Het is ook een vrij veel voorkomend probleem bij artiesten/kunstenaars.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zoveel narigheid zulke fijne muziek oplevert….
quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
Ben je wel al naar het einde toe aan het breien, brother? Want morgen om 05.30 gaat mijn wekker gewoon weer. Dus ik wil rond 22.30 wel langzaam aan mijn bed gaan denken.
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet of ik dat ga redden, sorry. Rond 22:30 uur moet ik afhaken
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.
Regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regen
Ik sproei eigenlijk helemaal niet. Alle vaste planten, bomen en het gras moet het maar zien te redden. Alleen de paar bloeiende planten die ik heb krijgen een gietertje water zo eens in de paar dagen. Het is toch de huidige realiteit helaas. De regentonnen zijn allang leeg natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook regen, ik ben het echt beu dat ik elke week de tuin moet sproeien om de boel nog een beetje in leven te houden. Allerlei buren sproeien hun gras, dat is dan weer totaal overbodig.
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ookquote:
Dit is echt heel erg goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ook
Welterusten DJ11quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Brother52, het was een enerverende muziekreis.
Goede voortzetting nog even, tot snel
Nee, begrijp ik. Bij mij moet het inmiddels redelijk geworteld zijn. Neemt niet weg dat ik regen echt zou verwelkomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het nog zo recent aangeplant dat ik niet aan sproeien ontkom. Gelukkig hebben we ene constructie met een statief waar we de tuinslang op doen, zodat ik niet ene paar uur met de tuinslang in m’n handen sta maar gewoon het statief regelmatig moet verplaatsen. Gieters heb ik ook nog nodig, want een stukje voortuin wordt niet door de waterstraal bereikt
Welterusten Doedezemaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een fijne show. Ik ga proberen te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Je typt 'briljant' verkeerdquote:
De quote in de spoiler had ik het over.quote:
Ik dacht dat dit de 12-minuten durende slotsong was.quote:
Ah ja... en dan nog te bedenken dat hij compleet nuchter was toen hij dat schreef.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
De quote in de spoiler had ik het over.
Die van Karnivool duurde 12 minuten. Tool iets korter.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de 12-minuten durende slotsong was.
quote:01. Pixies - Where Is My Mind?
02. Alice In Chains - Down In A Hole
03. 3 Doors Down - Away From The Sun
04. Keith Caputo - Neurotic
05. Blink-182 - Adam's Song
06. Aimee Mann - It's Not
07. Blind Melon - No Rain
08. REM - Everybody Hurts
09. Johnny Cash - Hurt
10. Men At Work - Overkill
11. A.A. Williams - Evaporate
12. Opeth - In My Time Of Need
13. Ren - Hi Ren
14. Evanescence - Lithium
15. Kate Bush & Peter Gabriel - Don't Give Up
16. CHVRCHES feat. Robert Smith - How Not To Drown
17. Lady Gaga - 911
18. Billie Eilish - bury a friend
19. Doors - People Are Strange
20. The Police - King Of Pain
21. The Beach Boys - You Still Believe In Me
22. Queen - The Night Comes Down
23. Seether - Broken (feat. Amy Lee)
24. Candlebox - Far Behind
25. Spiritbox - Circle With Me
26. Maphra - Bring Me The Horizon - Doomed
27. I Prevail - Hurricane
28. The Chemical Brothers - The Pills Won't Help You Now
29. Carina Round - You Will Be Loved
30. Swans - God Damn The Sun
31. Tame Impala - Borderline
32. The Beatles - Help!
33. The Dresden Dolls - Girl Anachronism
34. The Jimi Hendrix Experience - Manic Depression
35. Cream - White Room
36. Gilbert O'sullivan - Alone Again
37. Soul Asylum - Runaway Train
38. Suede - Breakdown
39. Soundgarden - Fell on black Days
40. Linkin Park - Crawling
41. Biffy Clyro - Living Is A Problem Because Everything Dies
42. Soen - Lunacy
43. Karnivool - Deadman
44. Tool - Roseta Stoned
45. The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now
Het duurt nog wel even voor ik die slaapkamer opzoek. Had op zich nog wel een uurtje door kunnen draaien maar mijn oren begonnen behoorlijk te zweten onder de koptelefoonquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Mooie show, brother52 met een wat deprimerende ondertoon wel. Dank je wel!
Jij gaat naar je airco-slaapkamer ik naar mijn slaapkamer waar het nu 28 graden is
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:00 schreef brother52 het volgende:
The Dresden Dolls - Girl Anachronism
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:
Bekijk deze YouTube-video
Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa! (1966)
Geen idee waarom
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Napoleon XIV past ook wel in dit thema.
Die had er inderdaad wel goed bij gepast maar had hem niet in de lijst staan. Sterker nog, ik heb hem helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:
Bekijk deze YouTube-video
Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa! (1966)
Geen idee waarom
Je was herinneringen op aan het halen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was eigenlijk naar Earth and Fireaan het luisteren, maar dit is natuurlijk ook prima afleiding..
![]()
Ja, want Jerney is overleden...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was herinneringen op aan het halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |