abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:07:35 #201
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221501775
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De EU is een laffe bende. En hebben ze al oplossingen, is iedereen al terug?
Nee er gaan de komende tijd kinderen over opvanggezinnen in Spanje verdeeld worden want de Spaanse wet schrijft voor dat de overheid verantwoordelijk is voor onderdak, onderwijs, eten etc . Heel raar want je zou verwachten dat er ook wel een wet is die voorschrijft dat Spanje moet zorgen dat kinderen terug bij hun ouders komen
Bekijk deze YouTube-video
pi_221501823
Spanje klaagt wel over meer invasie's.

https://www.travmagazine.(...)en-toerisme-tsunami/
pi_221501841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
Spanje klaagt wel over meer invasie's.

https://www.travmagazine.(...)en-toerisme-tsunami/
Dat levert tenminste nog geld op. Verder terechte klacht.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:13:05 #204
499136 nelaeryn
food & music
pi_221501853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:38 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe krijg je dit je toetsenbord uit. Zelden zo'n bevooroordeelde post zonder bron gelezen.
Wat die instituten betreft, dat klopt wel. Ik werk zelf bij de Rijksoverheid en 'diversiteit' is gewoon het beleid hier. Net als bij veel andere (semi-)overheidsinstanties.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221501877
twitter

Spanje heeft inmiddels al een deel naar het vaste land overgebracht.
pi_221501886
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Wat die instituten betreft, dat klopt wel. Ik werk zelf bij de Rijksoverheid en 'diversiteit' is gewoon het beleid hier. Net als bij veel andere (semi-)overheidsinstanties.
Klopt. Ik ben ooit aangenomen, omdat ik een man was bij een zorgverzekeraar. En toen er een niet westerse man soliciteerde later, werd de leidinggevende spontaan nat. Heel triest, maar zo werkt het inmiddels.
pi_221501891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Spanje heeft inmiddels al een deel naar het vaste land overgebracht.
Binnenkort dus bij ons in Europa. Wat een schande dit.
pi_221501915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Klopt. Ik ben ooit aangenomen, omdat ik een man was bij een zorgverzekeraar. En toen er een niet westerse man soliciteerde later, werd de leidinggevende spontaan nat. Heel triest, maar zo werkt het inmiddels.
Nee, zo werkt dat niet.
pi_221501953
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Binnenkort dus bij ons in Europa. Wat een schande dit.
Had je anders verwacht? Ik niet.
Helaas zijn bijna zonder uitzondering de Europese politici niets anders dan laf en incompetent. En de Brusselse kliek is er ook nog eens zwaar corrupt bij en het nepotisme viert er hoogtij. Ze zorgen voor zichzelf en hun omgeving en het volk kan letterlijk de tering krijgen.
Natuurlijk gaan deze asielstormers door Europa in. Precies zoals de politici dit graag zien.
pi_221501961
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, zo werkt dat niet.
Zo werkte dat wel. Het is gewoon een feit dat er diversiteitsbeleid werd gevoerd. Was er zelf bij.

Zelfs het niet objectiefe Nu.nl noemde dat ooit, lol.

https://www.nu.nl/binnenl(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
pi_221501971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Had je anders verwacht? Ik niet.
Helaas zijn bijna zonder uitzondering de Europese politici niets anders dan laf en incompetent. En de Brusselse kliek is er ook nog eens zwaar corrupt bij en het nepotisme viert er hoogtij. Ze zorgen voor zichzelf en hun omgeving en het volk kan letterlijk de tering krijgen.
Natuurlijk gaan deze asielstormers door Europa in. Precies zoals de politici dit graag zien.
Ohh nee dit gaat precies zoals verwacht. Spanje doet alsof er niks aan de hand is, en voert iedereen Europa in. Brussel is weer tevreden.
pi_221501983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zo werkte dat wel. Het is gewoon een feit dat er diversiteitsbeleid werd gevoerd. Was er zelf bij.
Dat is dan goed kut, als je het gevoel krijgt achtergesteld worden door een geforceerd diversiteitsbeleid.
pi_221502004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is dan goed kut, als je het gevoel krijgt achtergesteld worden door een geforceerd diversiteitsbeleid.
Maar ik werd niet achtergesteld, ik had in dit geval juist geluk. Want een man. Het kan ook in je voordeel werken. Maar het is natuurlijk totale bulshitt. Alleen bij 50-50 keuzes snap ik het wel.
pi_221502071
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, zo werkt dat niet.
Heb je hier een bron voor?
graag verwijderen
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:32:03 #215
499136 nelaeryn
food & music
pi_221502086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DobbyDobby het volgende:
quote:
Talent als basis, diversiteit als kracht

Rijkswaterstaat is een inclusieve organisatie. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om samen betere resultaten te halen voor Nederland. Inclusief betekent dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt; niet ondanks, maar dankzij de verschillen. Daarom nodigen wij jou graag uit, als jij je herkent in deze vacature, om te solliciteren.

https://www.werkenbijdeov(...)anager-RWS-2026-9351
Je hoeft alleen maar even naar een willekeurige vacature te kijken.
pi_221502106
Maar ze mogen dus blijven?

Aankomend weekend opschalen naar een miljoen zwemmers dan maar.
graag verwijderen
pi_221502107
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[..]
Met het geld van anderen, lees de belastingbetalers boeit het ook geen kut dat je de verkeerde aanneemt natuurlijk.
pi_221502114
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[..]
Ja en?
pi_221502151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heb je hier een bron voor?
https://www.werkenvoorned(...)ersiteit-en-inclusie
pi_221502238
Ik denk dat ik ook maar een land begin aan de periferie van Europa, Koning R. UitStralingka I, dat stuk land aan de Zwarte Zee wat destijds door de Moldavische maffia aan Oekraïne verpatst is lijkt me wel wat, jaag ik alle inwoners die arm, crimineel of zwakbegaafd zijn naar Europa en creëer ik een land van superieure Welgestelden.

Laat Europa maar voor de lelijke en zwakke vogeltjes zorgen :W
graag verwijderen
pi_221502257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een land begin aan de periferie van Europa, Koning R. UitStralingka I, dat stuk land aan de Zwarte Zee wat destijds door de Moldavische maffia aan Oekraïne verpatst is lijkt me wel wat, jaag ik alle inwoners die arm, crimineel of zwakbegaafd zijn naar Europa en creëer ik een land van superieure Welgestelden.

Laat Europa maar voor de lelijke en zwakke vogeltjes zorgen :W
Nog even geduld maat. In 50 jaar is Europa het lelijke eendje behalve wat Oost-Blok landen. Pak uw koffers op tijd.
pi_221502270
quote:
Zelfs de simpelste kleuterjuf weet dat je met groepjes mensen een ding niet moet doen en dat is iemand voortrekken of bevoordelen uit de klas, dat gaat daarna nooit meer goedkomen.
graag verwijderen
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:45:50 #223
499136 nelaeryn
food & music
pi_221502300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ja en?
Daar staat duidelijk aangegeven dat het beleid is.

En sommige instanties sloegen er zelfs kompleet in door.
Erasmus Universiteit past omstreden vacature aan na ophef over ‘mensen van kleur
pi_221502311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nog even geduld maat. In 50 jaar is Europa het lelijke eendje behalve wat Oost-Blok landen. Pak uw koffers op tijd.
Is nu al, ga eens in Krakau kijken, of Boedapest, of Wroclaw, alsof je in het Europa van begin jaren 90 bent.

Je ziet daar vrouwen die nog alleen over straat durven zelfs.
graag verwijderen
pi_221502354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Is nu al, ga eens in Krakau kijken, of Boedapest, of Wroclaw, alsof je in het Europa van begin jaren 90 bent.

Je ziet daar vrouwen die nog alleen over straat durven zelfs.
Ja werelds. Polen is echt een genot geworden. Maar mensen willen het niet erkennen. Pas als het te laat is/ het niet meer te ontkennen is. Maarja dan is het toch al te laat. Vooral erg jammer van Spanje ook. Dat land helpt zichzelf ook bewust omzeep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')