België heeft ook afgedaan met extra geld vragen aan NL. LOL. wacht heb er leuke overquote:Op maandag 3 augustus 2026 03:54 schreef greysbones het volgende:
brusselse wafel met warme kersen en slagroom
quote:Op maandag 3 augustus 2026 03:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Room is prima. Slagroom niet. Mousse vindt ik ook vies.
Zeg maar nee, dan krijg je er twee! TOEVALLIG!quote:Op maandag 3 augustus 2026 03:58 schreef marc0871 het volgende:
Ja, ik ben mij er één, al zeg ik het zelf.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 augustus 2026 03:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee! TOEVALLIG!
ik ga zo even een rondje lopenquote:
de hele tijd zitten is ook nie fijnquote:
Klopt. Liggen > zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 04:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele tijd zitten is ook nie fijn
Bang dat je niet meer overeind kunt komen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 04:33 schreef greysbones het volgende:
ik kan hier moeilijk op de vloer gaan liggen
doe ik ook liever niet
er ligt vloerbedekkingquote:Op maandag 3 augustus 2026 04:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bang dat je niet meer overeind kunt komen?
Ben je weer aan het nachtbrakenquote:Op maandag 3 augustus 2026 04:52 schreef kree het volgende:
zou zo graag een vervolg willen en wat ze nu denken die tieners.
ja beetje wel en kan ff nu. Maar toch vind ik wat bv die tieners zeggen wel waar. en toen. en vraag me her. erg af hoe ze nu zouden denkenquote:
Lekker verse broodjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De bakker kwam langs. Of ik een code had om de binnendeur te openen.
Heb hem scheel aangekeken en me van de domme gehouden.
zoek btw ff tip want weet dat dit staat op poroblemwijken nog wel. welke je wil duidelijk maken?quote:
Word jij nooit moe van al die discussies over al om?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje wel en kan ff nu. Maar toch vind ik wat bv die tieners zeggen wel waar. en toen. en vraag me her. erg af hoe ze nu zouden denken
trump verziekt wel beetje wereld als je t me nu vraagt.
Morguh GGquote:
jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van al die discussies over al om?
Tjaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja
maarja ik wil ook eerlijk verhaal enzo. en ja snap dat niet altijd handig, maar wil het wel altijd ff zeggen
gewoon eerlijk mening zeggen,,,, doe ik ook ?quote:
heb jij uberhaupt geslapen?quote:
Al weer vroeg wakker heer GG slecht geslapen?quote:
snap wl en hoef je ook echt niet te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb echt geen zin in die eindeloos lange discussies Kree
Daar hoeven we geen discussie over aan te gaan, ik weet dat je een mening hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
snap wl en hoef je ook echt niet te doen.
Maar ik heb er toch mening over. of je het nu leuk vind of niet
jawel, van 22:30 tot uur of 3 geloof ik. En toen nog een paar uur.quote:
nouja daarom. Dus geen zorgenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen discussie over aan te gaan, ik weet dat je een mening hebt
dan ben je erger als ik ben. hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Al drie dagen niet.
Gefeliciteerd, hebben we evenveel slaap gehadquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, van 22:30 tot uur of 3 geloof ik. En toen nog een paar uur.
Ik heb een slecht weekend gehad.
Je, echt lekker slapen doe ik zelden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:16 schreef kree het volgende:
we slapen allemaal over algemeen slecht denk kan ik wel zeggen?
ik ook niet, soms wel trouwens en heb ik allemaal heel leuke dromen ook.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, echt lekker slapen doe ik zelden.
Maar een hele nacht opzitten bewust doe ik nooit
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, soms wel trouwens en heb ik allemaal heel leuke dromen ook.
Maar meestal teveel zorgen en oke het is morgen weer dit en dat. beetje gestressed kan ik erdoor worden.
Maar is met beste hier merk ik, wanneer hebben jullie nou een nacht en dat je eigenlijk nergens zorgen over hebt voor de rest? denk wss weinig.
quote:Grote bevolkingsstudies laten regelmatig zien dat mensen die langdurig minder dan ongeveer 6 uur per nacht slapen een iets hoger risico hebben op bepaalde kankersoorten, zoals onder andere borst-, darm- en prostaatkanker.
wakker ik ook niet echt, hoewel soms.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.
ik wel soms.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.
Dan moet je die dingen waar je denkt de fuck mee bezig te zijn eens aan gaan pakkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
wakker ik ook niet echt, hoewel soms.
maar als ik dan wakker ben denk ik wel eens. waar de fuck ben je mee bezig kree..... maar story of my life.
voor deel ja. en dat kan ik doen, maar tis ook vooral zorgen om anderen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je die dingen waar je denkt de fuck mee bezig te zijn eens aan gaan pakken
Zorgen om andere, ja dat met je niet de overhand laten krijgen, het zijn de zorgen van een anderquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
voor deel ja. en dat kan ik doen, maar tis ook vooral zorgen om anderen.
en dat is niet zo makkelijk.
Dan kan je vanaf nu alles toch anders gaan doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:30 schreef kree het volgende:
het gaat wel in kleine stukjes enzo. damn. als ik dit had geweten alles van af begin anders gedaan.
maarja helaas is het niet zo. dus dan maar zo.
Daar verander je niets meer aan, dat is geweestquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:32 schreef kree het volgende:
heb heel vel spijt van stukken in me leven. en als ik over kon doen wss heel anders. maarja tis wat t is he nu.
doe ik al? begrijp me niet verkeerd, maar het gaat alleen met stapjes. over algemeen wel goed btw.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je vanaf nu alles toch anders gaan doen.
nieuwe generatie dot.....quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:42 schreef Dotteke het volgende:
Echt wat een spammers de laatste tijd, heb vanmorgen geloof ik al zo 10 topics gedelete als het niet meer is.
Wat hebben ze er toch aan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |