Dit kaliber, eerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Krijgen we dan weer dit soort videoclips?
Bekijk deze YouTube-video
Dat interesseert me niet, want elk onderzoek wordt uitgevoerd zonder meervoudig onverzadigde vetzuren als inflammatoire factor mee te wegen. Beetje een NPC-reactie ook: "Alles wat niet binnen de reguliere wetenschap beweerd wordt is onzin" en zodoende concludeert men dat zwaar geoxideerde zaadolie ook gewoon prima is. Moet je zelf weten, gelukkig kan ik zelf búiten het wetenschappelijk gedefinieerde kader nadenken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:35 schreef silverhill het volgende:
[..]
[..]
Het klonk al als veel te absolutistisch pseudo-wetenschappelijk geneuzel.
Een wisselwerking is mogelijk. Maar het is sowieso bekend van TikTok dat het in China een stuk meer 'verantwoord' te werk gaat, algoritme-technisch gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Begin me toch oprecht af te vragen of dit nou Gen-Z valt te verwijten of dat zo'n platform als TikTok bewust op schadelijke trends inzet want het begint echt belachelijk te worden wat voor schadelijke zooi daar trending op is.
Naar mijn idee hebben we dat soort onzin nooit gehad met andere platforms.
Een hype herhaalt zich toch ongeveer elke 20 jaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En juist de lelijkste trends uit het verleden graaft Gen Z weer op.
Begin jaren 00 was qua uiterlijkheden, popcultuur en combinaties ervan niet bepaald een hoogtepunt. Te bruin, teveel focus op dun zijn, te laag hangende broeken, enzovoort. Het had iets plats. Maar dat sfeertje is juist wat de laatste jaren weer verspreid wordt.
Wij wisten nog niet beterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:26 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Nouja, vooral herintroduceren. Jezelf krokant bakken was vroeger ook al een trend onder debiele gen X'ers.
Dat Gen Z die vroege jaren 00-trends nu aantrekkelijk vindt, zou ook nog best aangejaagd kunnen worden door de anti-woke-stemming in de wereld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een hype herhaalt zich toch ongeveer elke 20 jaar?
Dat bedoel ik. Onze versie van tiktok is daar niet eens beschikbaar, bij de Chinese versie mogen kinderen onder 14 er maar 40 minuten per dag op en het staat nachts uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een wisselwerking is mogelijk. Maar het is sowieso bekend van TikTok dat het in China een stuk meer 'verantwoord' te werk gaat, algoritme-technisch gezien.
Die is oranje niet bruinquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:23 schreef HeatWave het volgende:
Dit krijg je met die manosphere, al die jeugd wil opeens allemaal op Trump lijken, gevaarlijke ontwikkeling.
Dat was ook een fasequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit kaliber, eerder.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |