ja vader ging hoogstwaarschijnlijk direct van het ergste uit en dat ik het op zijn zoon gemunt had oidquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef maily het volgende:
Wat is fout?
Volgens jou is jouw gedrag onschuldig.
Volgens die vader niet .....
Maar zijn bedreiging is zeker fout.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef ricky3 het volgende:
[..]
ja vader ging hoogstwaarschijnlijk direct van het ergste uit en dat ik het op zijn zoon gemunt had oid
Wat een teringtokkie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef ricky3 het volgende:
man stapt uit en zegt dat ik niet met zijn zoon moet praten en dat als ik nog een keer met hem praat dat hij mijn tanden uit mijn bek zal slaan.
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:
Als volwassen vent aan een jochie van 14 vragen of je met hem mee mag lopen is wel een beetje sus en geeft kinderlokker vibes. Dat je dat zelf niet kan inschatten vind ik wel zorgwekkend.
Het stikt overal van de foute mensen tegenwoordig ....quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef ricky3 het volgende:
grappige was nog dat ik eigenlijk amper naar de meneer luisterde, hij had nogal veel te vertellen, maar ik deed gewoon het kenteken in mijn hoofd herhalen om het thuis op te schrijven
[..]
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.
De volgende keer dat je die jongen ziet, spreek hem niet aan en probeer contact te vermijden. Als je de pa ziet kan je er wel op terugkomen en hem vertellen dat je dit soort situaties niet kan inschatten maar dat je later geleerd hebt dat dit uitermate onhandig was. Het zal niet meer gebeuren, niet bij zijn kinderen of anderen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef ricky3 het volgende:
grappige was nog dat ik eigenlijk amper naar de meneer luisterde, hij had nogal veel te vertellen, maar ik deed gewoon het kenteken in mijn hoofd herhalen om het thuis op te schrijven
[..]
ja dat soort dingen kan ik zelf niet echt inschatten. Maar oke, ik kan me enigszins verplaatsen in de meneer wel nu. Maar dan nog, dat waren totaal niet mijn intenties maar zoals men zegt kan hij dat ook niet ruiken.
Weet ik veel. het is gewoon een normale woonwijk. Ik had de vader daarvoor ook al eens gesproken en gegroet en gepraat over zijn hond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Als jouw neefjes of nichtje zoiets zou meemaken terwijl ze over straat lopen, zou jij ze dan een bepaald advies geven?
nee lol. het enige wat ik de vader zou melden is dat ie goed gestoord is en dat ie moet oppassen met zn woorden naar mensen die hij niet kent, beetje als een tokkie in je auto iemand op straat achtervolgen om te gaan bedreigen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die jongen ziet, spreek hem niet aan en probeer contact te vermijden. Als je de pa ziet kan je er wel op terugkomen en hem vertellen dat je dit soort situaties niet kan inschatten maar dat je later geleerd hebt dat dit uitermate onhandig was. Het zal niet meer gebeuren, niet bij zijn kinderen of anderen.
Ga dat melden, en dan graag hier een updatequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Weet ik veel. het is gewoon een normale woonwijk. Ik had de vader daarvoor ook al eens gesproken en gegroet en gepraat over zijn hond.
[..]
nee lol. het enige wat ik de vader zou melden is dat ie goed gestoord is en dat ie moet oppassen met zn woorden naar mensen die hij niet kent, beetje als een tokkie in je auto iemand op straat achtervolgen om te gaan bedreigen.
Dat wordt dan waarschijnlijk een melding vanuit het ziekenhuis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ga dat melden, en dan graag hier een update
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel? Had het opzich wel leuk gevonden als de man mij daadwerkelijk had geslagen (oke, niet te hard dan) Dan had hij wel echt de problemen gekregen die hij had verdiend. Hond kwam overigens meer aan mij dan ik aan de hond, hij was nogal springerig en sprong steeds tegen mijn benen. Bovendien vroeg ik het eerst netjes aan de jongen of hij het oke vond. Overigens ben je wel echt gestoord als je iemand direct kapot mept omdat diegene je hond wilde aaien?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
als een wildvreemde met mijn kind wil meelopen en aan zn hond komt dan mep ik er direct op. deze man is nog mild geweest
Stel jij jezelf voor in de schoenen van die vader.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef ricky3 het volgende:
[..]
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel?
ik weet niet of het kind overstuur thuis kwam. Lijkt me nogal overdreven. Misschien dat hij het hooguit ongemakkelijk vond. Ik weet wel dat ik wat onhandig ben met dat soort dingen. Maargoed ik leer er ook van hoop ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Stel jij jezelf voor in de schoenen van die vader.
Jouw kind komt (overstuur) thuis met dat verhaal.
Wat zou jij doen? Jij zou het gedrag van die man goedpraten (hij wou alleen maar je hontje aaien en een eindje wandelen met jou)?
xdxdxdxdxdxdxdquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:14 schreef Filosoofert het volgende:
Ik denk dat ik ontoerekeningsvatbaar zou zijn op zon moment
Jawel dat heb ik ook al gedaan. maar die meneer overviel mij nogal, en hield een hele tirade die ik ook amper kon volgen. Maar het is idd beter om iedereen die je zoon aanspreekt/helpt op straat preventief de tanden uit de mond te slaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja, tegenwoordig kun je er niet meer van uit gaan dat een volwassen gozer het beste voor heeft met je 14 jarige zoon hè? Ik zou je niet direct bedreigen en je een pomp op je muil verkopen, maar wel gezond argwanend zijn. Verplaats je even in zo'n ouder denk ik dan.
Een volwassen man die een puberjongen vraagt of hij met hem mee zal lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:43 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel dat heb ik ook al gedaan. maar die meneer overviel mij nogal, en hield een hele tirade die ik ook amper kon volgen. Maar het is idd beter om iedereen die je zoon aanspreekt/helpt op straat preventief de tanden uit de mond te slaan.
Nee nooit eigenlijk. ik bedacht het gewoon, vond de hond wel leuk, vandaar dat ik het vroeg. Meer niet eigenlijk. Leeftijd vind ik niet zo boeiend, jongen leek mij voldoende oud. Wel wat onhandig van mij maargoed. De reactie van de man is meer een gevolg van de staat van de maatschappij wellicht? of zou iemand in bijv de jaren 70 ook zo hebben gereageerd? ik betwijfel het.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een volwassen man die een puberjongen vraagt of hij met hem mee zal lopen.
Doe je dat soort dingen vaker?
Hij leek je voldoende oud waarvoor precies?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:52 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk. ik bedacht het gewoon, vond de hond wel leuk, vandaar dat ik het vroeg. Meer niet eigenlijk. Leeftijd vind ik niet zo boeiend, jongen leek mij voldoende oud. Wel wat onhandig van mij maargoed.
om te vragen of ik mee mocht lopen met uitlaten van de hond? Als het een meisje van 9 zou zijn ofzo dan zou ik het niet vragen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij leek je voldoende oud waarvoor precies?
waarom niet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef ricky3 het volgende:
[..]
om te vragen of ik mee mocht lopen met uitlaten van de hond? Als het een meisje van 9 zou zijn ofzo dan zou ik het niet vragen.
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet. Maargoed, wellicht was de jongen jonger dan ik dacht.quote:
Al was hij 5 jaar ouder dan je dacht, dan vond ik het nog steeds raar .....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef ricky3 het volgende:
[..]
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet. Maargoed, wellicht was de jongen jonger dan ik dacht.
Het is best zorgelijk dat je niet snapt dat dit een ongepaste actie was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef ricky3 het volgende:
[..]
omdat de ouders dat waarschijnlijk heel ongepast zouden vinden. Maar dat idee had ik bij deze jongen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |