SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Tegenwoordig?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die Smith duikt tegenwoordig overal op
Ik vind dit meer een Sting-nummer dan een Police-nummer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:50 schreef brother52 het volgende:
The Doors - People Are Strange
The Police - King Of Pain
Ik doelde op z'n recente gastoptredens op andermans nummers. Olivia Rodrigo en The Rolling Stones als recente voorbeelden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig?
De goede man timmert al sinds de 2e helft van de jaren 70 aan de weg.
Depressief of niet…
Na het album Synchrronicity, waarop het nummer staat, viel The Police ook uit elkaar…quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een Sting-nummer dan een Police-nummer.
Ken dat werk niet, dus geen idee…quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doelde op z'n recente gastoptredens op andermans nummers. Olivia Rodrigo en The Rolling Stones als recente voorbeelden.
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seetherquote:
Ah, dat laatste wist ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seether
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seether
Ik moet eigenlijk nog dweilenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef brother52 het volgende:
Hierna gaat het gas er even op dus als er nog vaatwassers leeggeruimd moeten worden of kattenbakken verschoond...
Hier ook nog steeds 28 gradenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is nog te warm om boven de ramen open te gaan zetten
Ik heb helaas niks van de Blauhuster Dakkapel in de lijst staan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog dweilen
Kleintje Pils dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks van de Blauhuster Dakkapel in de lijst staan.
Bonnie Tyler was er niets bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:17 schreef brother52 het volgende:
Maphra - Doomed
Het is bizar wat ze met haar stem kan.
Verrassend genoeg vind ik dit wel een fijn schreeuwnummer.quote:
Ik ga daar ook maar wonen, denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef Fogel het volgende:
Hier is het 12 graden. En het heeft vandaag voor het eerst in 10 dagen eens niet geregend
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vind ik dit wel een fijn schreeuwnummer.
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonnie Tyler was er niets bij.
Het lijkt me desondanks niet gezond voor je stem…
Jan Chris van Gorefest. Al heeft die ook wel zanglessen genomen om dat goed te kunnen blijven doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.
Deze meneer kan er ook wat van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.
Ja, dat zit inderdaad een beetje in hetzelfde straatje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
Doet me een beetje aan thirty seconds to mars denken.
Ik vond het werken wel zwaar vandaag. Sowieso ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik begin ook te denken dat het niet zo slim was dat ik met dat sporten begonnen ben. Je zou er energie van moeten krijgen, maar ik heb juist totaal geen energie meer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag was het in huis nog wel te doen, we hebben de werkplek van Symph een beetje veranderd en grondig gepoetst.
Hé hé, ho ho, ha ha…quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Napoleon XIV past ook wel in dit thema.
De airco thuis is een aanwinst.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag was het in huis nog wel te doen, we hebben de werkplek van Symph een beetje veranderd en grondig gepoetst.
Het valt nog wel mee, met een beetje oefening kan iedereen dat wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze meneer kan er ook wat van.
Als relatieve leek op dit zanggebied klinkt het als onnatuurlijk, waarmee ik overigens niet beweer dat het niet te beluisteren is…
Ja fijn is datquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco thuis is een aanwinst.
Hij zoemt nu nog en het is heerlijk 22 graden in de huiskamer.
Straks die in de slaapkamer aan.
Overdag heb ik er momenteel helaas geen voordeel bij, omdat we nieuwe buren hebben gekregen die het hele huis aan het strippen zijn. Dus ik werk even niet thuis, niet te doen…
Ik heb de airco in de slaapkamer hier vanmiddag al aangezet voordat ik het weer vergeet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco thuis is een aanwinst.
Hij zoemt nu nog en het is heerlijk 22 graden in de huiskamer.
Straks die in de slaapkamer aan.
Overdag heb ik er momenteel helaas geen voordeel bij, omdat we nieuwe buren hebben gekregen die het hele huis aan het strippen zijn. Dus ik werk even niet thuis, niet te doen…
We zitten hier met woning 3 van de 4 die onlangs, nu of binnenkort verkocht zijn en verbouwd worden door de nieuwe bewoners. Ik herken wat je destijds over je toenmalige buren hebt geschreven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg flashbacks naar al die verbouwende buren van ons vorige huis
Hoe snel koelt dat ding dan de kamer als je 'm zo vroeg al moet aanzetten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de airco in de slaapkamer hier vanmiddag al aangezet voordat ik het weer vergeet.
Geen idee maar de laatste keer dat het boven de 30 graden was ben ik vergeten dat ding aan te zetten... Gebeurt me niet nog eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe snel koelt dat ding dan de kamer als je 'm zo vroeg al moet aanzetten?
Onze airco heeft het binnen 15 minuten behaaglijk, ook vanwege het aanpassen van de luchtvochtigheid…
quote:
quote:
Helaas....quote:
Prima Borderlinequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helaas....
Tame Impala - Borderline
30 Graden wordt het hier beneden, waar onze slaapkamer zich bevindt, sowieso niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee maar de laatste keer dat het boven de 30 graden was ben ik vergeten dat ding aan te zetten... Gebeurt me niet nog eens.
De eerste 2 albums vind ik nog best oké, daarna werd het minder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Tame Impala vind ik zo’n niksig geneuzel
Dit nummer bracht me wel op een mogelijke slotsong.... - ik moest er ineens aan denken. Ben benieuwd of ik gelijk krijgquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:48 schreef brother52 het volgende:
The Dresden Dolls - Girl Anachronism
Ik denk niet dat jij een slotsong van 12 minuten in je hoofd hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer bracht me wel op een mogelijke slotsong.... - ik moest er ineens aan denken. Ben benieuwd of ik gelijk krijg
Dan krijg ik ongelijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een slotsong van 12 minuten in je hoofd hebt
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11quote:
Een carnavalsnummer?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11
Dat is op zich wel weer iets om depressief van te wordenquote:
Ik heb ze jaren geleden op pinkpop gezien.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een aantal jaar terug nog in Eindhoven gezien
Nee nee....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer iets om depressief van te worden
Ik wil hier niet op zolder zijn, laat staan daar slapen. En dan is de zolder hier een stuk aangenamer dan die in het vorige huis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
Wij slapen op zolder met maar aan 1 kant een raam, dus daar tocht niks door. Die warme nachten breken je uiteindelijk ook op. Maar vannacht de laatste plaknacht voorlopig begreep ik.
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11
quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....
Dat wordt dan de een na laatste. Ik kwam een liedje in de lijst tegen waar ik wel mee moet eindigen....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....
Dat zoveel narigheid zulke fijne muziek oplevert….quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wordt dan de een na laatste. Ik kwam een liedje in de lijst tegen waar ik wel mee moet eindigen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |