Paar jaar geleden deze gemaakt, ik doe verder echt niks met AI!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het verschil met de echte beelden is lastig te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dus dan is het volkomen normaal om met 50k moslims tegelijk een Spaanse enclave binnen te stormen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Aan de ophef te zien, aardig wat. Die doen alsof die 50k volgende week in Noord-Europa asiel aanvragen. En waar die Italiaanse MP moeilijk over doet snap ik al he-le-maal niet. Alsof die lui via Spanje en Frankrijk naar Italië lopen.
Zuid-Europese landen hebben nu vast zoiets van: "Nigga please!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oh dus dan is het volkomen normaal om met 50k moslims tegelijk een Spaanse enclave binnen te stormen?
Er bestaat ook een reguliere poort en als ze honger krijgen lijkt het me logisch dat ze vrijwillig weer vertrekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
Dat de helft van de vijandelijke invasie binnen een paar uurtjes onverrichter zake besloot weer terug te zwemmen komt sowieso wel een beetje vreemd over.
Maar volgens sommigen hebben ze "hun leven gewaagd" deze overtocht te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat ook een reguliere poort en als ze honger krijgen lijkt het me logisch dat ze vrijwillig weer vertrekken.
Dus het is volstrekt normaal om je leven te riskeren bij het illegaal binnendringen van een ander land, wanhopig op zoek naar een beter leven.. tot je toch wel trek krijgt en gewoon via de voordeur vertrekt om thuis te gaan eten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat ook een reguliere poort en als ze honger krijgen lijkt het me logisch dat ze vrijwillig weer vertrekken.
idd, die mensen moeten wel ONGELOOFLIJK wanhopig zijn he!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:43 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dus het is volstrekt normaal om je leven te riskeren bij het illegaal binnendringen van een ander land, wanhopig op zoek naar een beter leven.. tot je toch wel trek krijgt en gewoon via de voordeur vertrekt om thuis te gaan eten?
Bijzondere kijk op de wereld.
Geen is een groot woord maar verdomme we maken het ze niet makkelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SwebbeSensje het volgende:
Ik weet echt niet waar dit stopt, wanneer gaan politici als Jetten inzien dat dit verkeerd afloopt? Ik heb kinderen, maar ik ben bang dat zij geen toekomst in Nederland hebben.
Ach, het is Spanje al wel een keer eerder gelukt de moslims er uit te knikkeren; dat was in 1492!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:47 schreef SwebbeSensje het volgende:
Ik weet echt niet waar dit stopt, wanneer gaan politici als Jetten inzien dat dit verkeerd afloopt? Ik heb kinderen, maar ik ben bang dat zij geen toekomst in Nederland hebben.
Gun die mensen ook hun dagje uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, die mensen moeten wel ONGELOOFLIJK wanhopig zijn he!![]()
M'n trip met mijn zoontje naar de Efteling met openbaar vervoer was volgens mij zwaarder dan dit, als ze zo makkelijk weer terug keren na zo'n halfslachtige poging. En hoe verschrikkelijk is hun leven in Marokko dan ook echt?Dit helpt het standpunt van degenen die daar gebleven zijn niet echt.
Een lege maag lijkt me een vrij sterke motivatie anders.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:43 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dus het is volstrekt normaal om je leven te riskeren bij het illegaal binnendringen van een ander land, wanhopig op zoek naar een beter leven.. tot je toch wel trek krijgt en gewoon via de voordeur vertrekt om thuis te gaan eten?
Bijzondere kijk op de wereld.
Er js hoop, maar ik hoop dat er nog een enigszins prettig leven mogelijk is voor mijzelf en mijn kinderen. Binnen nu en 50 jaar is alleen Polen en eventueel Hongarije nog een prettig land in Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het is Spanje al wel een keer eerder gelukt de moslims er uit te knikkeren; dat was in 1492!
Okee, dat was wel na ruim 700 jaar aan bezetting, maar het toont wel aan dat er altijd hoop is!
Ja Marokko is inderdaad een primitief onderontwikkeld derdewereldland waarbij mensen in Ethiopië er nog volgevreten bij uit zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een lege maag lijkt me een vrij sterke motivatie anders.
Ik was een beetje sarcastisch!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:59 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Er js hoop, maar ik hoop dat er nog een enigszins prettig leven mogelijk is voor mijzelf en mijn kinderen. Binnen nu en 50 jaar is alleen Polen en eventueel Hongarije nog een prettig land in Europa.
Echt he!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grammetje voedsel te vinden in Marokko natuurlijk, lege souks overal.....
Marokkaans eten is wel goed te nassen juist.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grammetje voedsel te vinden in Marokko natuurlijk, lege souks overal.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |