Dit gaat je wereldbeeld wellicht een beetje slopen, maar echt waar, er zijn ook hele gekke, achterlijke, domme vrouwen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs Jan Roos kreeg ooit iemand tussen de lakens.
Of half blind.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit gaat je wereldbeeld wellicht een beetje slopen, maar echt waar, er zijn ook hele gekke, achterlijke, domme vrouwen.
Schokkend, I know.
Echte schoonheid zit toch van binnen?quote:
Zou moeder op Fok meelezen?quote:Volgens haar speelt ook mee dat de discussie online soms omslaat naar victimblaming. "Ik heb opmerkingen voorbij zien komen dat het haar of onze schuld zou zijn, omdat ze zo jong op een festival rondloopt", zegt ze. Een slecht argument, vergelijkbaar met 'ze droeg een kort rokje, dus ze vroeg erom'. Daarnaast klopt het ook niet. "Haar vader was in de buurt, net als meerdere ouders van vrienden en vriendinnen."
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier kan ik vrij weinig tegen inbrengen, want ik kreeg op mijn 35e hier van de week nog een ban voor het niet houden kunnen van mijn smoel. Dat gezegd hebbende denk ik niet dat deze dames of jouw dochter zich onveilig zouden hebben moeten voelen door dit soort vragen. Chique blijft iets heel anders.
Die vraag is me eerder al gesteld in dit topic.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen he
Heel goed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:02 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)gen-roddelpraat.html
Familie minderjarige meisje overweegt aangifte te gaan doen.
Aangifte van wat precies?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou goed zijn als NPO ook aangifte zou doen. Pak ze maar eens goed aan.
Meisjes tussen 16 en 20 vooraan en vrouwen boven de 30 naar achteren!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Strafrechtadvocaat Zahra Boufadiss zegt desgevraagd tegen NU.nl dat de uitspraken mogelijk strafbaar zijn. Dat komt door de relatief nieuwe wet tegen seksueel geweld. Sinds juli 2024 kan seksuele intimidatie in het openbaar strafbaar zijn. "Alles hangt af van de omstandigheden, maar aan delen van dit wetsartikel lijkt te zijn voldaan", zegt zij. "De uitspraken zijn in het openbaar gedaan en er is sprake van seksuele opmerkingen die mogelijk vrees aanjagen of vernederend zijn."
Smaad, laster?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:24 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat heeft de NPO er mee te maken?
Ze gaven zich uit als interviewers in opdracht van NPO 2 radio wat dus niet zo was.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:24 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat heeft de NPO er mee te maken?
Okquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze gaven zich uit als interviewers in opdracht van NPO 2 radio wat dus niet zo was.
Dat zeg ik: smaad en/of laster. Roos en Schouten hebben zich desgevraagd uitgegeven voor NPO reporters. Dat met deze bagger richting 2 pubers.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:28 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Maar wat heeft de NPO ermee te maken?
Het zal zijdelings worden meegenomen maar is (voor de NPO) niet de primaire klacht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het lijkt me gek als de NPO hier aangifte van doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |