Ja dan hebben ze dus helemaal geen flikker te zoeken hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Marokkaans eten is wel goed te nassen juist.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Marokko is inderdaad een primitief onderontwikkeld derdewereldland waarbij mensen in Ethiopië er nog volgevreten bij uit zien.
Allemaal zielige hongerige mensen in Marokko. Misschien moeen we "We are the world" weer eens van stal halen voor een inzamelingsactie om de honger in Marokko te verhelpen?
Wel Halal he, want zo veel honger dat je haram moet eten bestaat niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Ik heb hier nog wel een (wel geopende) pak frikandellen in de vriezer liggen. Zal ik die maar daar naar toe sturen om hun honger te stillen?
Ja iets over dat een lege maag een prima motivator was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ow....ja dan vreet ik ze zelf wel mooi op hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel Halal he, want zo veel honger dat je haram moet eten bestaat niet.
Je mist een paar posts mijn beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets over dat een lege maag een prima motivator was.
Waarom zou dat invasie-leger volgens jou geen ontbijtje hebben gehad dan?
Ow dat ze na een paar uur terugkeren omdat hun maagje begint te knorren?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je mist een paar posts mijn beste.
Nu te boeken bij Go-go toursquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:11 schreef ToT het volgende:
Tip voor de volgende colonne die zo'n invasie wil ondernemen: neem ff een rugzak met bammetjes mee.
Je kleurt het weer leuk in. Verassend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat ze na een paar uur terugkeren omdat hun maagje begint te knorren?
Tja hoe wanhopig zijn ze als ze na een paar uurtjes niks gegeten hebben massaal weer terugkeren?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je kleurt het weer leuk in. Verassend.
Niets menselijks is deze wezens vreemd. Ze eten zelfs!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je kleurt het weer leuk in. Verassend.
Ik wilde eigenlijk een speciale militaire operatie starten in Turnhout, maar vlak voorbij Waalwjk kreeg ik trek en toen ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:11 schreef ToT het volgende:
Tip voor de volgende colonne die zo'n invasie wil ondernemen: neem ff een rugzak met bammetjes mee.
Let wel: geen bommetjes! Die kun je wel maken zodra je een verblijfsvergunning hebt gekregen!
Alleen voedselbarbaren uit Nederland doen aan bammetjes. Marokko heeft een fantastische keuken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:11 schreef ToT het volgende:
Let wel: geen bommetjes! Die kun je wel maken zodra je een verblijfsvergunning hebt gekregen!
Maar blijft dat lang genoeg vers in een rugzak tijdens deze levensgevaarlijke reis? (Waarbij ze door verkeerspolitie e.d. de juiste richting in worden gewezen)?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alleen voedselbarbaren uit Nederland doen aan bammetjes. Marokko heeft een fantastische keuken.
Tahjinie ahoy. en je moet van couscous houden. En krenten om een of andere reden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alleen voedselbarbaren uit Nederland doen aan bammetjes. Marokko heeft een fantastische keuken.
Monaco.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:59 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Er js hoop, maar ik hoop dat er nog een enigszins prettig leven mogelijk is voor mijzelf en mijn kinderen. Binnen nu en 50 jaar is alleen Polen en eventueel Hongarije nog een prettig land in Europa.
Oh nee Geit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:17 schreef ToT het volgende:
Wordt er straks bij de grens in de rugzak gekeken.
"Wat heb je hier?"
- "is lam!"
Sommige tahjinies zijn echt wel lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tahjinie ahoy. en je moet van couscous houden. En krenten om een of andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |