ja vader ging hoogstwaarschijnlijk direct van het ergste uit en dat ik het op zijn zoon gemunt had oidquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef maily het volgende:
Wat is fout?
Volgens jou is jouw gedrag onschuldig.
Volgens die vader niet .....
Maar zijn bedreiging is zeker fout.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef ricky3 het volgende:
[..]
ja vader ging hoogstwaarschijnlijk direct van het ergste uit en dat ik het op zijn zoon gemunt had oid
Wat een teringtokkie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef ricky3 het volgende:
man stapt uit en zegt dat ik niet met zijn zoon moet praten en dat als ik nog een keer met hem praat dat hij mijn tanden uit mijn bek zal slaan.
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:
Als volwassen vent aan een jochie van 14 vragen of je met hem mee mag lopen is wel een beetje sus en geeft kinderlokker vibes. Dat je dat zelf niet kan inschatten vind ik wel zorgwekkend.
Het stikt overal van de foute mensen tegenwoordig ....quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef ricky3 het volgende:
grappige was nog dat ik eigenlijk amper naar de meneer luisterde, hij had nogal veel te vertellen, maar ik deed gewoon het kenteken in mijn hoofd herhalen om het thuis op te schrijven
[..]
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.
De volgende keer dat je die jongen ziet, spreek hem niet aan en probeer contact te vermijden. Als je de pa ziet kan je er wel op terugkomen en hem vertellen dat je dit soort situaties niet kan inschatten maar dat je later geleerd hebt dat dit uitermate onhandig was. Het zal niet meer gebeuren, niet bij zijn kinderen of anderen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef ricky3 het volgende:
grappige was nog dat ik eigenlijk amper naar de meneer luisterde, hij had nogal veel te vertellen, maar ik deed gewoon het kenteken in mijn hoofd herhalen om het thuis op te schrijven
[..]
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.
Weet ik veel. het is gewoon een normale woonwijk. Ik had de vader daarvoor ook al eens gesproken en gegroet en gepraat over zijn hond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Als jouw neefjes of nichtje zoiets zou meemaken terwijl ze over straat lopen, zou jij ze dan een bepaald advies geven?
nee lol. het enige wat ik de vader zou melden is dat ie goed gestoord is en dat ie moet oppassen met zn woorden naar mensen die hij niet kent, beetje als een tokkie in je auto iemand op straat achtervolgen om te gaan bedreigen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die jongen ziet, spreek hem niet aan en probeer contact te vermijden. Als je de pa ziet kan je er wel op terugkomen en hem vertellen dat je dit soort situaties niet kan inschatten maar dat je later geleerd hebt dat dit uitermate onhandig was. Het zal niet meer gebeuren, niet bij zijn kinderen of anderen.
Ga dat melden, en dan graag hier een updatequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Weet ik veel. het is gewoon een normale woonwijk. Ik had de vader daarvoor ook al eens gesproken en gegroet en gepraat over zijn hond.
[..]
nee lol. het enige wat ik de vader zou melden is dat ie goed gestoord is en dat ie moet oppassen met zn woorden naar mensen die hij niet kent, beetje als een tokkie in je auto iemand op straat achtervolgen om te gaan bedreigen.
Dat wordt dan waarschijnlijk een melding vanuit het ziekenhuis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ga dat melden, en dan graag hier een update
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel? Had het opzich wel leuk gevonden als de man mij daadwerkelijk had geslagen (oke, niet te hard dan) Dan had hij wel echt de problemen gekregen die hij had verdiend. Hond kwam overigens meer aan mij dan ik aan de hond, hij was nogal springerig en sprong steeds tegen mijn benen. Bovendien vroeg ik het eerst netjes aan de jongen of hij het oke vond. Overigens ben je wel echt gestoord als je iemand direct kapot mept omdat diegene je hond wilde aaien?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
als een wildvreemde met mijn kind wil meelopen en aan zn hond komt dan mep ik er direct op. deze man is nog mild geweest
Stel jij jezelf voor in de schoenen van die vader.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef ricky3 het volgende:
[..]
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel?
ik weet niet of het kind overstuur thuis kwam. Lijkt me nogal overdreven. Misschien dat hij het hooguit ongemakkelijk vond. Ik weet wel dat ik wat onhandig ben met dat soort dingen. Maargoed ik leer er ook van hoop ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Stel jij jezelf voor in de schoenen van die vader.
Jouw kind komt (overstuur) thuis met dat verhaal.
Wat zou jij doen? Jij zou het gedrag van die man goedpraten (hij wou alleen maar je hontje aaien en een eindje wandelen met jou)?
xdxdxdxdxdxdxdquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:14 schreef Filosoofert het volgende:
Ik denk dat ik ontoerekeningsvatbaar zou zijn op zon moment
Jawel dat heb ik ook al gedaan. maar die meneer overviel mij nogal, en hield een hele tirade die ik ook amper kon volgen. Maar het is idd beter om iedereen die je zoon aanspreekt/helpt op straat preventief de tanden uit de mond te slaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja, tegenwoordig kun je er niet meer van uit gaan dat een volwassen gozer het beste voor heeft met je 14 jarige zoon hè? Ik zou je niet direct bedreigen en je een pomp op je muil verkopen, maar wel gezond argwanend zijn. Verplaats je even in zo'n ouder denk ik dan.
Een volwassen man die een puberjongen vraagt of hij met hem mee zal lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel dat heb ik ook al gedaan. maar die meneer overviel mij nogal, en hield een hele tirade die ik ook amper kon volgen. Maar het is idd beter om iedereen die je zoon aanspreekt/helpt op straat preventief de tanden uit de mond te slaan.
Nee nooit eigenlijk. ik bedacht het gewoon, vond de hond wel leuk, vandaar dat ik het vroeg. Meer niet eigenlijk. Leeftijd vind ik niet zo boeiend, jongen leek mij voldoende oud. Wel wat onhandig van mij maargoed. De reactie van de man is meer een gevolg van de staat van de maatschappij wellicht? of zou iemand in bijv de jaren 70 ook zo hebben gereageerd? ik betwijfel het.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een volwassen man die een puberjongen vraagt of hij met hem mee zal lopen.
Doe je dat soort dingen vaker?
Hij leek je voldoende oud waarvoor precies?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:52 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk. ik bedacht het gewoon, vond de hond wel leuk, vandaar dat ik het vroeg. Meer niet eigenlijk. Leeftijd vind ik niet zo boeiend, jongen leek mij voldoende oud. Wel wat onhandig van mij maargoed.
om te vragen of ik mee mocht lopen met uitlaten van de hond? Als het een meisje van 9 zou zijn ofzo dan zou ik het niet vragen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij leek je voldoende oud waarvoor precies?
waarom niet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef ricky3 het volgende:
[..]
om te vragen of ik mee mocht lopen met uitlaten van de hond? Als het een meisje van 9 zou zijn ofzo dan zou ik het niet vragen.
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet. Maargoed, wellicht was de jongen jonger dan ik dacht.quote:
Al was hij 5 jaar ouder dan je dacht, dan vond ik het nog steeds raar .....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef ricky3 het volgende:
[..]
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet. Maargoed, wellicht was de jongen jonger dan ik dacht.
Het is best zorgelijk dat je niet snapt dat dit een ongepaste actie was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef ricky3 het volgende:
[..]
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet.
Het was maar een vraag uiteindelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is best zorgelijk dat je niet snapt dat dit een ongepaste actie was.
Het is heel raar om aan zomaar een kind op straat te vragen of je mee mag lopen met de hond uitlaten als volwassen man. Wat is je intentie?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef ricky3 het volgende:
Ik (36) loop op straat en kom een jongen tegen van rond de 14-16? jaar, die zijn hond (jonge pup oid) aan het uitlaten was. Ik vond het een leuke hond. Ik vraag of ik hem mag aaien, ik hielp hem ook een beetje omdat die hond een blikje van straat wilde gaan opeten, dus ik haalde dat blikje uit zn mond en legde het weg. Ik vroeg vervolgens of die jongen het goed vond of ik een stukje met hem en zijn hond mee loop, ik vond het een leuke hond dus daarom wilde ik stukje meelopen. Jongen wilde dat niet, oke , ik loop door. Paar minuten later komt man met kind in auto achter mij aanrijden, man stapt uit en zegt dat ik niet met zijn zoon moet praten en dat als ik nog een keer met hem praat dat hij mijn tanden uit mijn bek zal slaan. Ik zeg ok als je dat niet wilt dan zal ik daar rekening mee houden, maar je hoeft mij niet te bedreigen, zei ik. Ik had kenteken onthouden en daarna nog contact met politie gehad, maar ben ook benieuwd naar de mening van anderen. Zit ik hier heel fout of juist die man?
Nee, dat is te makkelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:01 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Het was maar een vraag uiteindelijk.
En wat voor merk pup was het @ricky3 ?quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
Vader zal wel zo'n tokkie zijn die teveel filmpjes van pedojagers heeft gekeken en zich direct stoer voelt. Had hij een typisch volksbuurt uiterlijk?
dat zeker. typische tokkie. Kaal, te gespierd voor zn lengte etc.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
Vader zal wel zo'n tokkie zijn die teveel filmpjes van pedojagers heeft gekeken en zich direct stoer voelt. Had hij een typisch volksbuurt uiterlijk?
Was herdershond van rond 8-9 maanden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
En wat voor merk pup was het @:ricky3 ?
Goed punt. Was het een stafford of ander type vechthond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
En wat voor merk pup was het @:ricky3 ?
En als ik ASS (autisme spectrum stoornis) heb? Is het dan nog steeds zorgelijk of begrijp je het dan beter? oprechte vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is best zorgelijk dat je niet snapt dat dit een ongepaste actie was.
goede vraag, zo goed weet ik het nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed punt. Was het een stafford of ander type vechthond.
Ja, dan snap ik het beter.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
En als ik ASS (autisme spectrum stoornis) heb? Is het dan nog steeds zorgelijk of begrijp je het dan beter? oprechte vraag.
Dat weten anderen toch niet? Maar 'opdringen' is het probleem. Je vraag was misschien gesloten en initiërend. Hiermee plaats je de ander ongevraagd in een afwijzend parket. Als je voorkomend wil zijn hou je rekening met deze situatie. Dan ga je niet uit van je eigen 'ja leuk' maar van 'belast ik de ander en kan die nog gemakkelijk vrij beslissen om dit af te wijzen. Het leeftijdsverschil werkt ook behoorlijk in je nadeel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
En als ik ASS (autisme spectrum stoornis) heb? Is het dan nog steeds zorgelijk of begrijp je het dan beter? oprechte vraag.
lijkt me best leuk om een keer klappen te krijgen hoor. Is altijd erger voor degene die klappen geeft, die mag lekker straf doen enzo, en dat gun ik zoiemand dan van hartequote:Op maandag 3 augustus 2026 23:25 schreef Lienekien het volgende:
a, dan snap ik het beter.
Maar jij weet nu ook beter en dus hopelijk ook hoe je kunt voorkomen dat je een keer echt klappen gaat krijgen.
Dit kan ik moeilijk serieus nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:28 schreef ricky3 het volgende:
[..]
lijkt me best leuk om een keer klappen te krijgen hoor. Is altijd erger voor degene die klappen geeft, die mag lekker straf doen enzo
ja het is misschien ook meer een grapjequote:Op maandag 3 augustus 2026 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit kan ik moeilijk serieus nemen.
Die man dacht dat je zijn kind wilde aaien, niet de hond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef ricky3 het volgende:
Overigens ben je wel echt gestoord als je iemand direct kapot mept omdat diegene je hond wilde aaien?
Was het zo'n Mercedes kamperbak?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef ricky3 het volgende:
Was ook echt zo'n typische tokkie met dikke auto en kaal hoofd etc.
dat zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:33 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Was het zo'n Mercedes kamperbak?
Vast geen Aygo![]()
Jaren 70 en 80 zeker stikte het van de pedofielen in Nederland.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:52 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk. ik bedacht het gewoon, vond de hond wel leuk, vandaar dat ik het vroeg. Meer niet eigenlijk. Leeftijd vind ik niet zo boeiend, jongen leek mij voldoende oud. Wel wat onhandig van mij maargoed. De reactie van de man is meer een gevolg van de staat van de maatschappij wellicht? of zou iemand in bijv de jaren 70 ook zo hebben gereageerd? ik betwijfel het.
wilde beetje met de hond spelen/aaien, als dat kon/mocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaren 70 en 80 zeker stikte het van de pedofielen in Nederland.
Werd zelfs gedoogd op enig moment.
Tegenwoordig weten we wat meer welke geestelijke impact er bij komt kijken en knopen we pedofielen het liefste op aan de hoogste boom.
Waarom wilde je eigenlijk met hem meelopen, welke intentie had je? Vrij bizar gedrag om minderjarigen te stalken.
quote:Als u gestalkt wordt, wordt u regelmatig en herhaaldelijk lastiggevallen.
Wel grappig dat TS exact die vraag in de post vlak boven jou beantwoordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:39 schreef DrRobotnik het volgende:
Opvallend dat nog steeds niet duidelijk is waarom hij nou zo graag mee wilde lopen met dat kind.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:28 schreef ricky3 het volgende:
[..]
lijkt me best leuk om een keer klappen te krijgen hoor. Is altijd erger voor degene die klappen geeft, die mag lekker straf doen enzo, en dat gun ik zoiemand dan van harte
Als autist die klappen vangt kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat de kans aanzienlijk groter is dat jij een aangifte en veroordeling aan je broek krijgt.quote:
Ik zeg dus dat ik NIET direct de tanden uit je bek zou slaan. Je moet wel wat beter lezen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel dat heb ik ook al gedaan. maar die meneer overviel mij nogal, en hield een hele tirade die ik ook amper kon volgen. Maar het is idd beter om iedereen die je zoon aanspreekt/helpt op straat preventief de tanden uit de mond te slaan.
Mwah, liever 40 uur schoffelen dan naar het ziekenhuis voor een kaakoperatie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:28 schreef ricky3 het volgende:
[..]
lijkt me best leuk om een keer klappen te krijgen hoor. Is altijd erger voor degene die klappen geeft, die mag lekker straf doen enzo, en dat gun ik zoiemand dan van harte
Geen idee of je een troll bent, maar toch een serieuze reactie: verplaats je eens in de schoenen van die man. Hoe happy zou jij zijn als je 14-jarige werd benaderd door een volwassen man om 'een stukje te gaan wandelen met de hond'?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef ricky3 het volgende:
[..]
ja vader ging hoogstwaarschijnlijk direct van het ergste uit en dat ik het op zijn zoon gemunt had oid
Was ook echt zo'n typische tokkie met dikke auto en kaal hoofd etc.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Weet ik veel. het is gewoon een normale woonwijk. Ik had de vader daarvoor ook al eens gesproken en gegroet en gepraat over zijn hond.
[..]
nee lol. het enige wat ik de vader zou melden is dat ie goed gestoord is en dat ie moet oppassen met zn woorden naar mensen die hij niet kent, beetje als een tokkie in je auto iemand op straat achtervolgen om te gaan bedreigen.
Enkeltje tandprotheticus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Daboman het volgende:
Je overvalt die jongen ermee en op basis daarvan is het fout, maar de reactie van de vader was ook ongepast.
Ik vind wel dat we als maatschappij er enigszins in doorslaan om overal maar gelijk gevaar in te zien. Dat geldt voor iedereen, de vader had je niet moeten bedreigen, maar waar denk je dat dit heen gaat als je daarin je gelijk wil halen?
Dan stel ik mijn vraagtekens bij je begeleiding. Want uit heel dit topic blijkt wel dat je waarschijnlijk begeleid woont. Je zou dit soort dingen dan ook net hen moeten bespreken. Zij kunnen jou de juiste omgangsnormen aanleren zodat dit soort dingen niet meer voorkomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de huidige maatschappij temaken. Als je in 1980 als volwassen vent aan een 14-jarige ging vragen of je ff mee mocht lopen dan kwam je van een nog koudere kermis thuis dan nu. If any, is er nu zelfs nog meer tolletantie dan ‘vroeger’ voor dit soort onzin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Daboman het volgende:
Je overvalt die jongen ermee en op basis daarvan is het fout, maar de reactie van de vader was ook ongepast.
Ik vind wel dat we als maatschappij er enigszins in doorslaan om overal maar gelijk gevaar in te zien. Dat geldt voor iedereen, de vader had je niet moeten bedreigen, maar waar denk je dat dit heen gaat als je daarin je gelijk wil halen?
Ja sorry maar vroeger in de nineties werden we hier ook al voor gewaarschuwd. Dat TS dat niet snapt vind ik zorgelijk. ASS is geen excuus voor dit gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:23 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de huidige maatschappij temaken. Als je in 1980 als volwassen vent aan een 14-jarige ging vragen of je ff mee mocht lopen dan kwam je van een nog koudere kermis thuis dan nu. If any, is er nu zelfs nog meer tolletantie dan ‘vroeger’ voor dit soort onzin.
Vervang jongen door meisje en hondje door poesje .... misschien was het TS dan wel duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef MaximumRush het volgende:
Besef even dat je kind aangesproken wordt door hoogstwaarschijnlijk een stinkende zwetende Fok autistje. Die dan ook vraagt of die mee mag lopen om het hondje te "aaien".
Ik had je tanden uit je bek geslagen.
Wel fascinerend hoe de verschillende generaties hiermee omgaan. Ik stond eens op het perron in een metrostation vlakbij een klein meisje, ze durfde op het laatste moment niet op de roltrap naar boven te stappen terwijl haar moeder al onderweg was naar boven (ga niet eerst zelf en hou haar vast zou ik zeggen, maar goed, dat terzijde).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:37 schreef halfway het volgende:
Ik heb een keer een meisje van een jaar of 3 naar de beveiliging van het winkelcentrum gebracht want ze was haar mama kwijt. Tokkie mevrouw keek mij vuil aan later![]()
Dat was eens maar nooit meer dus
dan wat, lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:36 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Vervang jongen door meisje en hondje door poesje .... misschien was het TS dan wel duidelijk geweest.
En anders kan hij altijd nog een baantje zoeken op een middelbare schoolquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al een gedacht aan vrijwilligers werk in een asiel TS? Genoeg honten die geaaid willen worden en die willen spelen.
Dat durf jij helemaal niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
[..]
Ja want mensen hebben vandaag de dag altijd een dubbele agendaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een volwassen vent die onder het mom van "leuke hond" met je 14 jarige zoon mee wil lopen is natuurlijk heel erg raar en zorgwekkend.
Het verbaast me niet dat jij niet snapt hoe intimiderend en bedreigend het op een kind van 14 kan overkomen als een wildvreemde man vraagt of hij met hem mee zal lopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef incel het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben vandaag de dag altijd een dubbele agendaKan ook zijn dat TS oprecht geinteresseerd is in de hond en zich gewoon verveelt.
Ik snap het wel met al die woke shit van tegenwoordig op social media en zo dat je er automatisch vanuit gaat dat als een persoon van 18 langer dan 3.5 seconde naar een kind kijkt dat dit betekent dat deze persoon dat kind graag wil verkrachten maar kom op waar is het vertrouwen gebleven in de maatschappij?
Ja deze TS komt misschien wat autistisch over. Maar dreigen met geweld is nooit ok.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat jij niet snapt hoe intimiderend en bedreigend het op een kind van 14 kan overkomen als een wildvreemde man vraagt of hij met hem mee zal lopen.
Interesse tonen in een hond is tot daar aan toe. Voorstellen om met hem mee te lopen: nee.
Ik vind iemand met een verstandelijke beperking bedreigen met geweld omdat hij op straat een leuke hond ziet niet ok hoorquote:
Oh, we gaan vanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een verstandelijke beperking bedreigen met geweld omdat hij op straat een leuke hond ziet niet ok hoor
naar allerlei voorwaardenquote:nooit
Oh, net was het punt nog de ‘woke shit’, nu is de dreiging met geweld het punt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:03 schreef incel het volgende:
[..]
Ja deze TS komt misschien wat autistisch over. Maar dreigen met geweld is nooit ok.
En nu maak je ervan dat het al een probleem was voor vader en zoon dat TS naar de hond keek.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een verstandelijke beperking bedreigen met geweld omdat hij op straat een leuke hond ziet niet ok hoor
TS is auti en moet niet aan kinderen vragen of hij mee moet lopen. Die vader is mongool omdat hij zomaar iemand met geweld loopt te bedreigen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, net was het punt nog de ‘woke shit’, nu is de dreiging met geweld het punt.
[..]
En nu maak je ervan dat het al een probleem was voor vader en zoon dat TS naar de hond keek.
Wat is het nou?
Maar dat zei je niet, hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:14 schreef incel het volgende:
[..]
TS is auti en moet niet aan kinderen vragen of hij mee moet lopen. Die vader is mongool omdat hij zomaar iemand met geweld loopt te bedreigen. Zo moeilijk is het niet.
@ricky3quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:46 schreef LXIV het volgende:
Had je ook snoepjes of andere lekkernij bij voor die jongen en zijn hondje? Misschien volgende keer aan denken, dat breekt het ijs vaak.
Ik vind die vader niet echt mongool. Als je van je zoon hoort dat een 36 jarige je zo heeft benaderd dan zou de gemiddelde vader wel boos worden. Dreigen met tanden uit bek slaan is niet eens een serieuze dreiging en naar mijn ogen terecht. Als hij TS meteen klappen had gegeven dan zou hij te ver zijn gegaan, maar ik zou ook best wel kunnen begrijpen dat sommige mensen dit zouden doen. TS komt alleen over als een soort van autist dus dan is het wel zielig en had hij misschien echt gewoon goede bedoelingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:14 schreef incel het volgende:
[..]
TS is auti en moet niet aan kinderen vragen of hij mee moet lopen. Die vader is mongool omdat hij zomaar iemand met geweld loopt te bedreigen. Zo moeilijk is het niet.
Staat ergens dat dat moet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef FrancoBolli het volgende:
Hoe moet de vader weten dat TS autist is?
'Moeten' in de zin van 'kunnen'.quote:
enquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:05 schreef incel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:13 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:02 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
'Moeten' in de zin van 'kunnen'.
En verder b.v.
[..]
Ja, dat zou kunnen. De morsige man die bij de speeltuin staat en zegt dat hij puppies in de schuur heeft en ze graag wil laten zien heeft misschien ook wel echt puppies in de schuur.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef incel het volgende:
Ja want mensen hebben vandaag de dag altijd een dubbele agenda Kan ook zijn dat TS oprecht geinteresseerd is in de hond en zich gewoon verveelt.
Deze man was ook altijd oprecht geïnteresseerd in dieren (en verveelde zich dikwijls):quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef incel het volgende:
Kan ook zijn dat TS oprecht geinteresseerd is in de hond en zich gewoon verveelt.
Ah, het sleetjesverhaal!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. De morsige man die bij de speeltuin staat en zegt dat hij puppies in de schuur heeft en ze graag wil laten zien heeft misschien ook wel echt puppies in de schuur.
Meisje mag ik jou poesje aaien?! ...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 02:38 schreef ricky3 het volgende:
[..]
dan wat, lolZou gewoon vragen of ik het beest zou mogen aaien hoor.
xdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:52 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Meisje mag ik jou poesje aaien?! ...![]()
Gewoon doen, mij niet bellen!
Meisje: Meneer, mag ik uw hond aaien?quote:
Ik vind het best zorgwekkend dat dit kennelijk niet meer kan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:
Als volwassen vent aan een jochie van 14 vragen of je met hem mee mag lopen is wel een beetje sus en geeft kinderlokker vibes. Dat je dat zelf niet kan inschatten vind ik wel zorgwekkend.
Lees nou nog eens. Het gaat niet om dat praatje, het gaat om dat vragen om mee te lopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind het best zorgwekkend dat dit kennelijk niet meer kan.
Ik zou zelf nooit een kind aanspreken (ik haat honden) , inderdaad met jouw gedachten in het achterhoofd, maar als een vriendelijke jongen tegen mijn kinderen een praatje maakt, dan moet dat gewoon kunnen hoor.
Overigens als ik over straat loopt met mijn kinderen zijn het juist meestal de vrouwen die een praatje maken omdat ze de kinderen schattig vinden, tenminste daar ga ik dan maar vanuit...
Waarom? Is biologisch. Je bent een ouder van een kind en ruikt gevaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef ricky3 het volgende:
[..]
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel? Had het opzich wel leuk gevonden als de man mij daadwerkelijk had geslagen (oke, niet te hard dan) Dan had hij wel echt de problemen gekregen die hij had verdiend. Hond kwam overigens meer aan mij dan ik aan de hond, hij was nogal springerig en sprong steeds tegen mijn benen. Bovendien vroeg ik het eerst netjes aan de jongen of hij het oke vond. Overigens ben je wel echt gestoord als je iemand direct kapot mept omdat diegene je hond wilde aaien?
Het wordt steeds meer Amerika waar je raar aangekeken wordt als je kinderen een veldje verderop gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Daboman het volgende:
Oke.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Vervelende is dat je soms neit weet of zo'n topic serieus is of niet.
Kan de moderatie daar niet op letten?
Soms verdient een topic oprechte aandacht, maar in andere gevallen dient het topic naar ONZ doorverwezen te worden.
Het is wel klaar toch? Ik reageerde alleen op de trollsquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:07 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
[..]
Zit je je eigen topic nou om zeep te helpen?
De discussie is toch gewoon echt? Waarom moet het nou weer naar ONZ verplaatst worden?quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Vervelende is dat je soms neit weet of zo'n topic serieus is of niet.
Kan de moderatie daar niet op letten?
Soms verdient een topic oprechte aandacht, maar in andere gevallen dient het topic naar ONZ doorverwezen te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |