Tussen de zak en de motor zit als het goed is nog een "motorfilter" en dat kun je ook vervangen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je aan het stofzuigen bent en de nieuwe zak er niet goed in zit, je een ander geluid hoort maar toch doorgaat?
![]()
Mijn advies is om meteen te stoppen en een controle te doen.
Ik was te laat.
![]()
Heb je een tweede / leen stofzuiger ?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je aan het stofzuigen bent en de nieuwe zak er niet goed in zit, je een ander geluid hoort maar toch doorgaat?
![]()
Mijn advies is om meteen te stoppen en een controle te doen.
Ik was te laat.
![]()
Mijn hele jeugd is betaald van die zakken en filtersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tussen de zak en de motor zit als het goed is nog een "motorfilter" en dat kun je ook vervangen.
Voorbij de motor zit vervolgens ook nog een Hepa-filter voor de uitgaande lucht.
Iig heb ik voor mijn Philips stofzuiger toen wat setjes gekocht met 10 stofzuigerzakken en de twee types filters. En elke 10 zakken kan je dan ook die filters meteen vervangen. Je kan nooit echt weten hoe veel het scheelt maar met allergieën is het fijn om iig te weten dat het hieraan niet ligt.
Filter, opgerolde/vouwde zak, allemaal allemaal onder een triljoen stof.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tussen de zak en de motor zit als het goed is nog een "motorfilter" en dat kun je ook vervangen.
Voorbij de motor zit vervolgens ook nog een Hepa-filter voor de uitgaande lucht.
Iig heb ik voor mijn Philips stofzuiger toen wat setjes gekocht met 10 stofzuigerzakken en de twee types filters. En elke 10 zakken kan je dan ook die filters meteen vervangen. Je kan nooit echt weten hoe veel het scheelt maar met allergieën is het fijn om iig te weten dat het hieraan niet ligt.
Hier stopte het voor mij al. Ik haat stofzuigen. We gaan de woonkamer veranderen en daarna komt er eindelijk een robot en kom ik hier @vlindertje89 vragen welke ik moet kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je aan het stofzuigen bent [...]
Je editredenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:32 schreef Tuindier het volgende:
Hier stopte het voor mij al. Ik haat stofzuigen. We gaan de woonkamer veranderen en daarna komt er eindelijk een robot en kom ik hier @:vlindertje89 vragen welke ik moet kopen.
Tevens weekend.
Leuk hè? Wij zijn nu bezig met offertes (niet leuk) en al materialen als vloer en keuken uitzoeken (wel leuk).quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als we ooit een aanbouw hebben, gaat die ook helemaal robotstofzuigerproof worden. Heb er nu al zin in.
We zijn in elk geval al een stapje dichterbij. Ik heb net de eerste bouwtekening van Mohammad gekregen en het ziet er nu al zo goed uit
Overkomt me minimaal maandelijksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:33 schreef fietsie het volgende:
Kennen jullie dat,
Dat je een niet meer leverbare behuizing voor de centrale deurvergrendeling van je auto zit te modelleren in 3D om er 1 te kunnen printen.
En dat na grofweg 100 uur werk er per post van Amazon een lege behuizing komt die totaaaaaal niet lijkt wat er op de foto stond, en precies was wat je aan het maken was.....
Dat laatste lijkt me zo leuk! De keuken dan, de rest van de spullen uitzoeken kan me eigenlijk gestolen worden. Dat is noodzakelijk kwaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk hè? Wij zijn nu bezig met offertes (niet leuk) en al materialen als vloer en keuken uitzoeken (wel leuk).
En ik ben dan ook nog zo koppig dat ik (nu) doorga met modelleren, prototypes printen en meten. Want "zelluf"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Overkomt me minimaal maandelijks
Nemen jullie dan ook zo’n mooi vrijstaand fornuis met veel ovens?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me zo leuk! De keuken dan, de rest van de spullen uitzoeken kan me eigenlijk gestolen worden. Dat is noodzakelijk kwaad.
Ik ben niet verbaasdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik ben dan ook nog zo koppig dat ik (nu) doorga met modelleren, prototypes printen en meten. Want "zelluf"
Nee, absoluut niet. De oven onder mijn kookplaat staat bovenaan de lijst om te veranderen. Twee ovens naast elkaar op borsthoogte lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nemen jullie dan ook zo’n mooi vrijstaand fornuis met veel ovens?
Oh oh dat wordt laat slapen vanaafquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha @:Tuindieren ik kijk er alvast naar uit
![]()
Kennen jullie dat, dat je nichtje hier om 10u is en je zelf ervoor al de hele woonkamer hebt opgeruimd en boodschappen hebt gedaan, dan bijna twee uur bij een buurvrouw in de tuin zit waar nichtje en buurmeisje samen spelen, daarna bedenkt naar een speeltuin met pannenkoeken (@:Clubsoda jij tipte hem me een keer eerder volgens mij) te gaan, daar je nog twee uur vermaakt, en nichtje bij thuiskomst toch wel even naar bed wil. En dat ze eigenlijk na een uurtje, om 16u, wakker moet om enigszins op tijd weer te gaan slapen vanavond. En ze uit zichzelf op dat tijdstip wakker werd, maar huilend, en nadat je kwam kijken terwijl je ernaast zat weer in slaap is gevallen. En dat je nu twijfelt of je weer moet wakkermaken voor eerder in bed vanavond, of laten liggen zodat je zelf nog heel even langer kunt chillen
Ik deed ook zoiets.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Speciaal voor jou @:LeeHarveyOswald!
www.maptap.gg July 31
88🎉 81🌟 56😔 56🤨 69🙂
Final score: 656
Het ene is moot maar inderdaad, ik ben ook zo ontzettend blij met mijn oven op ooghoogte en vooral ook het aanrechtblad ernaast dus kan ik zware schalen zo neerzetten. En dan later verplaatsen naar het andere aanrechtbladquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd
[..]
Nee, absoluut niet. De oven onder mijn kookplaat staat bovenaan de lijst om te veranderen. Twee ovens naast elkaar op borsthoogte lijkt me geweldig
Daar liepen wij heel vaak tegenaan bij Picnic.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Had van de week voor een recept eenstukje winterwortel nodig, het enige nadeel van online boodschappen, je kunt het formaat niet uitkiezen en ik kreeg een hele grote wortel. En nu, want ook dat overgebleven stuk was ook te groot voor de pastasaus die ik binnenkort ga maken. Blijkt dat je die dingen kunt vacumeren en vervolgens invriezen en dan 10 maanden bewaren (in plakjes snijden, blancheren). Dat dus maar gedaan.
Wanneer haan ze beginnen met de klus trouwens?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk hè? Wij zijn nu bezig met offertes (niet leuk) en al materialen als vloer en keuken uitzoeken (wel leuk).
Ik heb het een paar weken geleden weer gedaan. Maar (ook al heb ik dat jaren gedaan) alles in de fietstassen, het sjouwen en vooral het rondlopen in de winkel, daar is mijn knie het niet mee eens. En met die zware tassen fietsen vind ik na de val vorig jaar ook doodengquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar liepen wij heel vaak tegenaan bij Picnic.
Nu we weer zelf boodschappen doen gaat dit veel beter. Ook het zelf in de winkel uitzoeken van de versere producten.. bij fruit en groente was de datum wel goed, maar regelmatig de kwaliteit niet heel goed.
Snap ik hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden weer gedaan. Maar (ook al heb ik dat jaren gedaan) alles in de fietstassen, het sjouwen en vooral het rondlopen in de winkel, daar is mijn knie het niet mee eens. En met die zware tassen fietsen vind ik na de val vorig jaar ook doodeng
Nee, want mijn kind vindt slapen een vies woord. Als die een uur en/of tot 16 uur zou slapen, dan zou hij niet voor middernacht in bed liggen en dat vind ik niet de moeite waardquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha @:Tuindieren ik kijk er alvast naar uit
![]()
Kennen jullie dat, dat je nichtje hier om 10u is en je zelf ervoor al de hele woonkamer hebt opgeruimd en boodschappen hebt gedaan, dan bijna twee uur bij een buurvrouw in de tuin zit waar nichtje en buurmeisje samen spelen, daarna bedenkt naar een speeltuin met pannenkoeken (@:Clubsoda jij tipte hem me een keer eerder volgens mij) te gaan, daar je nog twee uur vermaakt, en nichtje bij thuiskomst toch wel even naar bed wil. En dat ze eigenlijk na een uurtje, om 16u, wakker moet om enigszins op tijd weer te gaan slapen vanavond. En ze uit zichzelf op dat tijdstip wakker werd, maar huilend, en nadat je kwam kijken terwijl je ernaast zat weer in slaap is gevallen. En dat je nu twijfelt of je weer moet wakkermaken voor eerder in bed vanavond, of laten liggen zodat je zelf nog heel even langer kunt chillen
Ik hoop dit jaar nog, maar het zal er om hangen. Maar ik houd absoluut niet van overhaast grote beslissingen moeten nemen, dus we zoeken stap voor stap alles uit. We hebben nu leuke ideeen, en die gaan we na de bouwvak (als de bouwmaterialenhandels weer open zijn) verder bekijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer haan ze beginnen met de klus trouwens?
En vordert het spullen uitzoeken goed?
Blüht auf der Heide schon ein kleines Blümelein? 8-8 tot 9-9 wordt vaak gezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:15 schreef borisz het volgende:
Nominatie wandeling van het jaar gaat naar het Twentepad #2: Tubbergen - Ootmarsum.. Wat een mooie wandeling
Heide. Afwisselende vergezichten. Watertjes. Mooi gebied.
Bij de cirkels van Janniek/Mander stond de heide al aardig in de bloei. Ik denk volgende week nog meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Blüht auf der Heide schon ein kleines Blümelein? 8-8 tot 9-9 wordt vaak gezegd.
Hondveilig hoop ik? Van alle smerige dingen die honden doen is mensenstront vreten wel het allersmerigst.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef derLudolf het volgende:
Ken je dat, dat je even ontspannend een stukje wilt lopen met een camera en dat je na 100m lopen opeens onmeunig nodig moet kakken?
Ik heb wel een sluiter ontspant, maar geen foto gemaakt
Nog smeriger dan in hondenpoep stappen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hondveilig hoop ik? Van alle smerige dingen die honden doen is mensenstront vreten wel het allersmerigst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik las de uitgebreide kroketten review van Lucky 👍🏼 die hebben jullie allemaal geproefd in de loop der jaren?![]()
En zijn jullie het eens over de sterren waardering?
@borisz rond Ootmarsum hebben wij een paar jaar geleden uitgebreid
ge-ebiket en genoten inderdaad van de vergezichten.
Voor wandelen heb ik gewoon geen geduld. Des te knapper vind ik het dat jij er vrijwel ieder weekend op uittrekt.
De gustibus non est disputandum.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:07 schreef derLudolf het volgende:
Nog smeriger dan in hondenpoep stappen?
quote:
Haha, snap ik! Ze zei daar steeds dat ze pas na het avondeten ging slapen, maar toen ik thuis vroeg of ze even in bed wilde rusten of wilde spelen wilde ze toch wel graag naar bed. Ik ben toen even snel onder de douche gedoken want thuis was het grijs en iets frissig en daar ineens volle zon en warmquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, want mijn kind vindt slapen een vies woord. Als die een uur en/of tot 16 uur zou slapen, dan zou hij niet voor middernacht in bed liggen en dat vind ik niet de moeite waard![]()
Klinkt wel als een heel gezellige dag!
Toevallig op Instagram nog wat over gezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:19 schreef AnneX het volgende:
@:borisz rond Ootmarsum hebben wij een paar jaar geleden uitgebreid
ge-ebiket en genoten inderdaad van de vergezichten.
Voor wandelen heb ik gewoon geen geduld. Des te knapper vind ik het dat jij er vrijwel ieder weekend op uittrekt.
Het is geen vuil goed als ondergoed E/o lakens en handdoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Tele6 het volgende:
Wordt het goed schoon in 20-30 min @:AnneX ? Bij ons wordt het van dat programma alleen nat
Zeker met het warme weer heeft het wasmiddel ook tijd nodig om in te trekken toch? Lekker marineren #CUL
Niet doen. Geef je over aan de situatie. Onderweg is ook deel van de reis.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef z80 het volgende:
Treinreis plannen. Ik wordt er lichtelijk gek van.
Eerste stuk, van hier naar Kassel. Doodsaai bovenlangs en "snel". Of onderlangs en ruim 2 uur langer onderweg.
Maar het veranderd waar je bij staat. Nu ineens is bovenlangs met vervang vervoer. Dus een stuk met de bus.
Maar nog niet duidelijk welk stuk, en of dit de moeite waard is qua uitzicht.
Ik zei al, 't is een rustig kindquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Clubsoda het volgende:
Jeetje, 20 uur slapen is hier al vroeg zonder middagdutje en slapen voor ik beneden ben gebeurt sowieso nietverschil moet er zijn
Super tantequote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Haha, snap ik! Ze zei daar steeds dat ze pas na het avondeten ging slapen, maar toen ik thuis vroeg of ze even in bed wilde rusten of wilde spelen wilde ze toch wel graag naar bed. Ik ben toen even snel onder de douche gedoken want thuis was het grijs en iets frissig en daar ineens volle zon en warm, en toen ik daarmee klaar was lag ze te slapen. Zelf ook klein dutje gedaan. Uiteindelijk heb ik 'r iets voor half 5 wakker gemaakt. Samen gekookt (ik gesneden, zij vast groentes gesnackt) en toen kwamen buurvrouw en buurmeisje eten, dat was heel gezellig. Daarna nog even daar gespeeld, en rond 19u weer naar huis. Toen wilde ze nog niet klaarmaken om slapen, dus even met magneten gespeeld en daarna nog ijsjes gemaakt (was ik bijna vergeten, zij uiteraard niet
). En daarna vroeg ik of ze nog even wilde spelen, en toen zei ze zelf nee naar boven
dus 19.30 naar boven gegaan, 20u naar beneden en ik denk dat ze sliep voor ik beneden was
viel me errrg mee! En was inderdaad heel fijne en gezellige dag zo
.
Morgen komt broertje eind vd middag met jongste nichtje haar ophalen en dan eten ze nog hier. Dus nog een lange dag morgen, denk wel met minder activiteitende buurmeisjes zijn allemaal thuis morgen dus denk lekker allemaal in de tuin en beetje chillen
. En bedenken wat ik voor avondeten ga maken en dat halen, want met gezamenlijk eten had ik geen rekening gehouden bij boodschappen doen vanochtend
![]()
Wat tof zo rustig aan ideeën bedenken en ontwikkelen @:Tuindier! Lijkt me heerlijk, keuken ontwerpen enzo
NL is geen Duitsland helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De tering zeg. Wil je ergens heen, kijk je even online voor restaurantjes, wat blijkt: Sinds kort heeft vrijwel geen enkel restaurant meer drankprijzen online staanHebben ze wat te verbergen of zo. Vind dit naaiballerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |