Tjaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja
maarja ik wil ook eerlijk verhaal enzo. en ja snap dat niet altijd handig, maar wil het wel altijd ff zeggen
gewoon eerlijk mening zeggen,,,, doe ik ook ?quote:
heb jij uberhaupt geslapen?quote:
Al weer vroeg wakker heer GG slecht geslapen?quote:
snap wl en hoef je ook echt niet te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb echt geen zin in die eindeloos lange discussies Kree
Daar hoeven we geen discussie over aan te gaan, ik weet dat je een mening hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
snap wl en hoef je ook echt niet te doen.
Maar ik heb er toch mening over. of je het nu leuk vind of niet
jawel, van 22:30 tot uur of 3 geloof ik. En toen nog een paar uur.quote:
nouja daarom. Dus geen zorgenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen discussie over aan te gaan, ik weet dat je een mening hebt
dan ben je erger als ik ben. hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Al drie dagen niet.
Gefeliciteerd, hebben we evenveel slaap gehadquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, van 22:30 tot uur of 3 geloof ik. En toen nog een paar uur.
Ik heb een slecht weekend gehad.
Je, echt lekker slapen doe ik zelden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:16 schreef kree het volgende:
we slapen allemaal over algemeen slecht denk kan ik wel zeggen?
ik ook niet, soms wel trouwens en heb ik allemaal heel leuke dromen ook.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, echt lekker slapen doe ik zelden.
Maar een hele nacht opzitten bewust doe ik nooit
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, soms wel trouwens en heb ik allemaal heel leuke dromen ook.
Maar meestal teveel zorgen en oke het is morgen weer dit en dat. beetje gestressed kan ik erdoor worden.
Maar is met beste hier merk ik, wanneer hebben jullie nou een nacht en dat je eigenlijk nergens zorgen over hebt voor de rest? denk wss weinig.
quote:Grote bevolkingsstudies laten regelmatig zien dat mensen die langdurig minder dan ongeveer 6 uur per nacht slapen een iets hoger risico hebben op bepaalde kankersoorten, zoals onder andere borst-, darm- en prostaatkanker.
wakker ik ook niet echt, hoewel soms.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.
ik wel soms.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van de zorgen hoor. Gelukkig niet.
Dan moet je die dingen waar je denkt de fuck mee bezig te zijn eens aan gaan pakkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
wakker ik ook niet echt, hoewel soms.
maar als ik dan wakker ben denk ik wel eens. waar de fuck ben je mee bezig kree..... maar story of my life.
voor deel ja. en dat kan ik doen, maar tis ook vooral zorgen om anderen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je die dingen waar je denkt de fuck mee bezig te zijn eens aan gaan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |