Amerikaanse tas? Is die oranje ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een Amerikaanse tas gekocht. Zat te twijfelen tussen 2 tassen waarvan 1 duidelijk een Zweeds merk was. Kocht ik dus die andere, maar onderweg naar huis bedacht ik me pas dat ik vergeten was het andere merk te Googlen en ik kon het al aan mijn water aanvoelen. En ja hoor, wat denk je? Amerikaans. Voel me behoorlijk bedonderd, maar ik neem mijn verlies wel. Het is ook wel een goede rugtas.
Ja dat zijn wel naaistreken. Ik ben geheel toevallig ook met een Amerikaans koffer geeindigd. Het is om misselijk van te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een Amerikaanse tas gekocht. Zat te twijfelen tussen 2 tassen waarvan 1 duidelijk een Zweeds merk was. Kocht ik dus die andere, maar onderweg naar huis bedacht ik me pas dat ik vergeten was het andere merk te Googlen en ik kon het al aan mijn water aanvoelen. En ja hoor, wat denk je? Amerikaans. Voel me behoorlijk bedonderd, maar ik neem mijn verlies wel. Het is ook wel een goede rugtas.
Joybuyquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Mikeytt het volgende:
84,50
Op Joybuy heb je voor de helft een koffer.
Nee, zwart. Van het merk Patagonia.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:19 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Amerikaanse tas? Is die oranje ofzo?
Het is wel stom dat ik in dat vernuftige trucje ben getrapt, maar het is niet anders.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel naaistreken. Ik ben geheel toevallig ook met een Amerikaans koffer geeindigd. Het is om misselijk van te worden.
Oh ja Patagonia is wel een goed merk geloof ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nee, zwart. Van het merk Patagonia.
TS draait het dubbeltje 4x omquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:11 schreef Fushia2 het volgende:
Euhm, ja?
Ik kocht vorige week een nieuwe koffer van American Tourister. De knalroze waren in de aanbieding, dus ik kocht een knalroze.
Ik ga geen 200 euro betalen als de roze 84,50 kost?![]()
Klacht: mensen
Zit je zo diep in de kast ja?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou nog liever nooit meer op vakantie gaan dan met een roze koffer lopen
American Tourister is een goed merk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Mikeytt het volgende:
84,50
American Tourister is een merk van Samsonite kipjequote:Op maandag 3 augustus 2026 11:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel naaistreken. Ik ben geheel toevallig ook met een Amerikaans koffer geeindigd. Het is om misselijk van te worden.
Mensen slapen op joyboy, maar het is oprecht een verademing om niet te hoeven dealen met al die externe verkopers op bol.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Mikeytt het volgende:
84,50
Volgens mij heb ik ook een American Tourister. Ik had kunnen weten dat het Amerikaans was, maar ik had dat destijds genegeerdquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
American Tourister is een merk van Samsonite kipje
Dit ja. Eigen magazijnen, eigen inkoop, eigen verkoop, en eigen bezorgers i.p.v. via postnl e.d.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:26 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mensen slapen op joyboy, maar het is oprecht een verademing om niet te hoeven dealen met al die externe verkopers op bol.
Je zou zeggen dat dat Argentijns was. (Ook kutvolk overigens).quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nee, zwart. Van het merk Patagonia.
Schoonheid is geen \usp voor een koffer, herkenbaarheid wel. Dus felroze is juist een pluspunt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb een koffer die duurder is dan mijn vakantie
https://www.hermes.com/nl(...)erm=Shopping_Leather
En hij is nog lelijk ook
[ afbeelding ]
Oke maar dan hebben ze jou niet op dezelfde manier zitten bepiepelen als mij, want voor mij was het aanvankelijk geheel onduidelijk dat het om een Amerikaans product ging. Ik beoordeelde beide tassen op de indelingen van de vakjes en ondanks dat de Zweedse variant 2l meer inhoud had, leek het hoofdvak toch kleiner te zijn dan die van Patagonia. Daar is mijn keuze uiteindelijk op gemaakt, maar met de kennis van nu was ik voor het Zweedse model gegaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een American Tourister. Ik had kunnen weten dat het Amerikaans was, maar ik had dat destijds genegeerd
Dat snap ik, ik had het misschien ook wel moeten weten, maar ja wat wil je... Je hebt snel iets nodig, dat is de enige die voor 23 uur besteld de volgende dag lever. Ik had geen keuze denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oke maar dan hebben ze jou niet op dezelfde manier zitten bepiepelen als mij, want voor mij was het aanvankelijk geheel onduidelijk dat het om een Amerikaans product ging. Ik beoordeelde beide tassen op de indelingen van de vakjes en ondanks dat de Zweedse variant 2l meer inhoud had, leek het hoofdvak toch kleiner te zijn dan die van Patagonia. Daar is mijn keuze uiteindelijk op gemaakt, maar met de kennis van nu was ik voor het Zweedse model gegaan.
Precies. Dit dacht ik dus ook.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:43 schreef nostra het volgende:
[..]
herkenbaarheid wel. Dus felroze is juist een pluspunt.
Bijna dezelfde kleur als een fuch fuch fuch fuch fuchsia.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet gelijk dat dit de mijne is
Leveren ze ook in B?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Mikeytt het volgende:
84,50
Ze leveren in België via de Nederlandse website. Zelfde dag bezorging als je voor 11.00 uur besteldquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Leveren ze ook in B?
Ik kom alleen op de .nl site uit
Verzendkosten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze leveren in België via de Nederlandse website. Zelfde dag bezorging als je voor 11.00 uur besteld
Mag ik een stekkie?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als een fuch fuch fuch fuch fuchsia.![]()
[ afbeelding ]
Wel foeilelijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet gelijk dat dit de mijne is
Kan dit niet lezen zonder *NSYNC en het dansje te zien.quote:
Pics?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:23 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op vakantieveilingen een koffer gekocht waarbij ik een foto van mezelf op kon laten drukken. Dus nu heb ik een koffer met een foto van mezelf met een biertje aan het zwembad erop
In een Amerikaanse tas zit een vak voor een AK-15 en een ander vak voor een Bijbel.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:23 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op vakantieveilingen een koffer gekocht waarbij ik een foto van mezelf op kon laten drukken. Dus nu heb ik een koffer met een foto van mezelf met een biertje aan het zwembad erop
Geen idee ouwe reus, was gewoon zo'n merkloos biertje bij het all-inclusive.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel Schultenbrau hoop ik?
Of een Grolsch Kanon.
Bekijk deze YouTube-video
Ben je anno 2026 ook echt een domme zwerver als je dat koopt. Kom je hooguit deze week bij de Vomar mee weg, maar anders haal je minstens 2 sterke halve liters voor dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel Schultenbrau hoop ik?
Of een Grolsch Kanon.
Bekijk deze YouTube-video
Is ook een stukje status Sebbe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je anno 2026 ook echt een domme zwerver als je dat koopt. Kom je hooguit deze week bij de Vomar mee weg, maar anders haal je minstens 2 sterke halve liters voor dezelfde prijs.
Twee halve liters kanonnen is wel lekker dronken zijn hoor, zonder dat je zo'n overvolle bierpens hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je anno 2026 ook echt een domme zwerver als je dat koopt. Kom je hooguit deze week bij de Vomar mee weg, maar anders haal je minstens 2 sterke halve liters voor dezelfde prijs.
Je maakt inderdaad minder de bliss met zo'n halve liter Schults. Je zou er een rode stier op kunnen tekenen en dan kom je er wel mee weg, denk ik.quote:
In mijn hoogtijdagen dronken we 6 atlassen weg en begonnen we aan de jointjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Twee halve liters kanonnen is wel lekker dronken zijn hoor, zonder dat je zo'n overvolle bierpens hebt
Atlas biri dat n'a firiquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In mijn hoogtijdagen dronken we 6 atlassen weg en begonnen we aan de jointjes.
Zal wel een lekkere kater geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je maakt inderdaad minder de bliss met zo'n halve liter Schults. Je zou er een rode stier op kunnen tekenen en dan kom je er wel mee weg, denk ik.
[..]
Dit junkenbier ging mij zelfs te ver, Patrick.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je maakt inderdaad minder de bliss met zo'n halve liter Schults. Je zou er een rode stier op kunnen tekenen en dan kom je er wel mee weg, denk ik.
[..]
Ja, maar ik vind hem wel lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:25 schreef Dikkepaap het volgende:
Ik zou die roze ook hebben gekocht, kan hem altijd in een andere kleur spuiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |