Ik heb het bij gehouden en in mijn regio is het morgen de 24e dag deze zomer dat de 30 graden of meer is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
Heerlijk weertje vandaag. Normaal gesproken heb je maar 1 of 2 van dit soort dagen maar dit jaar zijn het er wel 12 ofzo. 1 van de beste zomers ooit!
Ik zou er niks op tegen hebben dat dit de standaard wordt...alleen iets meer regen dan...iets
Dit is duidelijk 1 van de beste zomers in jaren. Vrij stabiel en continuīteit gewaarborgdquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het bij gehouden en in mijn regio is het morgen de 24e dag deze zomer dat de 30 graden of meer is.
En daar zaten meer dagen bij van 33 en hoger (met als heetste 39), en minder dagen van 30 tot 32.
En het scheelt enorm of het 31 graden is of 35.
Meer zomers als deze, met de temperaturen in mijn regio, is een horror scenario.
Zal dit nu puur toeval zijn of het nieuwe klimaat?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is duidelijk 1 van de beste zomers in jaren. Vrij stabiel en continuīteit gewaarborgd
Nu nog toeval. Of het structureel is dat merken we de komende jaren wel. Iets meer regen voor de tuin, landbouw en bossen e.d en verder is het dan ook eigenlijk best wel prima. Ok, te heet hoeft niet eensquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:14 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Zal dit nu puur toeval zijn of het nieuwe klimaat?
Kortom: volgend jaar weer of maken we ook kans op een koerelere / nattere zomer 2027?
Er nadert wat idd... maar of het niet in elkaar kakt da's een tweede.quote:
Eerst nog een hele maand nazomer in september waarbij de temperatuur hopelijk niet of nauwelijks onder de 20 graden zal komen. Gevolgd door een goldener oktober waarbij het overdag tot pak 'm beet de 20e dagelijks 16-18 graden zal zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte
Tijd voor de herfst
We tellen af
Mijn woonkamer is 23.5, maar alles boven de 22 vind ik binnen eigenlijk niet zo chill. Slaapkamer 25 waar ik het liever 18/19 hebquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
Vind het nu toch wel echt weer vies warm binnen. 25 nu, dat is net mijn grens boven wat ik comfortabel vind. Drie of vier dagen met waaier aan geslapen (mijn slaapkamer is altijd wel redelijk koel), maar twijfel of ik 'm vanavond ook weer neerzet.
En dan morgen ook weer nog.
Met of zonder airco?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is 23.5, maar alles boven de 22 vind ik binnen eigenlijk niet zo chill. Slaapkamer 25 waar ik het liever 18/19 heb
Zonder! Zal morgen wel 24.5 zijn. Voorlopig blijft alles dichtquote:
Oktober ga ik weer voor de lange broek. Hopelijk red je het nog 2 maanden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte
Tijd voor de herfst
We tellen af
En na de winter in de nasleep van een brute El Niņo komt in 2027 de zomer des doods.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerst nog een hele maand nazomer in september waarbij de temperatuur hopelijk niet of nauwelijks onder de 20 graden zal komen. Gevolgd door een goldener oktober waarbij het overdag tot pak 'm beet de 20e dagelijks 16-18 graden zal zijn.
Daarna komt de wintertijd in de buurt en begint de ellende. Maar gelukkig duurt dat nog even.
Je hoort mij niet klagen hoor, geef mij maar ieder jaar ditquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het bij gehouden en in mijn regio is het morgen de 24e dag deze zomer dat de 30 graden of meer is.
En daar zaten meer dagen bij van 33 en hoger (met als heetste 39), en minder dagen van 30 tot 32.
En het scheelt enorm of het 31 graden is of 35.
Meer zomers als deze, met de temperaturen in mijn regio, is een horror scenario.
Ha, profiteer ik toch nog van in IJsland zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
En de volgende hitte dient zich alweer aan (ja, ik weet dat het nog verder weg is en zo maar dan nog) met in het midden richting de 30 graden dus naar het zuiden toe weer kansen op een regionale hittegolf.
[ afbeelding ]
En geen spatje regen in het vooruitzicht. Erg verontrustend.
[ afbeelding ]
Zoals de heetste week deze zomer maar dan de hele zomerquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En na de winter in de nasleep van een brute El Niņo komt in 2027 de zomer des doods.
lol wat uit te breidenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gaat nog wel een week of 2 door met hoge temperaturen als de trend van de pluim uit komt.
Hopelijk bereikt er nog wat regen ons land vanavond/vannacht. Stond voornamelijk alleen voor Limburg, maar gebied lijkt wat uit te breiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |