Klopt. Ik ben ooit aangenomen, omdat ik een man was bij een zorgverzekeraar. En toen er een niet westerse man soliciteerde later, werd de leidinggevende spontaan nat. Heel triest, maar zo werkt het inmiddels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Wat die instituten betreft, dat klopt wel. Ik werk zelf bij de Rijksoverheid en 'diversiteit' is gewoon het beleid hier. Net als bij veel andere (semi-)overheidsinstanties.
Binnenkort dus bij ons in Europa. Wat een schande dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Spanje heeft inmiddels al een deel naar het vaste land overgebracht.
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ooit aangenomen, omdat ik een man was bij een zorgverzekeraar. En toen er een niet westerse man soliciteerde later, werd de leidinggevende spontaan nat. Heel triest, maar zo werkt het inmiddels.
Had je anders verwacht? Ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Binnenkort dus bij ons in Europa. Wat een schande dit.
Zo werkte dat wel. Het is gewoon een feit dat er diversiteitsbeleid werd gevoerd. Was er zelf bij.quote:
Ohh nee dit gaat precies zoals verwacht. Spanje doet alsof er niks aan de hand is, en voert iedereen Europa in. Brussel is weer tevreden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Had je anders verwacht? Ik niet.
Helaas zijn bijna zonder uitzondering de Europese politici niets anders dan laf en incompetent. En de Brusselse kliek is er ook nog eens zwaar corrupt bij en het nepotisme viert er hoogtij. Ze zorgen voor zichzelf en hun omgeving en het volk kan letterlijk de tering krijgen.
Natuurlijk gaan deze asielstormers door Europa in. Precies zoals de politici dit graag zien.
Dat is dan goed kut, als je het gevoel krijgt achtergesteld worden door een geforceerd diversiteitsbeleid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo werkte dat wel. Het is gewoon een feit dat er diversiteitsbeleid werd gevoerd. Was er zelf bij.
Maar ik werd niet achtergesteld, ik had in dit geval juist geluk. Want een man. Het kan ook in je voordeel werken. Maar het is natuurlijk totale bulshitt. Alleen bij 50-50 keuzes snap ik het wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is dan goed kut, als je het gevoel krijgt achtergesteld worden door een geforceerd diversiteitsbeleid.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DobbyDobby het volgende:
Zo werkte dat wel. Het is gewoon een feit dat er diversiteitsbeleid werd gevoerd. Was er zelf bij.
Je hoeft alleen maar even naar een willekeurige vacature te kijken.quote:Talent als basis, diversiteit als kracht
Rijkswaterstaat is een inclusieve organisatie. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om samen betere resultaten te halen voor Nederland. Inclusief betekent dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt; niet ondanks, maar dankzij de verschillen. Daarom nodigen wij jou graag uit, als jij je herkent in deze vacature, om te solliciteren.
https://www.werkenbijdeov(...)anager-RWS-2026-9351
Met het geld van anderen, lees de belastingbetalers boeit het ook geen kut dat je de verkeerde aanneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft alleen maar even naar een willekeurige vacature te kijken.
Ja en?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft alleen maar even naar een willekeurige vacature te kijken.
Nog even geduld maat. In 50 jaar is Europa het lelijke eendje behalve wat Oost-Blok landen. Pak uw koffers op tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een land begin aan de periferie van Europa, Koning R. UitStralingka I, dat stuk land aan de Zwarte Zee wat destijds door de Moldavische maffia aan Oekraïne verpatst is lijkt me wel wat, jaag ik alle inwoners die arm, crimineel of zwakbegaafd zijn naar Europa en creëer ik een land van superieure Welgestelden.
Laat Europa maar voor de lelijke en zwakke vogeltjes zorgen
Zelfs de simpelste kleuterjuf weet dat je met groepjes mensen een ding niet moet doen en dat is iemand voortrekken of bevoordelen uit de klas, dat gaat daarna nooit meer goedkomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://www.werkenvoorned(...)ersiteit-en-inclusie
Daar staat duidelijk aangegeven dat het beleid is.quote:
Is nu al, ga eens in Krakau kijken, of Boedapest, of Wroclaw, alsof je in het Europa van begin jaren 90 bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nog even geduld maat. In 50 jaar is Europa het lelijke eendje behalve wat Oost-Blok landen. Pak uw koffers op tijd.
Ja werelds. Polen is echt een genot geworden. Maar mensen willen het niet erkennen. Pas als het te laat is/ het niet meer te ontkennen is. Maarja dan is het toch al te laat. Vooral erg jammer van Spanje ook. Dat land helpt zichzelf ook bewust omzeep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nu al, ga eens in Krakau kijken, of Boedapest, of Wroclaw, alsof je in het Europa van begin jaren 90 bent.
Je ziet daar vrouwen die nog alleen over straat durven zelfs.
quote:De meeste migranten zijn daarom weer teruggegaan naar Marokko, maar een deel van hen zit nog in Ceuta en probeert daar te blijven.
quote:AI Overview
anchor baby"Anchor baby" is an offensive and derogatory political term used to describe a child born in a country like the United States to non-citizen or undocumented parents. People who use the term claim that the child is born to give the family an "anchor" or legal way to stay in the country and avoid being sent away.Legal Reality and FactsNo instant status: Under United States immigration law, a child born on U.S. soil is automatically a citizen due to the 14th Amendment. However, this citizen child cannot stop their parents from being deported.Long waiting period: A U.S.-born child cannot sponsor their parents for legal residency (a green card) until that child turns 21 years old.Strict rules: Even when the child turns 21, the parents must meet hard financial requirements and often must leave the country for many years before they can apply legally.
Tja, allemaal een plaat voor de kop. Afgelopen week waren het er 60.000, volgende week zijn het er 100.000. En de week erop 200.000.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:28 schreef Viesdik het volgende:
De fakenews NOS zegt dat 90% alweer terug is.. DACHT HET NIET
[ x ]
EN dan die liberale vrouwtjes bij het rode Kruis
[ x ]
Staan ze al bij jou op de stoep?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Ideale importeerhub voor de EU dat Ceuta.
Echt, ze worden gewoon letterlijk binnen gehaald. Bizar om te zien.
Dat zal op deze manier niet zo lang meer duren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Staan ze al bij jou op de stoep?
Wat is er precies bevooroordeeld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit je toetsenbord uit. Zelden zo'n bevooroordeelde post zonder bron gelezen.
De NOS papegaait gewoon de cijfers van de Spaanse regering na terwijl ze daar zelf een correspondent hebben lopen en met eigen ogen kunnen zien dat die cijfers niet kloppen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:28 schreef Viesdik het volgende:
De fakenews NOS zegt dat 90% alweer terug is.. DACHT HET NIET
[ x ]
EN dan die liberale vrouwtjes bij het rode Kruis
[ x ]
China heeft de facto een heleboel landen gekoloniseerd zonder ook maar één militair in te zetten. Kijk wat ze in Afrika en andere Aziatische landen doen. Heel slim van ze.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
China doet dat wel slim. Die zitten economisch erg diep in veel landen en zullen daar ook invloed uitoefenen. Verder 0 last van migratie in eigen land. En veel landen zijn straks afhankelijk van ze.
Jeetje is dit serieus? belachelijk!quote:
Anchor baby = offensive and derogatory political term?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:52 schreef Digi2 het volgende:
Het verschijnsel van anker-babies/kinderen lijkt ook weer terug. Ben benieuwd of de spaanse regering daar in trapt, of een manier vindt om dat te voorkomen?
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]
Zo'n tentenkamp is bij Calais al eens geprobeerdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
We kunnen best een deal sluiten met Frankrijk, en op het platteland hier een gigantisch coa neerzetten.
Ze mogen pas van het terrein af als ze vloeiend Frans, Italiaans, Duits of Nederlands spreken.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Wanneer de beschikbare middelen opraken, zal iedereen uiteindelijk toch aan het werk moeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is iedereen die in een welvarend land wil wonen een vluchteling.
