Dat zou sowieso al een big no zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of hij krijgt een vriendin die niet graag op vakantie wil.
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30equote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al 29 jaar overleefd zonder iets te breken, denk dat het wel goed moet komen.
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze door evolutie nu lenzen dragenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je beter alleen kunt blijven ja.
Vochtig poesje wel. Die doet alles plannen. En dan daar heel goed risico's op inschatten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal ook het punt bij een ongeluk, dat plan je niet
Lensbeer klinkt beetje gekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30e
[..]
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.
[..]
Je zou toch zeggen dat ze door evolutie nu lenzen dragen
[..]![]()
[..]
Vochtig poesje wel. Die doet alles plannen. En dan daar heel goed risico's op inschatten.
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenserenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
Ik begon ook pas dingen te breken na m'n 30e
Gelijk in het eerste hotel kan nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
Die kans acht ik wel klein dat hij dat nog voor zaterdag geregeld krijgt.
Dat is niet hetzelfde maar oké.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu meteen iemand voor me die al je energie alleen maar uit je zuigt en nooit iets wil ondernemen.
Ja nee, denk niet dat ik ooit zo wanhopig ga worden.
Soms weet je dat niet van te voren of veranderd dat met de tijd.quote:
Gelijk alle botten maar gebroken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenseren
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderopquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
VIESDIKquote:
Is misschien ook gewenning.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lensbeer klinkt beetje gek
Dat viel bij mij dan wel mee, ik was 31 of 32 en brak m'n grote teen, jaar of twee later m'n hand gebroken en weer een paar jaar daarna scheurde m'n pees.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook pas voor het eerst 2 weken voor mijn 31e, wel gelijk goed gedaan toen natuurlijk om die 30 jaar breukvrij te compenseren
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk in het eerste hotel kan nog.
Dat eerste weet het vochtige poesje wel want die moet z'n checklist af voor de perfecte vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms weet je dat niet van te voren of veranderd dat met de tijd.
Ik snap dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderop
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name itquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk alle botten maar gebroken?
Hoeft ook nietquote:
Ik ook niet. Je hoeft echt geen globetrotter te zijn qua vakanties hoor, maar hier zou ik helemaal zuur van worden. En hoeveel ik ook van m'n moeder hou, als ze iedere dag op de stoep zou staan zou ik echt gek wordenquote:
Oh absoluut, leven en laten levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft ook nietals die mensen dat heerlijk vinden moeten ze dat vooral doen.
Dan kan hij ook wel die vakantie boeken. Kleine kans dat je iemand treft die jou ook wil en voldoet aan een of andere micromanagement checklistquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
VIESDIK
[..]
Is misschien ook gewenning.
[..]
Dat viel bij mij dan wel mee, ik was 31 of 32 en brak m'n grote teen, jaar of twee later m'n hand gebroken en weer een paar jaar daarna scheurde m'n pees.
En ergens tussendoor had ik het idee dat ik m'n grote teen opnieuw gebroken had maar de huisarts vond van niet. Ik heb daar nog steeds m'n twijfels over.
[..]
Ik wens je veel succes.
[..]
Dat eerste weet het vochtige poesje wel want die moet z'n checklist af voor de perfecte vrouw.
Zal dit ook wel een onderdeel van zijn.
Meer plek in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh absoluut, leven en laten leven
Dat soort mensen snappen mijn manier van reizen ook niet. Helemaal prima.
klinkt bijna als een liedjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name it
Ik heb ook een buurman die ergens op een vakantiepark 100 km verderop gaat zitten maar wel elke week naar huis gaat om de plantjes water te geven en dergelijkequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel. Wonen in de straat waar z'n ouders wonen want moeders moet natuurlijk wel dagelijks op de koffie komen, en als ze op vakantie gaan is het altijd naar dezelfde camping 15km verderop
Zielig dat hij dus niemand heeft die dat voor hem doetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een buurman die ergens op een vakantiepark 100 km verderop gaat zitten maar wel elke week naar huis gaat om de plantjes water te geven en dergelijke
Ja dat ben ik met je eens. Maar dat wil niet doordringen in dat kattekoppie van hem.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan hij ook wel die vakantie boeken. Kleine kans dat je iemand treft die jou ook wil en voldoet aan een of andere micromanagement checklist
Misschien moet ik rapper wordenquote:
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevondenquote:
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde maar oké.
Ik heb daar helemaal geen zin inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Maar dat wil niet doordringen in dat kattekoppie van hem.
Misschien moet jij als moederkat het maar eens duidelijk maken.
Wellicht luistert hij wel naar jou omdat je hoger in de rangorde staat van FOK! katten.
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goedequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zielig dat hij dus niemand heeft die dat voor hem doet
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Och wel aandoenlijk ergensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goede
Bedoelde het aantal plekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ditquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Zo ook mijn kater.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaringquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doen
Dus als iemand niet wil reizen kost het energie, oké.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaring
Maar ieder z'n ding verder hoor, maar ik zie een relatie als iets wat energie moet leveren en niet iets wat alleen maar energie moet kosten. Het gaat verder dan een goede klik hebben met iemand.
Het was absoluut niet denigerend bedoeld. Zoals ik hierboven al zei; ieder z'n ding.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meer
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name it
Kijk deze rijke tatta dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Terechtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.quote:
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
Moet datquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.
Scheelt ook meteen dat je een dag of twee nodig hebt om je lijf weer een beetje in een normale positie te krijgen na zo'n reisquote:
Doelde vooral op businessquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |