Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op iemand die "doe is" schrijft ipv "doe eens"quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe is linkje?
moet het verder ook allemaal nog maar weer zien, gig voorspelden ze dikke onweer `;0
thanksquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op iemand die "doe is" schrijft ipv "doe eens"
Dat kan ECHT niet.
Maar omdat ik zo goedhartig ben, voor deze keer
Bekijk deze YouTube-video
Is die neerslag voor heel het land of weer alleen voor het zuidoosten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:22 schreef DemonRage het volgende:
In de pluimen zie ik dat ECMWF steevast neerslag berekent voor morgen in de namiddag/avond terwijl GFS ze voor vanavond berekent.
Dat wordt kijken welk model er gelijk krijgt (of geen van beide).
Schoonmoeder in de fik? Boh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef DemonRage het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)it-door-droogte.html
Grote fik in Limbabwe.
Alsof het daar veel regentquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die neerslag voor heel het land of weer alleen voor het zuidoosten?
In Afrika is het zeer heetquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef atohemert het volgende:
[ afbeelding ]
Idd aan de warme kant, ik vind het wel lekker maar binnen met gesloten ramen en deuren is het iets minder zonder airco al kan ik wel beter tegen extreme hitte doorgaans.
Is dat wel in Nederland? Waar zijn de dikke Duitsers die kuilen graven? En waar zijn de Nederlanders? Ziet er uit alsof 't herfst is daar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef MissHobje het volgende:
Prima te doen vandaag![]()
Het waaide eerst behoorlijk maar de wind valt aardig weg.
[ afbeelding ]
Ja zeker in Nederland, Wijk aan zeequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is dat wel in Nederland? Waar zijn de dikke Duitsers die kuilen graven? En waar zijn de Nederlanders? Ziet er uit alsof 't herfst is daar.
Bij Duitse tekst/woorden zie ik altijd in gedachten zo'n rood aangelopen, driftig met de handen bewegende schreeuwende Duitser voor mequote:Op maandag 3 augustus 2026 17:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag de Gauchachschlucht en stukje Wutachschlucht gelopen. Stroomt nog wel wat water doorheen, maar in het voorjaar of na een natte periode is het wel spectaculairder. Moet ik ook nog efns doen, is al te lang geledfn, misschien als de kleine wat ouder is..
Maar nu de paden goed droog en begaanbaar, dat is met mijn moeder eigenlijk wrl prettig. Blijft - ondanks een minder gevulde beek/rivier - een prachtige omgeving.
Ik betwijfel of we er wat van mee gaan krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:16 schreef MissHobje het volgende:
In België onstaan nu onweers buien..
https://dev.stormbuster.n(...)w7USe964F2KkYUi3GHYQ
Wutach > wütende Ach. Past dus wel bij je gedachtegang.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Duitse tekst/woorden zie ik altijd in gedachten zo'n rood aangelopen, driftig met de handen bewegende schreeuwende Duitser voor me
Schandalig dat je niet gewoon je laptop meeneemt met een hikequote:Op maandag 3 augustus 2026 17:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat foto's.. helaas niks beters met de telefoon. Maak foto's met de DSLR en heb geen laptop bij
Echt hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schandalig dat je niet gewoon je laptop meeneemt met een hike
moet dat nu... 36 graden onder de zonwering ....quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Warmte? Waar hebben jullie het over.
Grgr uit 26 graden Leiden.
Ben eens om 06:00 met laptop en al vanaf 600 meter vertrokken om op een hete dag op 2400m te werkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schandalig dat je niet gewoon je laptop meeneemt met een hike
Kijk @Geschiedkundige zo kan het ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben eens om 06:00 met laptop en al vanaf 600 meter vertrokken om op een hete dag op 2400m te werken
Maar ik heb er helemaal geen mee, ook niet in de fewo. Ding ligt in Oostenrijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk @:Geschiedkundige zo kan het ook
Dat was na een week 30+ of zo toch. Nu is het binnen nog gewoon koel hier.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Valt nog enigszins mee nu vind ik. Die 37 graden van paar weken geleden was echt vreselijk. Zo zie je ook maar wat een verschil 1 graad kan zijn.
We wennen er ook meer aan, hè. Juni was de eerste echte hittequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Valt nog enigszins mee nu vind ik. Die 37 graden van paar weken geleden was echt vreselijk. Zo zie je ook maar wat een verschil 1 graad kan zijn.
Dit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef lbosse het volgende:
[..]
Dat was na een week 30+ of zo toch. Nu is het binnen nog gewoon koel hier.
You ain't seen n-n-nothing yetquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:12 schreef cinderloom het volgende:
ja we wennen er aan, maar zoals vandaag 37 is echt veel
Seychellen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef MissHobje het volgende:
Prima te doen vandaag![]()
Het waaide eerst behoorlijk maar de wind valt aardig weg.
[ afbeelding ]
Paar keer onweer mag best, maar verder valt er weinig te klagen. Tussendoor hebben we nu ook nachten gehad om te koelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
Heerlijk weertje vandaag. Normaal gesproken heb je maar 1 of 2 van dit soort dagen maar dit jaar zijn het er wel 12 ofzo. 1 van de beste zomers ooit!
Ik zou er niks op tegen hebben dat dit de standaard wordt...alleen iets meer regen dan...iets
Ik vind het ook fantastisch weer idd en binnen wat warmpjes maar buiten is het uitstekend te doen als je gewoon rustig aan doetquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
Heerlijk weertje vandaag. Normaal gesproken heb je maar 1 of 2 van dit soort dagen maar dit jaar zijn het er wel 12 ofzo. 1 van de beste zomers ooit!
Ik zou er niks op tegen hebben dat dit de standaard wordt...alleen iets meer regen dan...iets
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Maar vochtigheid speelt ook een grote rol hequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
We wennen er ook meer aan, hè. Juni was de eerste echte hitte
Hier was het gelukkig 'slechts' bij 35 gebleven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:12 schreef cinderloom het volgende:
ja we wennen er aan, maar zoals vandaag 37 is echt veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |