Dat zou sowieso al een big no zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of hij krijgt een vriendin die niet graag op vakantie wil.
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30equote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al 29 jaar overleefd zonder iets te breken, denk dat het wel goed moet komen.
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze door evolutie nu lenzen dragenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je beter alleen kunt blijven ja.
Vochtig poesje wel. Die doet alles plannen. En dan daar heel goed risico's op inschatten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal ook het punt bij een ongeluk, dat plan je niet
Lensbeer klinkt beetje gekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30e
[..]
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.
[..]
Je zou toch zeggen dat ze door evolutie nu lenzen dragen
[..]![]()
[..]
Vochtig poesje wel. Die doet alles plannen. En dan daar heel goed risico's op inschatten.
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenserenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30e
Gelijk in het eerste hotel kan nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.
Dat is niet hetzelfde maar oké.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu meteen iemand voor me die al je energie alleen maar uit je zuigt en nooit iets wil ondernemen.
Ja nee, denk niet dat ik ooit zo wanhopig ga worden.
Soms weet je dat niet van te voren of veranderd dat met de tijd.quote:
Gelijk alle botten maar gebroken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenseren
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderopquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
VIESDIKquote:
Is misschien ook gewenning.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lensbeer klinkt beetje gek
Dat viel bij mij dan wel mee, ik was 31 of 32 en brak m'n grote teen, jaar of twee later m'n hand gebroken en weer een paar jaar daarna scheurde m'n pees.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenseren
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk in het eerste hotel kan nog.
Dat eerste weet het vochtige poesje wel want die moet z'n checklist af voor de perfecte vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms weet je dat niet van te voren of veranderd dat met de tijd.
Ik snap dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderop
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name itquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk alle botten maar gebroken?
Hoeft ook nietquote:
Ik ook niet. Je hoeft echt geen globetrotter te zijn qua vakanties hoor, maar hier zou ik helemaal zuur van worden. En hoeveel ik ook van m'n moeder hou, als ze iedere dag op de stoep zou staan zou ik echt gek wordenquote:
Oh absoluut, leven en laten levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft ook nietals die mensen dat heerlijk vinden moeten ze dat vooral doen.
Dan kan hij ook wel die vakantie boeken. Kleine kans dat je iemand treft die jou ook wil en voldoet aan een of andere micromanagement checklistquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
VIESDIK
[..]
Is misschien ook gewenning.
[..]
Dat viel bij mij dan wel mee, ik was 31 of 32 en brak m'n grote teen, jaar of twee later m'n hand gebroken en weer een paar jaar daarna scheurde m'n pees.
En ergens tussendoor had ik het idee dat ik m'n grote teen opnieuw gebroken had maar de huisarts vond van niet. Ik heb daar nog steeds m'n twijfels over.
[..]
Ik wens je veel succes.
[..]
Dat eerste weet het vochtige poesje wel want die moet z'n checklist af voor de perfecte vrouw.
Zal dit ook wel een onderdeel van zijn.
Meer plek in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh absoluut, leven en laten leven
Dat soort mensen snappen mijn manier van reizen ook niet. Helemaal prima.
klinkt bijna als een liedjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name it
Ik heb ook een buurman die ergens op een vakantiepark 100 km verderop gaat zitten maar wel elke week naar huis gaat om de plantjes water te geven en dergelijkequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderop
Zielig dat hij dus niemand heeft die dat voor hem doetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een buurman die ergens op een vakantiepark 100 km verderop gaat zitten maar wel elke week naar huis gaat om de plantjes water te geven en dergelijke
Ja dat ben ik met je eens. Maar dat wil niet doordringen in dat kattekoppie van hem.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan hij ook wel die vakantie boeken. Kleine kans dat je iemand treft die jou ook wil en voldoet aan een of andere micromanagement checklist
Misschien moet ik rapper wordenquote:
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevondenquote:
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde maar oké.
Ik heb daar helemaal geen zin inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Maar dat wil niet doordringen in dat kattekoppie van hem.
Misschien moet jij als moederkat het maar eens duidelijk maken.
Wellicht luistert hij wel naar jou omdat je hoger in de rangorde staat van FOK! katten.
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goedequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zielig dat hij dus niemand heeft die dat voor hem doet
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Och wel aandoenlijk ergensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goede
Bedoelde het aantal plekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ditquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Zo ook mijn kater.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaringquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doen
Dus als iemand niet wil reizen kost het energie, oké.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaring
Maar ieder z'n ding verder hoor, maar ik zie een relatie als iets wat energie moet leveren en niet iets wat alleen maar energie moet kosten. Het gaat verder dan een goede klik hebben met iemand.
Het was absoluut niet denigerend bedoeld. Zoals ik hierboven al zei; ieder z'n ding.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meer
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name it
Kijk deze rijke tatta dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Terechtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.quote:
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
Moet datquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.
Scheelt ook meteen dat je een dag of twee nodig hebt om je lijf weer een beetje in een normale positie te krijgen na zo'n reisquote:
Doelde vooral op businessquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
Vriendin gewoon meenemen. Doe ik ook vaak genoeg, maar niet altijdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bonuspuntenquote:
Ja mijn budget is mogelijk wat lager om dat allemaal te kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat gaan jullie je kapot vervelen als ik er straks een week niet ben.quote:
Boompje knuffelenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Zijn we eindelijk even van dat gezanik af.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gaan jullie je kapot vervelen als ik er straks een week niet ben.
ik kan niet voor een ander spreken maar ik ga me écht niet kapot vervelen als jij op vakantie bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gaan jullie je kapot vervelen als ik er straks een week niet ben.
Stiekem houden jullie er wel vanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk even van dat gezanik af.
Wil je een eerlijk antwoord of een wenselijk antwoord?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem houden jullie er wel van
Ah ja, hij kan gewoon preventief +1 boekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vriendin gewoon meenemen. Doe ik ook vaak genoeg, maar niet altijd
[..]
Bonuspunten
En al dan niet betaalde upgrades. Dan is het goed te doen.
Jij vind mij nu niet meer lief omdat je zelf niet van vakanties houdt en je aangesproken voelde, ook al was het helemaal niet denigerend bedoeld, dus telt nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een wenselijk antwoord?
Leedvermaak beste vermaakquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem houden jullie er wel van
Ah ja, hij kan gewoon preventief +1 boekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vriendin gewoon meenemen. Doe ik ook vaak genoeg, maar niet altijd
[..]
Bonuspunten
En al dan niet betaalde upgrades. Dan is het goed te doen.
Je kunt niet lezen zeker? Ik hou wel van vakanties en ik ga ook gewoon op vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vind mij nu niet meer lief omdat je zelf niet van vakanties houdt en je aangesproken voelde, ook al was het helemaal niet denigerend bedoeld, dus telt niet
Ik ben met 20 dingen tegelijk bezig nu en zal vast wat posts gemist hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt niet lezen zeker? Ik hou wel van vakanties en ik ga ook gewoon op vakantie
Geen excuusquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben met 20 dingen tegelijk bezig nu en zal vast wat posts gemist hebben
Puntenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn budget is mogelijk wat lager om dat allemaal te kunnenNu gelukkig een zeer goede deal bij KLM (retour voor 60k miles + 500 euro)
Oeh, en als ie geen vriendin kan vinden proberen die stoel vrij te laten voor meer plekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja, hij kan gewoon preventief +1 boeken
[..]
Je kunt niet lezen zeker? Ik hou wel van vakanties en ik ga ook gewoon op vakantie
rapper grmbl, met die harde barz uit het zuiden van het land.quote:
er zijn ook mensen die zeggen dat ze geen kaas of vis lusten terwijl er daar 1000en soorten van zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet die zich wel extreem hard stoten lijkt me.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin indit kitten kan alleen leren door de neus te stoten geloof ik.
Je zegt net dat je hem niks wil leren en dan ga je het alsnog proberen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doen
Je bent extree saai en oud volgens het vochtige poesje.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.
Je zou zeggen dat we er ondertussen wel aan gewend zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Goede steekproef dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaring
Maar ieder z'n ding verder hoor, maar ik zie een relatie als iets wat energie moet leveren en niet iets wat alleen maar energie moet kosten. Het gaat verder dan een goede klik hebben met iemand.
Ja stel je voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker wel. En dat is geven en nemen. Het kost energie, maar er komt ook weer energie voor terug.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:29 schreef dud0r het volgende:
Goede steekproef dit.
En jij denkt dat een relatie geen energie kost?
Heb je überhaupt ooit een relatie gehad of is al je ervaring met relaties uit netflix romcoms?
Was dat al wat leren dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
rapper grmbl, met die harde barz uit het zuiden van het land.
[..]
er zijn ook mensen die zeggen dat ze geen kaas of vis lusten terwijl er daar 1000en soorten van zijn.
Maar ik lees een hoop aannames die nergens op gegrond zijn. Zoals we van je gewend zijn.
[..]
Moet die zich wel extreem hard stoten lijkt me.
[..]
Je zegt net dat je hem niks wil leren en dan ga je het alsnog proberen.
[..]
Je bent extree saai en oud volgens het vochtige poesje.
[..]
Je zou zeggen dat we er ondertussen wel aan gewend zijn.
[..]
Goede steekproef dit.
En jij denkt dat een relatie geen energie kost?
Heb je überhaupt ooit een relatie gehad of is al je ervaring met relaties uit netflix romcoms?
[..]
Ja stel je voor.
Ja dit was ook even een toevalstreffertje, hadden nog niet echt een vliegveld gekozen, SLC, SEA, SFO etc. waren ook nog gewoon opties. Die deal was wel gelijk weg nadat we geboekt haddenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Punten
Alleen wel jammer dat het vrij restrictief is wat je kan boeken. Maar hee, 200 euro per persoon en een sloot punten om heen en weer naar St. Maarten te vliegen in business zoals vorige maand, daar hoor je me niet over klagenNou OK, beetje klagen want het was een A330 met de oude business class waar de stoelen 2-2-2 zijn.
Bij bonustickets altijd eerst boeken en daarna pas nadenkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit was ook even een toevalstreffertje, hadden nog niet echt een vliegveld gekozen, SLC, SEA, SFO etc. waren ook nog gewoon opties. Die deal was wel gelijk weg nadat we geboekt hadden
Ik kon bieden voor een upgrade bij mijn vluchten. Dat is ook wel kapitalisme ten topquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij bonustickets altijd eerst boeken en daarna pas nadenken
quote:Gevraagd naar de verdenkingen zei hij volgens AT5: "Ik vind er een hoop van, maar daar zeg ik niets over."
Omgquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boompje knuffelenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
De dikte van mijn burostoelmat. Ik had 2 jaar terug speciaal eentje van polycarbonaat (2 mm dik) genomen omdat ik binnen een jaar door de vorige (vinyl) heen was. Nou ja binnen 2 jaar ben ik dus ook door die polycarbonaat mat heen. Nu gewoon bij een rauwe kunststofplatenboer een stuk polycarbonaat in de goeie maat, 5 mm dik besteld. Nu moet ik er wel even tegenaan kunnenquote:
Ja dat sowieso, kun je toch gratis annulerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij bonustickets altijd eerst boeken en daarna pas nadenken
Soms kan je bang for the buck krijgen. Vooral op Schiphol is fast track handig, en loungetoegang. En eten en drinken is dan inbegrepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon bieden voor een upgrade bij mijn vluchten. Dat is ook wel kapitalisme ten top
Zat in de gemeenteraad voor 50PLUS. Je verwacht het niet van een egoistische kutboomer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ruik-14-slachtoffers
[..]
Gore smeerlap
Je sloopt 1mm per jaar, dus je kan er nu 5 jaar tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De dikte van mijn burostoelmat. Ik had 2 jaar terug speciaal eentje van polycarbonaat (2 mm dik) genomen omdat ik binnen een jaar door de vorige (vinyl) heen was. Nou ja binnen 2 jaar ben ik dus ook door die polycarbonaat mat heen. Nu gewoon bij een rauwe kunststofplatenboer een stuk polycarbonaat in de goeie maat, 5 mm dik besteld. Nu moet ik er wel even tegenaan kunnen
Buik blijft een probleemgeval (geen spieren) en laatst een abces aan het littekenweefsel, elleboog/arm draaien niet helemaal waardoor die arm ook wat vreemd functioneert, zeker omdat die in mijn hoofd nog steeds normaal zou moeten werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OmgDat je het overleefd hebt
![]()
Hoe is het nu met alle problemen van toen?
Zouden de tostis daar net zo goed zijn als je Thaise 7/11?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef bitterbal het volgende:
oke ben in hotel. kamer ziet er comfi uit en zit naast een 7/11
Nee zo werkt het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je sloopt 1mm per jaar, dus je kan er nu 5 jaar tegen
Denk dat het voor een Schengenvluchtje van 3 uur niet echt het geld waard is. Zeker gezien het op Schiphol vrij rustig is rond het moment dat ik vertrek omdat het buiten de piektijden is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms kan je bang for the buck krijgen. Vooral op Schiphol is fast track handig, en loungetoegang. En eten en drinken is dan inbegrepen.
Icelandair wil ik een keer vliegen vanwege hun Gin Library.
zag geen tosties. elke 7/11 is andersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zouden de tostis daar net zo goed zijn als je Thaise 7/11?
Dus nog altijd wel last van dingen, damnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buik blijft een probleemgeval (geen spieren) en laatst een abces aan het littekenweefsel, elleboog/arm draaien niet helemaal waardoor die arm ook wat vreemd functioneert, zeker omdat die in mijn hoofd nog steeds normaal zou moeten werken
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook alquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nog altijd wel last van dingen, damn![]()
Maar opzich ook wel echt een wonder dat je het overleefd hebt. Je kan wel goed functioneren verder?
Ik heb alleen die ene OP grotendeels gelezen, maar weten ze ook hoe het kwam dat je een blackout had?
Geruchten gaan dat all die struggles helemaal verdwenen waren precies in dat uur waar hij niets meer van weet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook al
Dan nietquote:
Je kan wel ruimer zitten want ze hebben in business 2-2 ipv 3-3 stoelen, maar mee eens dat het voor die 3 uur weinig boeit. Maaruh, als je het nodig vind kan je jezelf helemaal lam zuipen ook. Al zal je dan wel een vrij groot aantal drankjes moeten nemen als je het hele prijsverschil wil opdrinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het voor een Schengenvluchtje van 3 uur niet echt het geld waard is. Zeker gezien het op Schiphol vrij rustig is rond het moment dat ik vertrek omdat het buiten de piektijden is.
Fysiek ben ik maar voor zo'n 20% afgekeurd, dus dat valt meequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nog altijd wel last van dingen, damn![]()
Maar opzich ook wel echt een wonder dat je het overleefd hebt. Je kan wel goed functioneren verder?
Ik heb alleen die ene OP grotendeels gelezen, maar weten ze ook hoe het kwam dat je een blackout had?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook al
Ik ook van jou hoorquote:
Ik moet nog rijden naar het hotelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Je kan wel ruimer zitten want ze hebben in business 2-2 ipv 3-3 stoelen, maar mee eens dat het voor die 3 uur weinig boeit. Maaruh, als je het nodig vind kan je jezelf helemaal lam zuipen ook. Al zal je dan wel een vrij groot aantal drankjes moeten nemen als je het hele prijsverschil wil opdrinken
Dan is 0 alcohol het juiste aantal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden naar het hotel
Overigens heb ik voor de terugvlucht de stoel naast de nooddeur geboekt voor extra beenruimte
Ik heb altijd geloofd dat je gewoon door het ongeluk zelf dat uur bent kwijtgeraakt en dat er wat anders wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fysiek ben ik maar voor zo'n 20% afgekeurd, dus dat valt meeMaar die blackout blijft een raadsel, al denk ik nog steeds dat het door de dikke darm komt, had de dagen ervoor al heel veel buikpijn en constipatie en beroerde koortsnachten. In die periode voor het ongeluk ging ik altijd op 'dieet' als ik een vakantie had geboekt (de week ervoor), maar dat was dan heel veel sla. Toen ik na het ongeluk tijdelijk een stoma had heb ik geleerd dat mijn darmen sla niet goed verwerken en daardoor vastlopen.
Je mag gewoon 4 - 5 bier.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is 0 alcohol het juiste aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |