abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221470984
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kan er ook 2 fregatten neerleggen en 2 helicopters in de lucht en schieten op alles wat ongeoorloofd de territoriale wateren binnenkomt. Zoals ze dat in ieder normaal werelddeel zouden doen.
Dat is fictie.
pi_221470985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:11 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Natuurlijk zit de VS achter deze invasie (zoals dit land achter ALLE allende op de wereld zit). Trump haat de Spanjaarden intens, al zeker na dit WK waarin hij vrij aardig door ze werd vernederd. Hij heeft ongetwijfeld bepaalde Marokkanen een flinke portie geld betaald om een opstand te beginnen. Een opstand die niet alleen Spanje maar ook Europa flink raakt. Hij wil immers dat zijn VS de machtigste en rijkste op aarde blijft. Ik duim ondertussen dat Iran een paar VS-vliegdekschepen naar de klote schiet. De bemanning mag het oveleven, zolang al het oorlogsmaterieel maar in stukken wordt geknald. Ik ben helemaal klaar met ze.
pi_221470987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:13 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Gaan ze niet een tunnel bouwen tussen Spanje en Marokko.
Dat zeggen ze al 50 jaar.
pi_221470988
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Right, right.

En dan straks ook Malta en Sicilië en oh ja, Spanje (Al Andalus) was toch eigenlijk ook Islamitisch grondgebied?
Zijn geen enclaves in een ander wereld deel
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 11:21:02 #105
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221470989
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is fictie.
1 fregat is genoeg. En Ceuta per direct uitsluiten van dat gekke pardon.
- vmi voor intimi -
pi_221470991
Is dit wat mensen bedoelen met omvolking?
#dtv
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221470993
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:17 schreef DobbyDobby het volgende:
Nu.nl _O-

Posten de enige vrouw. Wat een redactie.
Hoe bedoel je?
pi_221470994
Marokko is ook super onveilig, vette oorlog daar
pi_221470996
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:20 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Natuurlijk zit de VS achter deze invasie (zoals dit land achter ALLE allende op de wereld zit). Trump haat de Spanjaarden intens, al zeker na dit WK waarin hij vrij aardig door ze werd vernederd. Hij heeft ongetwijfeld bepaalde Marokkanen een flinke portie geld betaald om een opstand te beginnen. Een opstand die niet alleen Spanje maar ook Europa flink raakt. Hij wil immers dat zijn VS de machtigste en rijkste op aarde blijft. Ik duim ondertussen dat Iran een paar VS-vliegdekschepen naar de klote schiet. De bemanning mag het oveleven, zolang al het oorlogsmaterieel maar in stukken wordt geknald. Ik ben helemaal klaar met ze.
De VS is een Zionistische proxy
pi_221470997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:21 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
1 fregat is genoeg. En Ceuta per direct uitsluiten van dat gekke pardon.
Er zitten hier afrikanen die liever opgesloten zitten in de EU dan los lopen in Afrika.
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 11:21:56 #111
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221470998
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:20 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik dacht echt tot de laatste regel dat je sarcastisch was.
- vmi voor intimi -
pi_221470999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit wordt de ondergang van de historische vergissing die EU heet.

En de reden waarom het ten onder gaat is simpelweg terug te brengen tot 1 punt. Niet in staat zijn gemaakte afspraken na te komen.

Of het nu de begrotingsregels betreft, het bewaken van de buitengrenzen, het terugsturen van migranten naar het land waar ze zijn binnengekomen. Er wordt niets nageleefd, alle afspraken blijken minder waard dan het papier waar het op staat.

Als je je afvraagt hoe mannen als Mussolini of Hitler de macht grepen. Dat komt hierdoor, apathische incapababele politici. En dan staat er iemand op om orde op zaken te stellen.

Het maakt mij niet meer uit hoe onfris of dubieus de politicus is. Ik stem op de persoon die dit gore tuig Europa uittrapt en dan maakt het me geen hol meer uit of hij zijn vrouw slaat, veroordeeld is voor fraude of een kinderbordeel runt. Dit moet NU stoppen, linksom of rechtsom.
Exact. En mensen blijven maar wegkijken, maar ze maken zelf extreemrechts zo groot.
pi_221471002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:17 schreef DobbyDobby het volgende:
Nu.nl _O-

Posten de enige vrouw. Wat een redactie.
Die wegkijkende gutmenschen bij de redactie van Nu zou je goddomme een paar van die opgefokte broccoli's bij ze op de zolderkamer wensen.

Ik heb echt een pleurishekel aan die naïviteit.
pi_221471003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is fictie.
In europa wel. Daarom wordt europa ook steeds minder serieus genomen.

Wat denk je wat er zou gebeuren als je met 40.000 man de chinese of russische grens bestormd? Dan schieten ze mortieren op je af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221471012
Zijn de eerste grachtengordel meisje al gesignaleerd om deze arme drommels te helpen?

:')
  vrijdag 31 juli 2026 @ 11:25:06 #116
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221471018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar stel dan eens iets voor wat als reactie gegeven had moeten worden, in jouw ogen en ook enigszins realistisch als politicus (dus niet 'schiet ze neer').
twitter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221471019
Overigens zou ik voor willen stellen om alles wat als rechts extremistisch wordt gezien, om te dopen naar rechts extremitisch. Dan is het wel goed. Ofzo.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 11:28:05 #118
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_221471031
Dit is gewoon een invasie en gezien de aantallen ook ruim van te voren gepland. Waarom wisten veiligheidsdiensten hier niets vanaf?
pi_221471033
Als ze nou allemaal een paar kilo goede hasj meenemen ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_221471034
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:11 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Volgens mij raak je juist een stukje buffer kwijt. Maar voor deze enclave moeten we misschien een uitzondering maken.
Je mist dan inderdaad je controle post net buiten het vaste land, maar wat kun je nu nog? Het leven van de mensen die daar rustig wonen is kapot gemaakt. Dit kun je alleen oplossen met keihard ingrijpen, wat ze niet gaan doen.
pi_221471037
Als ik het goed begrijp van bronnen elders dan is het gewoon zo dat Marokko dit kan voorkomen maar dat ze dit laten gebeuren op de momenten dat Spanje iets doet wat ze niet zint of iets willen afdwingen. Als je je laat beïnvloeden door dit soort beelden of boos wordt op Spanje of de EU dan is dat precies wat Marokko wil. Het verspreiden van de beelden idem dito.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221471039
quote:
Migranten die zwemmend of per boot de Europese grens bereiken, worden niet direct teruggestuurd vanwege internationale wetten en regels. Volgens het Vluchtelingenverdrag en het Europese recht heeft iedereen recht op een individuele beoordeling van een asielaanvraag en mag je mensen niet zomaar collectief uitzetten zonder te kijken naar hun persoonlijke situatie.
Nou,zou deze uitspraak er iets mee te maken hebben???

Echt, de EU wordt geregeerd door totale kansloze nitwits..
pi_221471040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Overigens zou ik voor willen stellen om alles wat als rechts extremistisch wordt gezien, om te dopen naar rechts extremitisch. Dan is het wel goed. Ofzo.
Het idiote is dat je tegenwoordig als rechts-extremistisch wordt gezien als je het liefst in een veilig land woont zonder opgefokte verwardiërs.
pi_221471044
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Dit is gewoon een invasie en gezien de aantallen ook ruim van te voren gepland. Waarom wisten veiligheidsdiensten hier niets vanaf?
Omdat er continu 2.000.000 afrikanen in dat gebied op de loer liggen om de oversteek te maken.
pi_221471046
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:15 schreef probeer het volgende:
Leuk wel weer hoor, dat 'het ligt aan links' narratief :D
Wie is er in Spanje aan de macht? Zo zal het hier ook gaan met PRO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')