Integendeel. Ik denk dat deze heren juist de vervelende mensen op afstand hebben gehouden met hun camera en microfoon. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze iets ergers hebben voorkomen met hun aanwezigheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:48 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Nou en? Moet iedereen maar oprotten omdat er dronken mensen rondlopen?
Oohhzo. ja. Wil al zeggen. Het 'echt' niet kennen is wel heel knap.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken het als dat festival waar die boer uit Kockengen graag naartoe ging die graag koeien wilde omduwen. Ik ken verder het publiek noch de line-up.
Je kan ook aan alles zien dat deze meisjes echt jong waren qua emotionele ontwikkeling. Niet al jong-assertief. Maar ze wisten totaal niet hoe hiermee om te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat te vrezen, namelijk precies dat wat ze is overkomen. Jonge meisjes van die leeftijd benader je als vieze oude mannen niet op die manier. Dat is seksistisch en kan bedreigend overkomen. Grote kans dat ze zich met hun houding geen raad wisten en niet wisten hoe te reageren.
Die twee viespeuken moeten zich schamen.
Kut, heb ik net mijn mening gegeven. En nu blijkt het filmpje gewoon humor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier het filmpje.
https://www.dumpert.nl/it(...)ClLM22WKhKa8kiaA3yBQ
Van naam en ik weet een beetje wat de doelgroep is, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oohhzo. ja. Wil al zeggen. Het 'echt' niet kennen is wel heel knap.
Nee hoor. Een normale reactie voor meiden van die leeftijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan ook aan alles zien dat deze meisjes echt jong waren qua emotionele ontwikkeling. Niet al jong-assertief. Maar ze wisten totaal niet hoe hiermee om te gaan.
Moet je eens doen. Is echt leuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Van naam en ik weet een beetje wat de doelgroep is, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.
Zoals. Leg dat eens beter uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Integendeel. Ik denk dat deze heren juist de vervelende mensen op afstand hebben gehouden met hun camera en microfoon. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze iets ergers hebben voorkomen met hun aanwezigheid.
Ben zelf wel een motorrijder, dus misschien wel. Heb alleen verder weinig met crossen en boeren en dat lijkt toch wel een beetje de boventoon te voeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Is echt leuk.
Slap geouwehoer net zoals deze zaken demoniseren slap geouwehoer is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:56 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Zoals. Leg dat eens beter uit.
Die zou op haar 15e of 16e niet op de zwarte cross rondlopen, met alle respect. Ik wil niets goedpraten, maar ik vind het wel een beetje far fetched allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:00 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Demoniseren![]()
Het zal verdomme je dochter maar zijn. Om te janken
Zucht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zou op haar 15e of 16e niet op de zwarte cross rondlopen, met alle respect. Ik wil niets goedpraten, maar ik vind het wel een beetje far fetched allemaal.
Dat is voor 16-18 jarige jongens wel lame, als er geen leeftijdsgenotes rond zouden lopen om te versierenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zou op haar 15e of 16e niet op de zwarte cross rondlopen, met alle respect. Ik wil niets goedpraten, maar ik vind het wel een beetje far fetched allemaal.
Daarmee praat je het dus goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alsof ik een slachtoffer van verkrachting door het slijk aan het halen benquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht.
En maar blijven victim blamen.
15 jarige jongen zou ik ook niet laten gaan. Doe dat soort fratsen maar als je 18 bent en ik je als volwassene kan behandelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor 16-18 jarige jongens wel lame, als er geen leeftijdsgenotes rond zouden lopen om te versieren.
Zo mag jij dat zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:07 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Daarmee praat je het dus goed.
Grensoverschrijdend gedrag is niet alleen verkrachting.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alsof ik een slachtoffer van verkrachting door het slijk aan het halen bendoe 'ns normaal joh.
[..]
15 jarige jongen zou ik ook niet laten gaan. Doe dat soort fratsen maar als je 18 bent en ik je als volwassenen kan behandelen.
[..]
Zo mag jij dat zien.
Maar wat wil je nu precies dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag is niet alleen verkrachting.
Het mag volgens de wet, dus waarom zo'n ophef.quote:
Sja, zelf niet jong geweest denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
15 jarige jongen zou ik ook niet laten gaan. Doe dat soort fratsen maar als je 18 bent en ik je als volwassenen kan behandelen.
Daar weet jij helemaal niks van, hoe die dames zich voelen nu. Het staat inmiddels wel overal op het internet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Het mag volgens de wet, dus waarom zo'n ophef.
Netjes, nee zeker niet, maar gewoon voor de gein, maakt toch niks uit man. Alsof die grietjes nu helemaal gekwetst en alles zijn. Schei toch uit.
Ik kwam als 15-jarige nergens binnen, omdat ik 12 leek. Bevalt me best, want met mijn 35 word ik vrijwel altijd onder de 30 geschat, maar toen was het wel lastig. Ik heb altijd wel van een drankje en een feestje gehouden, maar de enige keer dat mijn ouders moesten uitrukken was als de band van mijn fiets leeg was. Ik denk niet automatisch dat mijn kinderen net zo onschuldig als ik zullen gaan zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zelf niet jong geweest denk ik dan maar.
Genoeg als tiener op festivals etc rondgehangen hoor,, gelukkig lieten veel vaders hun dochters wel iets vrijer, want het was anders best saai geweest zonder ze.
Maar dat je er als ouwe kerel weg bij moet blijven lijkt me logisch, dat is een ander verhaal.
Wil je dan toch een beetje mans doen met jonge vrouwen als "influencer", loop dan op een groep 22 jarigen af ofzo, ook vieze oude mangedrag, maar die weten daar dan wel raad mee als het ze niet bevalt. Zo'n jong kind van 16 weet zich geen houding te geven, raar zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |