België heeft ook afgedaan met extra geld vragen aan NL. LOL. wacht heb er leuke overquote:Op maandag 3 augustus 2026 03:54 schreef greysbones het volgende:
brusselse wafel met warme kersen en slagroom
quote:Op maandag 3 augustus 2026 03:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Room is prima. Slagroom niet. Mousse vindt ik ook vies.
Zeg maar nee, dan krijg je er twee! TOEVALLIG!quote:Op maandag 3 augustus 2026 03:58 schreef marc0871 het volgende:
Ja, ik ben mij er één, al zeg ik het zelf.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 augustus 2026 03:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee! TOEVALLIG!
ik ga zo even een rondje lopenquote:
de hele tijd zitten is ook nie fijnquote:
Klopt. Liggen > zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 04:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele tijd zitten is ook nie fijn
Bang dat je niet meer overeind kunt komen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 04:33 schreef greysbones het volgende:
ik kan hier moeilijk op de vloer gaan liggen
doe ik ook liever niet
er ligt vloerbedekkingquote:Op maandag 3 augustus 2026 04:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bang dat je niet meer overeind kunt komen?
Ben je weer aan het nachtbrakenquote:Op maandag 3 augustus 2026 04:52 schreef kree het volgende:
zou zo graag een vervolg willen en wat ze nu denken die tieners.
ja beetje wel en kan ff nu. Maar toch vind ik wat bv die tieners zeggen wel waar. en toen. en vraag me her. erg af hoe ze nu zouden denkenquote:
Lekker verse broodjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De bakker kwam langs. Of ik een code had om de binnendeur te openen.
Heb hem scheel aangekeken en me van de domme gehouden.
zoek btw ff tip want weet dat dit staat op poroblemwijken nog wel. welke je wil duidelijk maken?quote:
Word jij nooit moe van al die discussies over al om?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje wel en kan ff nu. Maar toch vind ik wat bv die tieners zeggen wel waar. en toen. en vraag me her. erg af hoe ze nu zouden denken
trump verziekt wel beetje wereld als je t me nu vraagt.
Morguh GGquote:
jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van al die discussies over al om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |