minder verdacht
En dat is het?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en hij is ook al geboekt ook.
wij gaan in mei naar Frankrijk naar Disneyland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |