abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221484216
Ik zou geen moeite doen richting een bewindvoerder waar je niets mee te schaften hebt. Focus op KPN. Als de klantenservice niet werkt, direct een datalek melden bij de FG via privacyofficer@kpn.com. Vraag direct aan met wie ze jouw gegevens gedeeld hebben en wie er inzage heeft gehad op basis van logging.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Redactie Frontpage zondag 2 augustus 2026 @ 09:49:54 #52
38148 crew  Innisdemon
pi_221484653
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 05:00 schreef baskick het volgende:
Ik zou geen moeite doen richting een bewindvoerder waar je niets mee te schaften hebt. Focus op KPN. Als de klantenservice niet werkt, direct een datalek melden bij de FG via privacyofficer@kpn.com. Vraag direct aan met wie ze jouw gegevens gedeeld hebben en wie er inzage heeft gehad op basis van logging.
Als je een serieuze privacy officer treft, dan is dat wel de juiste manier om al die incompetenten bij de klanten'service' te omzeilen idd
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221484695
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:49 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Als je een serieuze privacy officer treft, dan is dat wel de juiste manier om al die incompetenten bij de klanten'service' te omzeilen idd
Hoewel het mailadres anders doet vermoeden, zou dit het mailadres van de FG moeten zijn. Je mag hopen dat die datalek-meldingen serieus neemt privacy officers overigens ook).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 2 augustus 2026 @ 09:58:46 #54
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221484696
toen ik in 1998 mijn eerste credit card aanvroeg wilde mijn bank met mij in gesprek
Meneer Onderwater?
Ja
Uw aanvraag voor een credit card
Ja?
U bent niet meneer Droogland?
Nee, dat was mijn benedenbuurman
Maar u woont op 4a
Correct
Maar uit onze gegevens blijkt dat meneer Droogland daar woont.
Nee, die woonde beneden mij en is daar al een jaar of zo weg
Ik liet mijn paspoort zien, nog wat dingetjes en het verder heel vriendelijke gesprek was voorbij en Jan Onderwater kreeg zijn CC
Duidelijk wel dat Frans Droogland hem niet had gekregen.
pi_221490528
Ik heb gisteren die Privacy officer gemaild en ik heb vandaag een reactie ontvangen van KPN op een review die ik achtergelaten heb. Ik heb mijn gegevens doorgegeven en ze gaan het uitzoeken, zeggen ze.

Ik houd nog even een slag om de arm. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221490892
Het is opgelost. :)

Brands bewindvoering heeft per ongeluk een ander persoon op hetzelfde adres doorgegeven aan KPN (maar met een andere naam), maar deze persoon woont op nummer 12, en ik woon op 12 A.

Schandalige fout eerlijk gezegd, en ik beraam me nog op een eis voor tegemoetkoming. Dat lijkt me wel op z'n plaats.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:06:53 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221490896
Wees blij dat het is opgelost.

Ik zou het daar bij laten.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:11:31 #58
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221490921
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:

Brands bewindvoering heeft per ongeluk een ander persoon op hetzelfde adres doorgegeven aan KPN (maar met een andere naam), maar deze persoon woont op nummer 12, en ik woon op 12 A.

Schandalige fout eerlijk gezegd, en ik beraam me nog op een eis voor tegemoetkoming. Dat lijkt me wel op z'n plaats.
De fout lijkt me bij de bewindvoerder liggen.
KPN typt terecht postcode en huisnummer in om de juiste persoon te vinden ipv achternaam.
Meisjesnaam vs getrouwde naam is bijvoorbeeld alleen al een reden om niet op de naam af te gaan.

Tegemoetkoming willen voor een email adres dat onterecht verandert is, is precies wat er mis is met de huidige maatschappij :{w
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221490934
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:11 schreef laziness het volgende:

[..]
De fout lijkt me bij de bewindvoerder liggen.
KPN typt terecht postcode en huisnummer in om de juiste persoon te vinden ipv achternaam.
Meisjesnaam vs getrouwde naam is bijvoorbeeld alleen al een reden om niet op de naam af te gaan.

Tegemoetkoming willen voor een email adres dat onterecht verandert is, is precies wat er mis is met de huidige maatschappij :{w
Sowieso ben ik een man en is er van een meisjesnaam dus al geen sprake.

Bovendien heeft het mij gewoon veel tijd gekost om hier achteraan te gaan hé. Tijd die ik beter had kunnen besteden.

Iets meer zorgvuldigheid had wel op z'n plaats geweest. Ook geboortedatum is afwijkend bijvoorbeeld.
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:15:25 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221490940
quote:

Je kunt wellicht proberen of ze je de rekeningen voor de rest van het jaar kwijtschelden, vanwege het ongemak en de moeite en tijd die je erin hebt moeten steken om de fout rechtgezet te krijgen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:24:29 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221490980
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien heeft het mij gewoon veel tijd gekost om hier achteraan te gaan hé. Tijd die ik beter had kunnen besteden.

Iets meer zorgvuldigheid had wel op z'n plaats geweest. Ook geboortedatum is afwijkend bijvoorbeeld.
Ik stuur je wel een tikkie voor de tijd die ik heb besteed aan je topic.
pi_221490987
quote:
82s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik stuur je wel een tikkie voor de tijd die ik heb besteed aan je topic.
Hier zitten we gewoon voor de lol en uit interesse. :P
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:32:08 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221491016
quote:

[..]

Ik heb een heel kort email adres waarvan de hele wereld en zijn moeder denkt dat ie van hen is. Ik krijg heel veel shit binnen waar ze ‘m opgegeven hebben van niet serieus tot aan heel serieus.
Ik ga ze denk allemaal ff bellen dat ik geld wil omdat ik op de spam knop heb moeten drukken of me voor hun nieuwsbrief uit heb moeten schrijven.
Ik ga rijk worden!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221491029
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:32 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik heb een heel kort email adres waarvan de hele wereld en zijn moeder denkt dat ie van hen is. Ik krijg heel veel shit binnen waar ze ‘m opgegeven hebben van niet serieus tot aan heel serieus.
Ik ga ze denk allemaal ff bellen dat ik geld wil omdat ik op de spam knop heb moeten drukken of me voor hun nieuwsbrief uit heb moeten schrijven.
Ik ga rijk worden!
Vind ik een beetje kort door de bocht. Hier is even sprake geweest van een privacyschending (mijn gegevens die bij Brands bewindvoering belandden) en ik heb er tijd en moeite in moeten steken. Bovendien ben ik al jarenlang klant en heb ik nog nooit om korting gevraagd.

Hier is dusdanig serieus onzorgvuldig gehandeld dat ik daar wel wat van vind. :P
pi_221491103
Ik vind het eigenlijk vooral schandalig voor je buurman dat jij nu weet dat hij financiële problemen heeft en onder bewind staat.
pi_221491115
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral schandalig voor je buurman dat jij nu weet dat hij financiële problemen heeft en onder bewind staat.
Dat wist ik toevallig al omdat hij bij mij weleens kwam vragen of ik iets voor wilde schieten.

Maar inderdaad, voor hetzelfde geld had ik dat niet geweten. Dan was dat niet fijn geweest voor hem.
pi_221491145
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Vind ik een beetje kort door de bocht. Hier is even sprake geweest van een privacyschending (mijn gegevens die bij Brands bewindvoering belandden) en ik heb er tijd en moeite in moeten steken. Bovendien ben ik al jarenlang klant en heb ik nog nooit om korting gevraagd.

Hier is dusdanig serieus onzorgvuldig gehandeld dat ik daar wel wat van vind. :P
Reken jezelf niet te rijk, wanneer je het sympathiek brengt zou er misschien wel eens een jaar Netflix, of Disney+, in kunnen zitten?
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:04:57 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221491214
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit sowieso. Ze zijn dus alleen op postcode en huisnummer afgegaan, want zowel naam als geboortedatum waren geen match. Dat zijn toch wel de minste zaken die je even controleert voordat je iets doorgeeft en wijzigt lijkt me :{ Het gaat hier niet om een reclamefolder die verkeerd bezorgd wordt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 11:19:34 #69
38148 crew  Innisdemon
pi_221491311
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Wees blij dat het is opgelost.

Ik zou het daar bij laten.
Ik niet. Die bedrijven zijn er als de kippen bij als je 10 cent niet betaald. Laat ze maar eens bloeden voor hun fouten.
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:39:36 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221491446
Zeker niet erbij laten
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:50:55 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221491513
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:19 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ik niet. Die bedrijven zijn er als de kippen bij als je 10 cent niet betaald. Laat ze maar eens bloeden voor hun fouten.
Sleep ze voor de rechter!
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:59:21 #72
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221491558
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Sleep ze voor de rechter!
Ik zat eerder te denken aan aangifte te doen bij de authoriteit persoonsgegevens. Daarnaast een formele schriftelijke klacht bij de bewindvoerder waar je een vergoeding eist voor tijd en ongemak (waarbij je 95,50 per uur rekent, dat is het tarief wat bewindvoerders ook rekenen) en eist dat ze binnen 14 dagen betalen, waarna je bij het uitblijven ervan naar de kantonrechter stapt.
pi_221491612
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zat eerder te denken aan aangifte te doen bij de authoriteit persoonsgegevens. Daarnaast een formele schriftelijke klacht bij de bewindvoerder waar je een vergoeding eist voor tijd en ongemak (waarbij je 95,50 per uur rekent, dat is het tarief wat bewindvoerders ook rekenen) en eist dat ze binnen 14 dagen betalen, waarna je bij het uitblijven ervan naar de kantonrechter stapt.
Autoriteit Persoonsgegevens heb ik vorige week al op de hoogte gebracht.

Maar de fout kan heel goed bij KPN liggen, dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker dan dat de fout bij Brands bewindvoering ligt.
  maandag 3 augustus 2026 @ 12:16:58 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221491650
quote:

[..]
Ja, dat zal ze leren.
pi_221491706
Bijzonder slordige fout van KPN. De bewindvoerder vraagt aanpassen gegevens van mevrouw A op nr 12 en KPN pakt gegevens meneer T op nr 12a. Zelfs de havo vakantiekracht checkt toch wel of iets van de NAW gegevens overeenkomt naast (ogenschijnlijk) het huisnummer?
  maandag 3 augustus 2026 @ 13:57:41 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221492181
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat zal ze leren.
Je kan wel sarcastisch snubben maar ik vind dit een zeer ernstige fout.
  maandag 3 augustus 2026 @ 13:59:47 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221492193
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Autoriteit Persoonsgegevens heb ik vorige week al op de hoogte gebracht.

Maar de fout kan heel goed bij KPN liggen, dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker dan dat de fout bij Brands bewindvoering ligt.
Brands is eigenaar en heeft controleplicht, zij horen ervoor te zorgen dat kpn het correct afwikkelt. Wanneer dit fout gaat heeft KPN een probleem met Brands.
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:10:08 #78
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221492258
Dit zaakje had zeer onaangenaam kunnen worden met bv geen toegang meer tot je bankrekening bijvoorbeeld.
Identiteit verwisselen, voor je het weet heb je deurwaarders of politie op je dak
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:11:20 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221492270
Ik vind het na zoveel moeite en dusdanige fouten helemaal niet gek om aan te sturen op een compensatie; dat is hoe de wereld werkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221492911
quote:

[..]

Een man kan tegenwoordig ook een meisjesnaam hebben hè? Of dus een achternaam waarmee hij geboren is en door het leven gaan met als te gebruiken achternaam die van zijn echtgeno(o)t(e).

Afgezien daarvan heb je gewoon gelijk met de stelling dat meer zorgvuldigheid op z’n plaats geweest was, en zéker meer inspanning om ruimte te laten voor (het oplossen van) fouten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221492966
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je kan wel sarcastisch snubben maar ik vind dit een zeer ernstige fout.
Dat ia het ook, maar je gaat nooit een 95,50 euro per geïnvesteerd uur terug krijgen, dat is een beetje kinderachtig wensdenken en daar trapt niemand in.

In het contact met de klantenservice kan je het wellicht wat richting een gratis zenderpakket of een gratis jaar van een streamingsdienst masseren en daar blijft het bij.

Het openen van een draad op de KPN community heeft Tomatenboer goed gedaan, ze hebben het opgepikt en voor een KPN supersnel afgehandeld. (Wat mij verteld dat ze het zeer serieus hebben opgepakt.)
  maandag 3 augustus 2026 @ 16:25:20 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221493090
In dit soort gevallen mag je blij zijn dat het binnen redelijke tijd is opgelost, het had zich veel langer kunnen voortslepen.

Wat je mag hopen is dat ze iets leren van zo’n fout. Dat zou mijn feedback zijn, als dit mij overkwam. En ik zou het zakelijk formuleren.

Om er dan nog financieel iets uit te willen slepen, vind ik dus echt belachelijk.
pi_221493120
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Lienekien het volgende:
In dit soort gevallen mag je blij zijn dat het binnen redelijke tijd is opgelost, het had zich veel langer kunnen voortslepen.

Wat je mag hopen is dat ze iets leren van zo’n fout. Dat zou mijn feedback zijn, als dit mij overkwam. En ik zou het zakelijk formuleren.

Om er dan nog financieel iets uit te willen slepen, vind ik dus echt belachelijk.
Ik hoef niet zo nodig een “schadevergoeding” in financiële zin, maar als ik een voordeeltje zou kunnen krijgen met een zenderpakket ofzoiets dan zou ik dat wel sympathiek vinden.
  maandag 3 augustus 2026 @ 16:30:30 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221493141
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik hoef niet zo nodig een “schadevergoeding” in financiële zin, maar als ik een voordeeltje zou kunnen krijgen met een zenderpakket ofzoiets dan zou ik dat wel sympathiek vinden.
Dat klinkt heel anders dan de ‘eis voor tegemoetkoming’ waarop je je zei te beramen.
pi_221493163
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat klinkt heel anders dan de ‘eis voor tegemoetkoming’ waarop je je zei te beramen.
Nou ja, in zekere zin is een zenderpakketje ook een tegemoetkoming toch?

Ik zou het wel een beetje teleurstellend vinden als ze het alleen bij een mea culpa houden hoor.

Maar het belangrijkste vind ik wel dat het uiteindelijk nog vrij vlot is opgelost, maar ik heb er wel op moeten aandringen, en dat vind ik eigenlijk een slechte zaak.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 16:39:52 #86
38148 crew  Innisdemon
pi_221493203
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zou het wel een beetje teleurstellend vinden als ze het alleen bij een mea culpa houden hoor.

Maar het belangrijkste vind ik wel dat het uiteindelijk nog vrij vlot is opgelost, maar ik heb er wel op moeten aandringen, en dat vind ik eigenlijk een slechte zaak.
Buurman zou minimaal hetzelfde moeten krijgen. ZIjn privacy en financiele misère is op straat gegooid.
pi_221493249
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:39 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Buurman zou minimaal hetzelfde moeten krijgen. ZIjn privacy en financiele misère is op straat gegooid.
Ja, vind ik ook.
  maandag 3 augustus 2026 @ 17:07:02 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221493418
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben daar tegenwoordig een stuk cynischer in. Kon je vroeger direct bellen en iemand aan de lijn krijgen die je eventueel nog een keer doorverbond, tegenwoordig kom je al heel snel terecht bij een chatbot die je niet kan helpen maar je klacht doorgeeft en dan mag je afwachten tot ze ‘binnen vijf werkdagen’ contact met je opnemen.

Dan valt dit nog mee en dat heb je wel te danken aan blijven volhouden en diverse kanalen proberen.

Kijk, jij hebt feitelijk geen schade geleden, behalve dat het je tijd heeft gekost om het op te lossen. Je buurman zou meer reden tot klagen hebben. Als hij een schuld bij KPN heeft, zouden ze daar een deel van kunnen kwijtschelden…?
  maandag 3 augustus 2026 @ 21:53:31 #89
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221495552
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit zaakje had zeer onaangenaam kunnen worden met bv geen toegang meer tot je bankrekening bijvoorbeeld.
Identiteit verwisselen, voor je het weet heb je deurwaarders of politie op je dak
Ach welnee.
Hoe moet ik me dat voorstellen? KPN maakt de fout (aansluitadres 12 of 12A en doet geen naam- en geboortedatumcheck) en vervolgens denkt een ABN/Amro van: blokkeren die IBAN van Tomatenboer? :?
quote:
Daarnaast een formele schriftelijke klacht bij de bewindvoerder waar je een vergoeding eist voor tijd en ongemak (waarbij je 95,50 per uur rekent, dat is het tarief wat bewindvoerders ook rekenen) en eist dat ze binnen 14 dagen betalen, waarna je bij het uitblijven ervan naar de kantonrechter stapt.
Succes bij de rechter kerel ^O^ :')

(jij hebt geld teveel? :{w )
Colleziono francobolli di bambini
  maandag 3 augustus 2026 @ 21:58:40 #90
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221495606
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ach welnee.
Hoe moet ik me dat voorstellen? KPN maakt de fout (aansluitadres 12 of 12A en doet geen naam- en geboortedatumcheck) en vervolgens denkt een ABN/Amro van: blokkeren die IBAN van Tomatenboer? :?
[..]
Succes bij de rechter kerel ^O^ :')

(jij hebt geld teveel? :{w )
Kantonrechter in deze zijn de toezichthouder zoals de deken dat is bij advocaten
Kwestie van klacht indienen.
  maandag 3 augustus 2026 @ 22:01:32 #91
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221495634
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Kantonrechter in deze zijn de toezichthouder zoals de deken dat is bij advocaten
Kwestie van klacht indienen.
Ja maar niet voor een civiele claim die je in rechte gaat vorderen. Dan is een kantonrechter gewoon kantonrechter.

De analogie met de deken gaat overigens mank.
pi_221500260
quote:

Dus behalve een inbreuk op de integriteit (jouw gegevens gewijzigd in incorrecte gegevens), hebben ze aansluitend ook meteen een inbreuk op de vertrouwelijkheid van de persoonsgegevens van je buurman gemaakt (door te lekken dat het eigenlijk je buurman had moeten betreffen). Lekker gewerkt daar :+

Je hebt op grond van artikel 82 AVG recht op een schadevergoeding als er sprake is van schade en als er een causaal verband bestaat tussen de schade en de inbreuk. Succes daarmee. Mogelijk dat ze je uit coulance ¤5 korting bieden gedurende x maanden of een tijdelijk zenderpakketje. Dan mag je in je handjes knijpen :)
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:44:27 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221501309
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:01 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ja maar niet voor een civiele claim die je in rechte gaat vorderen. Dan is een kantonrechter gewoon kantonrechter.

De analogie met de deken gaat overigens mank.
Naar de Kantonrechter stappen met een klacht is gewoon een drukmiddel op de toezichthouder.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:19:20 #94
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221501490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Naar de Kantonrechter stappen met een klacht is gewoon een drukmiddel op de toezichthouder.
Je "klacht":
quote:
waar je een vergoeding eist voor tijd en ongemak (waarbij je 95,50 per uur rekent, dat is het tarief wat bewindvoerders ook rekenen) en eist dat ze binnen 14 dagen betalen, waarna je bij het uitblijven ervan naar de kantonrechter stapt.
Hij ziet je al komen, die rechter toezichthouder _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')