Het woord vluchteling begint ook zijn betekenis te verliezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Die kant is men het stemvee al enige jaren op aan het masseren inderdaad. Hopen dat het uit kan qua stikstof, drinkwater en stroomvoorziening als alle ~7.5 miljard mensen die beter af zouden zijn in Nederland komen halen waar ze recht op hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Helaas zijn bijna zonder uitzondering de Europese politici niets anders dan laf en incompetent.
Jub. Alles is een vluchteling tegenwoordig. We maken geen onderscheid meer tussen oorlog en economische vluchtelingen. We moeten alles maar opvangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het woord vluchteling begint ook zijn betekenis te verliezen.
Dat is het hem net. We 'moeten' juist helemaal niets. Al zeker niet oorlogs'vluchtelingen' uit andere continenten opvangen terwijl er genoeg landen in de omgeving zijn waar ze terecht kunnen.quote:
Hoef je mij niet te vertellen, maar zo denken onze regeringen in het westen. Die denken dat we hier wel met 25 miljoen mensen kunnen wonen in Nederland. Iedereen is welkom. En dat laatste ja. Schaf je het sociale stelsel af, dan komt er geen hond meer. Alleen de echte vluchtelingen hou je dan over en dat is prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat is het hem net. We 'moeten' juist helemaal niets. Al zeker niet oorlogs'vluchtelingen' uit andere continenten opvangen terwijl er genoeg landen in de omgeving zijn waar ze terecht kunnen.
Maarja, gratis geld hier he.
Inderdaad. Wat mij betreft zouden 'nieuwkomers' gewoon pas na 10 jaar ofzo aanspraak mogen maken op sociale voorzieningen. Tot die tijd geen bijstand/uitkering (kun je je broek niet ophouden? Raus), geen kinderbijslagen etc (om te voorkomen dat ze intussen massaal gaan fokken), geen AOW opbouw, niets. Bewijs jezelf eerst maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen, maar zo denken onze regeringen in het westen. Die denken dat we hier wel met 25 miljoen mensen kunnen wonen in Nederland. Iedereen is welkom. En dat laatste ja. Schaf je het sociale stelsel af, dan komt er geen hond meer. Alleen de echte vluchtelingen hou je dan over en dat is prima.
Nee, maar we moeten er wel voor betalen (in letterlijke en figuurlijke zin)quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Staan ze al bij jou op de stoep?
Dat is natuurlijk al heel lang zo. We hebben het immers over een "reguliere vluchtelingenopvang", die er niet mocht zijn voor de Oekrainers want die kwamen wel rechtstreeks van een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het woord vluchteling begint ook zijn betekenis te verliezen.
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.
We weten allemaal waartoe dat leidt:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
Moet dan gelijk denken aan de vluchtelingen die uit Oekraïne kwamen maar daar niet woonden, ze waren daar aan het werk of studeerden daar en toch werden ze opgevangen in plaats van gelijk naar huis te sturen. Ook zat in Ter Apel een Amerikaanse die in Amerika gezocht werd omdat ze verdacht was van moord op haar man dacht ik en er zullen tal van voorbeelden zijn die absurd zijn en de belastingbetaler mag dokken voor die ongein.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Alles is een vluchteling tegenwoordig. We maken geen onderscheid meer tussen oorlog en economische vluchtelingen. We moeten alles maar opvangen.
Jouw bedoeling. Gelukkig niet die van mensen die wél zelf kunnen denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
Als je 10 jaar lang niet hoeft te werken, en niks hoeft te doen is het ook wel logisch dat ze zich zo snel voortplanten. Buiten neuken valt er weinig te doen. En dan weer kinderbijslag opstrijken. En zo gaan we door en door.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat mij betreft zouden 'nieuwkomers' gewoon pas na 10 jaar ofzo aanspraak mogen maken op sociale voorzieningen. Tot die tijd geen bijstand/uitkering (kun je je broek niet ophouden? Raus), geen kinderbijslagen etc (om te voorkomen dat ze intussen massaal gaan fokken), geen AOW opbouw, niets. Bewijs jezelf eerst maar.
En uiteraard meteen eruit zodra je ook maar iets uitvreet. Dan laat je namelijk meteen zien dat je schijt hebt aan de regels hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |