De dikte van mijn burostoelmat. Ik had 2 jaar terug speciaal eentje van polycarbonaat (2 mm dik) genomen omdat ik binnen een jaar door de vorige (vinyl) heen was. Nou ja binnen 2 jaar ben ik dus ook door die polycarbonaat mat heen. Nu gewoon bij een rauwe kunststofplatenboer een stuk polycarbonaat in de goeie maat, 5 mm dik besteld. Nu moet ik er wel even tegenaan kunnenquote:
Ja dat sowieso, kun je toch gratis annulerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij bonustickets altijd eerst boeken en daarna pas nadenken
Soms kan je bang for the buck krijgen. Vooral op Schiphol is fast track handig, en loungetoegang. En eten en drinken is dan inbegrepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon bieden voor een upgrade bij mijn vluchten. Dat is ook wel kapitalisme ten top
Zat in de gemeenteraad voor 50PLUS. Je verwacht het niet van een egoistische kutboomer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ruik-14-slachtoffers
[..]
Gore smeerlap
Je sloopt 1mm per jaar, dus je kan er nu 5 jaar tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De dikte van mijn burostoelmat. Ik had 2 jaar terug speciaal eentje van polycarbonaat (2 mm dik) genomen omdat ik binnen een jaar door de vorige (vinyl) heen was. Nou ja binnen 2 jaar ben ik dus ook door die polycarbonaat mat heen. Nu gewoon bij een rauwe kunststofplatenboer een stuk polycarbonaat in de goeie maat, 5 mm dik besteld. Nu moet ik er wel even tegenaan kunnen
Buik blijft een probleemgeval (geen spieren) en laatst een abces aan het littekenweefsel, elleboog/arm draaien niet helemaal waardoor die arm ook wat vreemd functioneert, zeker omdat die in mijn hoofd nog steeds normaal zou moeten werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OmgDat je het overleefd hebt
![]()
Hoe is het nu met alle problemen van toen?
Zouden de tostis daar net zo goed zijn als je Thaise 7/11?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef bitterbal het volgende:
oke ben in hotel. kamer ziet er comfi uit en zit naast een 7/11
Nee zo werkt het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je sloopt 1mm per jaar, dus je kan er nu 5 jaar tegen
Denk dat het voor een Schengenvluchtje van 3 uur niet echt het geld waard is. Zeker gezien het op Schiphol vrij rustig is rond het moment dat ik vertrek omdat het buiten de piektijden is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms kan je bang for the buck krijgen. Vooral op Schiphol is fast track handig, en loungetoegang. En eten en drinken is dan inbegrepen.
Icelandair wil ik een keer vliegen vanwege hun Gin Library.
zag geen tosties. elke 7/11 is andersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zouden de tostis daar net zo goed zijn als je Thaise 7/11?
Dus nog altijd wel last van dingen, damnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buik blijft een probleemgeval (geen spieren) en laatst een abces aan het littekenweefsel, elleboog/arm draaien niet helemaal waardoor die arm ook wat vreemd functioneert, zeker omdat die in mijn hoofd nog steeds normaal zou moeten werken
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook alquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nog altijd wel last van dingen, damn![]()
Maar opzich ook wel echt een wonder dat je het overleefd hebt. Je kan wel goed functioneren verder?
Ik heb alleen die ene OP grotendeels gelezen, maar weten ze ook hoe het kwam dat je een blackout had?
Geruchten gaan dat all die struggles helemaal verdwenen waren precies in dat uur waar hij niets meer van weet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook al
Dan nietquote:
Je kan wel ruimer zitten want ze hebben in business 2-2 ipv 3-3 stoelen, maar mee eens dat het voor die 3 uur weinig boeit. Maaruh, als je het nodig vind kan je jezelf helemaal lam zuipen ook. Al zal je dan wel een vrij groot aantal drankjes moeten nemen als je het hele prijsverschil wil opdrinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het voor een Schengenvluchtje van 3 uur niet echt het geld waard is. Zeker gezien het op Schiphol vrij rustig is rond het moment dat ik vertrek omdat het buiten de piektijden is.
Fysiek ben ik maar voor zo'n 20% afgekeurd, dus dat valt meequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nog altijd wel last van dingen, damn![]()
Maar opzich ook wel echt een wonder dat je het overleefd hebt. Je kan wel goed functioneren verder?
Ik heb alleen die ene OP grotendeels gelezen, maar weten ze ook hoe het kwam dat je een blackout had?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mentaal strugglet grmbl een beetje maar dat deed die daarvoor ook al
Ik ook van jou hoorquote:
Ik moet nog rijden naar het hotelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Je kan wel ruimer zitten want ze hebben in business 2-2 ipv 3-3 stoelen, maar mee eens dat het voor die 3 uur weinig boeit. Maaruh, als je het nodig vind kan je jezelf helemaal lam zuipen ook. Al zal je dan wel een vrij groot aantal drankjes moeten nemen als je het hele prijsverschil wil opdrinken
Dan is 0 alcohol het juiste aantal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden naar het hotel
Overigens heb ik voor de terugvlucht de stoel naast de nooddeur geboekt voor extra beenruimte
Ik heb altijd geloofd dat je gewoon door het ongeluk zelf dat uur bent kwijtgeraakt en dat er wat anders wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fysiek ben ik maar voor zo'n 20% afgekeurd, dus dat valt meeMaar die blackout blijft een raadsel, al denk ik nog steeds dat het door de dikke darm komt, had de dagen ervoor al heel veel buikpijn en constipatie en beroerde koortsnachten. In die periode voor het ongeluk ging ik altijd op 'dieet' als ik een vakantie had geboekt (de week ervoor), maar dat was dan heel veel sla. Toen ik na het ongeluk tijdelijk een stoma had heb ik geleerd dat mijn darmen sla niet goed verwerken en daardoor vastlopen.
Je mag gewoon 4 - 5 bier.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is 0 alcohol het juiste aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |