In mijn jeugd vond ik ze heel lekker, maar smaakten ze naar mijn idee ook anders. En elk jaar koop ik weer zo'n zakje en valt het me toch weer tegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Die kikkers en muizen zijn echt ranzig
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn oog viel vandaag op Bessola. Ik heb het nooit gegeten maar het staat denk ik al mijn hele leven in de supermarkt.
[ afbeelding ]
Als je hier in Nederland friet met curry bestelt krijg je die rode gekruide saus. Daar dus een soort Indische "curry fantasie". Opgewarmde drek.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Indiase invloeden en Indiase curry, niet Indisch (of Duits?)
Je had twee fondantvarianten daarin. Eentje was wat gruizig suikerspul, de andere was een wat stevigere soort die veel lekkerder was. Volgens mij was het nooit echt duidelijk welke variant het was bij aankoop. Maar misschien heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In mijn jeugd vond ik ze heel lekker, maar smaakten ze naar mijn idee ook anders. En elk jaar koop ik weer zo'n zakje en valt het me toch weer tegen.
De Aldi heeft de goede.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je had twee fondantvarianten daarin. Eentje was wat gruizig suikerspul, de andere was een wat stevigere soort die veel lekkerder was. Volgens mij was het nooit echt duidelijk welke variant het was bij aankoop. Maar misschien heb ik iets gemist.
Ah, is dat het?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je had twee fondantvarianten daarin. Eentje was wat gruizig suikerspul, de andere was een wat stevigere soort die veel lekkerder was. Volgens mij was het nooit echt duidelijk welke variant het was bij aankoop. Maar misschien heb ik iets gemist.
Indiaas, uit ander land dan Indisch/Indonesisch eten. Duitse curry is weer van een ander continentquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland friet met curry bestelt krijg je die rode gekruide saus. Daar dus een soort Indische "curry fantasie". Opgewarmde drek.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:14 schreef Näsenbar het volgende:
Toen ik vroeger in een supermarkt werkte verbaasde ik me altijd om de oubollige verpakking van dit product, nu bijna 20 jaar later is er gewoon nog niks veranderd![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |