Meisje: Meneer, mag ik uw hond aaien?quote:
Ik vind het best zorgwekkend dat dit kennelijk niet meer kan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:
Als volwassen vent aan een jochie van 14 vragen of je met hem mee mag lopen is wel een beetje sus en geeft kinderlokker vibes. Dat je dat zelf niet kan inschatten vind ik wel zorgwekkend.
Lees nou nog eens. Het gaat niet om dat praatje, het gaat om dat vragen om mee te lopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind het best zorgwekkend dat dit kennelijk niet meer kan.
Ik zou zelf nooit een kind aanspreken (ik haat honden) , inderdaad met jouw gedachten in het achterhoofd, maar als een vriendelijke jongen tegen mijn kinderen een praatje maakt, dan moet dat gewoon kunnen hoor.
Overigens als ik over straat loopt met mijn kinderen zijn het juist meestal de vrouwen die een praatje maken omdat ze de kinderen schattig vinden, tenminste daar ga ik dan maar vanuit...
Waarom? Is biologisch. Je bent een ouder van een kind en ruikt gevaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef ricky3 het volgende:
[..]
en waarom dan? hoe vind je dat oke/acceptabel? Had het opzich wel leuk gevonden als de man mij daadwerkelijk had geslagen (oke, niet te hard dan) Dan had hij wel echt de problemen gekregen die hij had verdiend. Hond kwam overigens meer aan mij dan ik aan de hond, hij was nogal springerig en sprong steeds tegen mijn benen. Bovendien vroeg ik het eerst netjes aan de jongen of hij het oke vond. Overigens ben je wel echt gestoord als je iemand direct kapot mept omdat diegene je hond wilde aaien?
Het wordt steeds meer Amerika waar je raar aangekeken wordt als je kinderen een veldje verderop gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Daboman het volgende:
Je overvalt die jongen ermee en op basis daarvan is het fout, maar de reactie van de vader was ook ongepast.
Ik vind wel dat we als maatschappij er enigszins in doorslaan om overal maar gelijk gevaar in te zien. Dat geldt voor iedereen, de vader had je niet moeten bedreigen, maar waar denk je dat dit heen gaat als je daarin je gelijk wil halen?
Oke.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Vervelende is dat je soms neit weet of zo'n topic serieus is of niet.
Kan de moderatie daar niet op letten?
Soms verdient een topic oprechte aandacht, maar in andere gevallen dient het topic naar ONZ doorverwezen te worden.
Het is wel klaar toch? Ik reageerde alleen op de trollsquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:07 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
[..]
Zit je je eigen topic nou om zeep te helpen?
De discussie is toch gewoon echt? Waarom moet het nou weer naar ONZ verplaatst worden?quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Vervelende is dat je soms neit weet of zo'n topic serieus is of niet.
Kan de moderatie daar niet op letten?
Soms verdient een topic oprechte aandacht, maar in andere gevallen dient het topic naar ONZ doorverwezen te worden.
Precies!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:41 schreef incel het volgende:
Stel dat he puur hypothetisch maar al zou een TS wel iets verzinnen, dan alsnog dient de casus gewoon besproken te worden. De discussie is gewoon echt. De situatie is gewoon echt. En mensen zouden dan een discussie moeten hebben.
Dat constante geroep van "Oh dit is verzonnen" of "Oh maar TS dit en dat" echt hebben jullie zelf niet door hoe cringe dat is?
"Neeeee je mag geen discussie hebben want ik denk dat deze TS dit of dat" echt mensen kinderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |