abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2026 @ 17:41:09 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221474651
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk hè? Wij zijn nu bezig met offertes (niet leuk) en al materialen als vloer en keuken uitzoeken (wel leuk).
Wanneer haan ze beginnen met de klus trouwens?

En vordert het spullen uitzoeken goed?
Spoilers!
pi_221474670
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Daar liepen wij heel vaak tegenaan bij Picnic.
Nu we weer zelf boodschappen doen gaat dit veel beter. Ook het zelf in de winkel uitzoeken van de versere producten.. bij fruit en groente was de datum wel goed, maar regelmatig de kwaliteit niet heel goed.
Ik heb het een paar weken geleden weer gedaan. Maar (ook al heb ik dat jaren gedaan) alles in de fietstassen, het sjouwen en vooral het rondlopen in de winkel, daar is mijn knie het niet mee eens. En met die zware tassen fietsen vind ik na de val vorig jaar ook doodeng
We have far more in common than that which devides us..
pi_221474684
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb het een paar weken geleden weer gedaan. Maar (ook al heb ik dat jaren gedaan) alles in de fietstassen, het sjouwen en vooral het rondlopen in de winkel, daar is mijn knie het niet mee eens. En met die zware tassen fietsen vind ik na de val vorig jaar ook doodeng
Snap ik hoor!
pi_221474841
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 16:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha @:Tuindier :D en ik kijk er alvast naar uit *O*

Kennen jullie dat, dat je nichtje hier om 10u is en je zelf ervoor al de hele woonkamer hebt opgeruimd en boodschappen hebt gedaan, dan bijna twee uur bij een buurvrouw in de tuin zit waar nichtje en buurmeisje samen spelen, daarna bedenkt naar een speeltuin met pannenkoeken (@:Clubsoda jij tipte hem me een keer eerder volgens mij) te gaan, daar je nog twee uur vermaakt, en nichtje bij thuiskomst toch wel even naar bed wil. En dat ze eigenlijk na een uurtje, om 16u, wakker moet om enigszins op tijd weer te gaan slapen vanavond. En ze uit zichzelf op dat tijdstip wakker werd, maar huilend, en nadat je kwam kijken terwijl je ernaast zat weer in slaap is gevallen. En dat je nu twijfelt of je weer moet wakkermaken voor eerder in bed vanavond, of laten liggen zodat je zelf nog heel even langer kunt chillen :+
Nee, want mijn kind vindt slapen een vies woord. Als die een uur en/of tot 16 uur zou slapen, dan zou hij niet voor middernacht in bed liggen en dat vind ik niet de moeite waard :+

Klinkt wel als een heel gezellige dag!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 juli 2026 @ 18:15:49 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221474857
Nominatie wandeling van het jaar gaat naar het Twentepad #2: Tubbergen - Ootmarsum.. Wat een mooie wandeling O+
Heide. Afwisselende vergezichten. Watertjes. Mooi gebied.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221474934
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wanneer haan ze beginnen met de klus trouwens?

En vordert het spullen uitzoeken goed?
Ik hoop dit jaar nog, maar het zal er om hangen. Maar ik houd absoluut niet van overhaast grote beslissingen moeten nemen, dus we zoeken stap voor stap alles uit. We hebben nu leuke ideeen, en die gaan we na de bouwvak (als de bouwmaterialenhandels weer open zijn) verder bekijken.
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 18:30:41 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221474951
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:15 schreef borisz het volgende:
Nominatie wandeling van het jaar gaat naar het Twentepad #2: Tubbergen - Ootmarsum.. Wat een mooie wandeling O+
Heide. Afwisselende vergezichten. Watertjes. Mooi gebied.
Blüht auf der Heide schon ein kleines Blümelein? 8-8 tot 9-9 wordt vaak gezegd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 juli 2026 @ 18:34:47 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221474977
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Blüht auf der Heide schon ein kleines Blümelein? 8-8 tot 9-9 wordt vaak gezegd.
Bij de cirkels van Janniek/Mander stond de heide al aardig in de bloei. Ik denk volgende week nog meer.
Springendal heeft nog wel twee weken nodig.
pi_221475100
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef derLudolf het volgende:
Ken je dat, dat je even ontspannend een stukje wilt lopen met een camera en dat je na 100m lopen opeens onmeunig nodig moet kakken?

Ik heb wel een sluiter ontspant, maar geen foto gemaakt _O-
Hondveilig hoop ik? Van alle smerige dingen die honden doen is mensenstront vreten wel het allersmerigst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 31 juli 2026 @ 18:56:36 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_221475127
Treinreis plannen. Ik wordt er lichtelijk gek van.
Eerste stuk, van hier naar Kassel. Doodsaai bovenlangs en "snel". Of onderlangs en ruim 2 uur langer onderweg.
Maar het veranderd waar je bij staat. Nu ineens is bovenlangs met vervang vervoer. Dus een stuk met de bus.
Maar nog niet duidelijk welk stuk, en of dit de moeite waard is qua uitzicht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 19:07:00 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221475284
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Hondveilig hoop ik? Van alle smerige dingen die honden doen is mensenstront vreten wel het allersmerigst.
Nog smeriger dan in hondenpoep stappen?
Ben gewoon terug gelopen en heb op de porseleinen troon plaatsgenomen.

Heb het in Corona lockdown tijd een paar keer gehad dat ik in de auto zat en echt enorm nodig moest, spontaan enorme buikpijn. Nu ben ik een man dus valt het misschien best mee, maar had echt last. Mensenpoep etende honden hoor ik nu voor het eerst van, maar op dat moment zou ik er schijt aan hebben gehad :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221475850
Weer thuis w/ Via een deel van de Sallandroute en verder binnendoor zonder sores als files en in Rhenen een late lunch bij Moeke aan het water.
Daar zag MnX zijn collega Schippers vrolijk een rivier vol water oversteken: heen en weer.
Zijn pontje is voorlopig uit de vaart. 😢 Op de IJssel gaat de ene bij Deventer nog wel. Dat is handig met de grote P daar aan de overkant en de as. Grootse Boekenmarkt in Deventer.

Twee wassen gedraaid. Het blijft een feestje met het programma van 20 of 30 minuten. Vroegûh gebruikte ik die van 1.50 uur voor dit zomergoed.

Huis is schoon, want hulp stofzuigt en UP’t de vloer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik las de uitgebreide kroketten review van Lucky 👍🏼 die hebben jullie allemaal geproefd in de loop der jaren? _O_
En zijn jullie het eens over de sterren waardering?

@borisz rond Ootmarsum hebben wij een paar jaar geleden uitgebreid
ge-ebiket en genoten inderdaad van de vergezichten.
Voor wandelen heb ik gewoon geen geduld. Des te knapper vind ik het dat jij er vrijwel ieder weekend op uittrekt.
pi_221475875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:07 schreef derLudolf het volgende:
Nog smeriger dan in hondenpoep stappen?
De gustibus non est disputandum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221475880
Wordt het goed schoon in 20-30 min @AnneX ? Bij ons wordt het van dat programma alleen nat :')
Zeker met het warme weer heeft het wasmiddel ook tijd nodig om in te trekken toch? Lekker marineren #CUL ;)
pi_221475932
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 16:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh oh dat wordt laat slapen vanaaf 8-)
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee, want mijn kind vindt slapen een vies woord. Als die een uur en/of tot 16 uur zou slapen, dan zou hij niet voor middernacht in bed liggen en dat vind ik niet de moeite waard :+

Klinkt wel als een heel gezellige dag!
Haha, snap ik! Ze zei daar steeds dat ze pas na het avondeten ging slapen, maar toen ik thuis vroeg of ze even in bed wilde rusten of wilde spelen wilde ze toch wel graag naar bed. Ik ben toen even snel onder de douche gedoken want thuis was het grijs en iets frissig en daar ineens volle zon en warm :+ , en toen ik daarmee klaar was lag ze te slapen. Zelf ook klein dutje gedaan. Uiteindelijk heb ik 'r iets voor half 5 wakker gemaakt. Samen gekookt (ik gesneden, zij vast groentes gesnackt) en toen kwamen buurvrouw en buurmeisje eten, dat was heel gezellig. Daarna nog even daar gespeeld, en rond 19u weer naar huis. Toen wilde ze nog niet klaarmaken om slapen, dus even met magneten gespeeld en daarna nog ijsjes gemaakt (was ik bijna vergeten, zij uiteraard niet :D ). En daarna vroeg ik of ze nog even wilde spelen, en toen zei ze zelf nee naar boven :D dus 19.30 naar boven gegaan, 20u naar beneden en ik denk dat ze sliep voor ik beneden was *O* viel me errrg mee! En was inderdaad heel fijne en gezellige dag zo O+ .

Morgen komt broertje eind vd middag met jongste nichtje haar ophalen en dan eten ze nog hier. Dus nog een lange dag morgen, denk wel met minder activiteiten :P de buurmeisjes zijn allemaal thuis morgen dus denk lekker allemaal in de tuin en beetje chillen :). En bedenken wat ik voor avondeten ga maken en dat halen, want met gezamenlijk eten had ik geen rekening gehouden bij boodschappen doen vanochtend :+

Wat tof zo rustig aan ideeën bedenken en ontwikkelen @Tuindier! Lijkt me heerlijk, keuken ontwerpen enzo O+
pi_221476161
Jeetje, 20 uur slapen is hier al vroeg zonder middagdutje en slapen voor ik beneden ben gebeurt sowieso niet :+ verschil moet er zijn :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Clubsoda op 31-07-2026 21:04:57 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 juli 2026 @ 21:01:17 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221476209
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:19 schreef AnneX het volgende:

@:borisz rond Ootmarsum hebben wij een paar jaar geleden uitgebreid
ge-ebiket en genoten inderdaad van de vergezichten.
Voor wandelen heb ik gewoon geen geduld. Des te knapper vind ik het dat jij er vrijwel ieder weekend op uittrekt.
Toevallig op Instagram nog wat over gezegd.
Ik ben een gekke henkie. Want incluis reistijd was het vandaag 5.30 weg en 18u thuis. Wel incluis koffie bij de Watermolen van Bels en lekker geluncht in Ootmarsum.
Maar als ik wandel dan zijn mn hersens uitgeschakeld. Het is voor mij dan alleen maar dat moment, in het nu om dat er maar in te slingeren. Kortom gewoon ontspanning. :)
En 2. het is gewoon leuk om Nederland nog beter te kennen. ^O^

En dat hou ik nu wel al zes jaar vol :P. Mn reeks op Komoot staat op 125 weken, minimaal een kwartier 'on record' hort op. Van die 125 zijn de weken dat ik alleen een excuuswandeling deed op één hand te tellen. Het is ook 125 weken geleden dat Komoot begon met dat soort grappen.

Inmiddels in Komoot in handen van het grote geld uit Italië. Bending Spoons heeft veel om zeep geholpen, maar qua Komoot hebben ze wel het goede gedaan. Zeg ik met tegenzin.
Komoot is sociaal wandelen. Strava is voor competitief sporten. Komoot is wel begonnen met challenges en nu ook de eerste met Marley Spoon *snif*. Maar app wordt wel in positieve zin doorontwikkeld. En dat stond voordat het foute geld kwam wel stil.
pi_221476233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Tele6 het volgende:
Wordt het goed schoon in 20-30 min @:AnneX ? Bij ons wordt het van dat programma alleen nat :')
Zeker met het warme weer heeft het wasmiddel ook tijd nodig om in te trekken toch? Lekker marineren #CUL ;)
Het is geen vuil goed als ondergoed E/o lakens en handdoeken.
Die gaan ( natuurlijk) op 60o en eco. Dat is Drie Uur 😳

Het is niet vuil: 2 max 3 x gedragen, opgerold @Blues in de koffer gaat op 30o - 1200 toeren een opfris was in.

Nu lig ik gevloerd. Korte nacht en lange dag.
pi_221476277
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef z80 het volgende:
Treinreis plannen. Ik wordt er lichtelijk gek van.
Eerste stuk, van hier naar Kassel. Doodsaai bovenlangs en "snel". Of onderlangs en ruim 2 uur langer onderweg.
Maar het veranderd waar je bij staat. Nu ineens is bovenlangs met vervang vervoer. Dus een stuk met de bus.
Maar nog niet duidelijk welk stuk, en of dit de moeite waard is qua uitzicht.
Niet doen. Geef je over aan de situatie. Onderweg is ook deel van de reis.
Of zoiets 😇
Plan je een weekendje of week weg?

Succes.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 21:18:50 #45
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221476354
De tering zeg. Wil je ergens heen, kijk je even online voor restaurantjes, wat blijkt: Sinds kort heeft vrijwel geen enkel restaurant meer drankprijzen online staan :o Hebben ze wat te verbergen of zo. Vind dit naaiballerij.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221476361
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Clubsoda het volgende:
Jeetje, 20 uur slapen is hier al vroeg zonder middagdutje en slapen voor ik beneden ben gebeurt sowieso niet :+ verschil moet er zijn :D
Ik zei al, 't is een rustig kind :D volgens mij ook iets jonger dan jouw jongste wel? Van mei is ze (3). De buurmeisjes gaan hier ook allemaal rond 19u naar boven normaal, nu in de zomer zo rond 19.15. En was voor haar ook wel intensieve dag, ene moment met vader en zusje in de auto en vijf minuten later hier en vader en zusje foetsie, spelen met een buurmeisje, naar megaspeeltuin, eten en spelen met andere buurmeisje.. ik vond het zelf ook intensief :P . En ja ze is wel een goede in-slaap-valler O+ altijd al wel geweest ook. Ik denk dat dit karma is voor de afgelopen twee keer jongste nichtje met tandjespijn hier laten logeren O-) . Deze kan ook om 7u wakker worden en dan gewoon stil in bed blijven liggen chillen. En dat ik dan om 8.30 maar een keer opsta om haar uit bed te halen omdat ik het sneu begin te vinden :D (ze kan overigens gewoon zelf uit bed, maar heeft dat hier nog nooit gedaan :D ). Afkloppen, ksst fokwet enzo, want ik hoop hier ook weer op voor morgen :P .
pi_221476427
Mijne is twee maanden ouder. Gaat laat naar bed, vroeg wakker. Zelf in slaap vallen is geen optie, rustig wakker worden ook niet. Is verder prima hoor, als ie 14 is slaapt ie vast een gat in de dag.
pi_221476452
Ahh, ik dacht groter verschil. Alle kinderen zijn anders inderdaad. En als pubers slapen ze vast allemaal uit ja :D . Die van cp-vriendin slaapt of van 19-8.30 ofzo, of van 22-10.30 ofzo :D . Maar die is elke wakkere minuut verder wel een soort voorbij razende tornado ;). Buurmeisje hiernaast slaapt meestal pas zo rond 20.30 ondanks op tijd naar boven en rustig bedritueel, en is rond 6u weer op. En dan komt ze regelmatig in de nacht ook nog een keer (of vaker, of meer dan een uur).
pi_221476458
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Haha, snap ik! Ze zei daar steeds dat ze pas na het avondeten ging slapen, maar toen ik thuis vroeg of ze even in bed wilde rusten of wilde spelen wilde ze toch wel graag naar bed. Ik ben toen even snel onder de douche gedoken want thuis was het grijs en iets frissig en daar ineens volle zon en warm :+ , en toen ik daarmee klaar was lag ze te slapen. Zelf ook klein dutje gedaan. Uiteindelijk heb ik 'r iets voor half 5 wakker gemaakt. Samen gekookt (ik gesneden, zij vast groentes gesnackt) en toen kwamen buurvrouw en buurmeisje eten, dat was heel gezellig. Daarna nog even daar gespeeld, en rond 19u weer naar huis. Toen wilde ze nog niet klaarmaken om slapen, dus even met magneten gespeeld en daarna nog ijsjes gemaakt (was ik bijna vergeten, zij uiteraard niet :D ). En daarna vroeg ik of ze nog even wilde spelen, en toen zei ze zelf nee naar boven :D dus 19.30 naar boven gegaan, 20u naar beneden en ik denk dat ze sliep voor ik beneden was *O* viel me errrg mee! En was inderdaad heel fijne en gezellige dag zo O+ .

Morgen komt broertje eind vd middag met jongste nichtje haar ophalen en dan eten ze nog hier. Dus nog een lange dag morgen, denk wel met minder activiteiten :P de buurmeisjes zijn allemaal thuis morgen dus denk lekker allemaal in de tuin en beetje chillen :). En bedenken wat ik voor avondeten ga maken en dat halen, want met gezamenlijk eten had ik geen rekening gehouden bij boodschappen doen vanochtend :+

Wat tof zo rustig aan ideeën bedenken en ontwikkelen @:Tuindier! Lijkt me heerlijk, keuken ontwerpen enzo O+
Super tante O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 juli 2026 @ 21:39:37 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221476461
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De tering zeg. Wil je ergens heen, kijk je even online voor restaurantjes, wat blijkt: Sinds kort heeft vrijwel geen enkel restaurant meer drankprijzen online staan :o Hebben ze wat te verbergen of zo. Vind dit naaiballerij.
NL is geen Duitsland helaas.

Mn stamkroeg heeft alleen eten online staan. Ok de taps wisselen snel, maar gewoon pilsprijs en speciaalbier vanaf [bedrag] zou wel netjes zijn.
Stadscafé van vandaag wel een bierkaart zonder prijzen online.
Wachtlokaal te Haarlem, waar ik gisteren was, heeft geen drankkaart online.

Maar inmiddels Haarlemse voorbeelden van Brinkmann, Studio, Lokaal waar er wel prijzen zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')