Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op iemand die "doe is" schrijft ipv "doe eens"quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe is linkje?
moet het verder ook allemaal nog maar weer zien, gig voorspelden ze dikke onweer `;0
thanksquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op iemand die "doe is" schrijft ipv "doe eens"
Dat kan ECHT niet.
Maar omdat ik zo goedhartig ben, voor deze keer
Bekijk deze YouTube-video
Is die neerslag voor heel het land of weer alleen voor het zuidoosten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:22 schreef DemonRage het volgende:
In de pluimen zie ik dat ECMWF steevast neerslag berekent voor morgen in de namiddag/avond terwijl GFS ze voor vanavond berekent.
Dat wordt kijken welk model er gelijk krijgt (of geen van beide).
Schoonmoeder in de fik? Boh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef DemonRage het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)it-door-droogte.html
Grote fik in Limbabwe.
Alsof het daar veel regentquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die neerslag voor heel het land of weer alleen voor het zuidoosten?
In Afrika is het zeer heetquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef atohemert het volgende:
[ afbeelding ]
Idd aan de warme kant, ik vind het wel lekker maar binnen met gesloten ramen en deuren is het iets minder zonder airco al kan ik wel beter tegen extreme hitte doorgaans.
Is dat wel in Nederland? Waar zijn de dikke Duitsers die kuilen graven? En waar zijn de Nederlanders? Ziet er uit alsof 't herfst is daar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef MissHobje het volgende:
Prima te doen vandaag![]()
Het waaide eerst behoorlijk maar de wind valt aardig weg.
[ afbeelding ]
Ja zeker in Nederland, Wijk aan zeequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is dat wel in Nederland? Waar zijn de dikke Duitsers die kuilen graven? En waar zijn de Nederlanders? Ziet er uit alsof 't herfst is daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |