quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef Perrin het volgende:
De vriendelijke winkeleigenaren dragen hun steentje bij om de nieuwkomers te helpen.
[ x ]
Het duurde niet heel lang. En dan gaan de eerste doden vallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef Perrin het volgende:
De vriendelijke winkeleigenaren dragen hun steentje bij om de nieuwkomers te helpen.
[ x ]
Wat een onkoosjer verhaalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel Halal he, want zo veel honger dat je haram moet eten bestaat niet.
In Crackfurt ook wel bekend als No-Go Tours.quote:
En de politie is weer poeslief, tegelijk gaan er beelden rond dat ze op de eigen bebolking in staan te rammen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Bebolking hihiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En de politie is weer poeslief, tegelijk gaan er beelden rond dat ze op de eigen bebolking in staan te rammen.
DTS-politie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En de politie is weer poeslief, tegelijk gaan er beelden rond dat ze op de eigen bebolking in staan te rammen.
als ze toch weer terug in de tijd willen, op naar kruistochten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Usual suspects: Ze willen alleen maar een beter leven voor zichzelf, ze hebben honger
Islamitische accounts:
[ afbeelding ]
Al andalus hou op hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Usual suspects: Ze willen alleen maar een beter leven voor zichzelf, ze hebben honger
Islamitische accounts:
[ afbeelding ]
Goh, wat zei ik net over 1492?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Islamitische accounts:
[ afbeelding ]
En dan weer de slachtofferkaart trekken uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ze toch weer terug in de tijd willen, op naar kruistochten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
achteropeenvolgende items bij de NOS: massale invasie van Marokkanen, de grenscontroles van de Duitsers zijn toch wel erg vervelend.
can’t make this shit up
Alleen die van Goddfried aub.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ze toch weer terug in de tijd willen, op naar kruistochten.
Ironisch gezien tegenwoordig prima te doen in een spijkerbroekquote:
Oew, de Marokkanen hadden die ster eerder?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:34 schreef Since2003 het volgende:
Germanen waren eerder in Marokko dan de Arabieren.
En koffiesnoepje Candace wil ook wat zeggen:
[ x ]
Gast kun je die occulte onzin erbuiten houden. Het is al erg genoeg op face value. Of kom met iets concreets ipv deze Erich von Danicken nivo tweets...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:34 schreef Since2003 het volgende:
Germanen waren eerder in Marokko dan de Arabieren.
En koffiesnoepje Candace wil ook wat zeggen:
[ x ]
Waarom?quote:
Duurt niet lang, moeten dat even afstemmen met de UVAquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:38 schreef Mubassie het volgende:
Wanneer gaan onze Marokkaanse broeders de straten van Amsterdam en Utrecht weer op om "steun" te betuigen aan deze amoebes?
Nee helemaal niet. Zie Polen en Hongarije. Die hebben geen enkele last van deze onzin. Grenzen dicht en klaar.quote:
Ja dat zou wel mooi zijn.quote:
Ik geloof er ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
Dat de helft van de vijandelijke invasie binnen een paar uurtjes onverrichter zake besloot weer terug te zwemmen komt sowieso wel een beetje vreemd over.
Goeie zaakquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Italië gaat de Schengen-afspraak met Spanje opzeggen. Het binnenlandministerie zegt grenscontroles voor vlieg- en scheepvaartverkeer in te zullen voeren. Rome is zeer kritisch op de massale bestorming van Ceuta en stelde eerder nog dat Spanje geschorst moet worden uit het Schengenverdrag.
Italie![]()
Opgedonderd met die EU. Die gaan weer vergaderen. Fuck de rest, kies voor jezelf.
Dat zeg ik, nieuwjaarsduik. doen ze voor de medaille. net als de avond vierdaagse.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niks van.
Hadden ze al eerder moeten doen. Maar eens. Landen als Engeland en Frankrijk hebben Italie al ingehaald qua onveiligheid door de import van de Islam. Laat dat Christelijke land zichzelf beschermen.quote:
Het ergste is, dat die doden dan niet zouden vallen door politie of leger maar door burgers die het zelf maar op mogen lossen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zeg ik, nieuwjaarsduik. doen ze voor de medaille. net als de avond vierdaagse.
Nee dit is gewoon een test. En ze hebben door dat er doden gaan vallen als ze niet de sodemieter omdraaien.
Het is zo tyfusdoorzichtig
Juist wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben er wel zo godverdomde klaar mee.
maar ja dat is niet menselijk ofzo.
En dat zijn dan de racistische moordenaarsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het ergste is, dat die doden dan niet zouden vallen door politie of leger maar door burgers die het zelf maar op mogen lossen.
Als het aan de Spaanse tegering ligt wel hoor. Er lagen toch 1 miljoen paspoorten klaar voor niet-Westerse parasieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:46 schreef TjjWester het volgende:
Waar doet Italië zo moeilijk over? De migranten zijn nog steeds aan de juiste kant van de zee, ze kunnen zich niet vrij bewegen in de Schengen zone.
Het zijn geen pixels in een computerspel. Ze doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:46 schreef TjjWester het volgende:
Waar doet Italië zo moeilijk over? De migranten zijn nog steeds aan de juiste kant van de zee, ze kunnen zich niet vrij bewegen in de Schengen zone.
Achja, er zouden een hoop mensen niet meer wakker moeten liggen van het labeltje racist. Zou de Europese landen een hoop ellende schelen. Ik lig er in ieder geval niet meer wakker van, dat woord betekent niks meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En dat zijn dan de racistische moordenaars
Het klopt op zich wel dat moslims het symbool ook gebruiken. Klein detail echter. De oorsprong van de Davidster gaat terug tot medio 700BC. Lang voordat Marokko en de islam überhaupt bestondenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Gast kun je die occulte onzin erbuiten houden. Het is al erg genoeg op face value. Of kom met iets concreets ipv deze Erich von Danicken nivo tweets...
Of ze hadden zoiets van: "Ach, als toch iedereen gaat, kan ik ook wel ff een kijkje wagen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niks van.
Nee same. maar het smerige stukje beeldvorming heb ik wel moeite mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:48 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Achja, er zouden een hoop mensen niet meer wakker moeten liggen van het labeltje racist. Zou de Europese landen een hoop ellende schelen. Ik lig er in ieder geval niet meer wakker van, dat woord betekent niks meer.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:41 schreef GerryDV het volgende:
Wel vermakelijk hoe progressief links de gigantisch belangrijke kanttekening wil maken dat Ceuta in Afrika ligt en niet in Europa. Alsof het feit dat, omdat er nog een slootje water tussen zit, de landsgrenzen en soevereiniteit ineens niet meer belangrijk zijn en er absoluut geen gevaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |