abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221470701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:40 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Enige oplossing is dat Europa haar buitengrenzen hermetisch afsluit.

Dit is wel intimiderend voor ze wss
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:42:07 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221470702
quote:

[..]
Enige oplossing is dat Europa haar buitengrensen hermetisch afsluit.
Gewoon met zoals Polen, Hongarije en Griekenland met pushbacks gaan werken. En geen zielige verhalen meer over mensen die om het leven komen op zee. Jammer dan, eigen schuld, dikke bult. Zij maken de oversteek, vaak vanuit veilige landen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221470703
Zijn er al waterijsjes uitgedeeld?

En zo nee, wanneer gebeurt dat?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221470704
Deze toestanden zou je dus ook krijgen als een linkse partij als PRO het hier voor het zeggen zou krijgen. Een enorme toestroom van migranten doordat alle teugels gevierd zouden laten worden....
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:42:45 #30
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221470706
De enige echte oplossing is dat we alle vreemdelingen die zichzelf een weg naar binnen te weten forceren keihard aangepakt worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221470707
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Militaire versterking

Spanje wil drie pelotons van ieder twintig militairen inzetten, aangevuld met een militaire duikeenheid en een marineschip. Ook worden speciale politie-eenheden versterkt, waardoor ongeveer 200 extra politiemensen beschikbaar komen.

Maar goed. Leest iedereen de OP wel? Het leger gaat dus ingezet worden.
Als het er daadwerkelijk 50000 zijn heb je niets aan 60 militairen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_221470712
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Deze toestanden zou je dus ook krijgen als een linkse partij als PRO het hier voor het zeggen zou krijgen. Een enorme toestroom van migranten doordat alle teugels gevierd zouden laten worden....
Och, dat maak jij dan toch niet meer mee. Je zal dan immers al gedeporteerd zijn door communist Klaver.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:43:34 #33
459912 FlippingCoin
pi_221470714
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:43 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als het er daadwerkelijk 50000 zijn heb je niets aan 60 militairen.
Wel als ze het recht hebben te schieten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:43:47 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221470715
quote:

[..]
Enige oplossing is dat Europa haar buitengrenzen hermetisch afsluit.
Het recht op asiel moet eruit.

Sowieso mensenrechten.. waarom zou een willekeurige Marokkaan die de EU binnendringt meteen recht hebben op dingen? Wmb maken we van de huidige mensenrechten, rechten die alleen van toepassing zijn voor staatsburgers.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221470717
quote:
16s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:42 schreef FlippingCoin het volgende:
De enige echte oplossing is dat we alle vreemdelingen die zichzelf een weg naar binnen te weten forceren keihard aangepakt worden.
Gewoon allemaal afzetten voor het huis van de Marokkaanse koning.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_221470718
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:35 schreef nixxx het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ve-ceuta-binnen.html

Wow! Nu.nl gebruikt het woord “binnendringen” :o
Nu.nl is gewoon een trieste extreem linkse propaganda machine die dit soort toestanden altijd mooi probeert weg te poetsen.
greetings and salutations
pi_221470726
DPG is sowieso kut. 5e colonne.
pi_221470743
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Het recht op asiel moet eruit.

Sowieso mensenrechten.. waarom zou een willekeurige Marokkaan die de EU binnendringt meteen recht hebben op dingen? Wmb maken we van de huidige mensenrechten, rechten die alleen van toepassing zijn voor staatsburgers.
Als je de buitengrenzen van Europa op een of andere manier hermetisch weet af te sluiten, ben je af van de gelukszoekers en kun je echte oorlogsslachtoffers, zoals de Oekraïners, blijven opvangen. Ik vind wel dat tegen hen gezegd moet worden dat zodra hun land weer veilig is, ze teruggestuurd worden.
pi_221470747
Zijn er al genoeg woningen beschikbaar gesteld?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221470754
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit bewijst wel dat met een linkse regering aan de macht de grenzen wagenwijd worden opengezet. Zal met een PRO regering niet veel anders zijn.
pi_221470756
Dit wordt de ondergang van de historische vergissing die EU heet.

En de reden waarom het ten onder gaat is simpelweg terug te brengen tot 1 punt. Niet in staat zijn gemaakte afspraken na te komen.

Of het nu de begrotingsregels betreft, het bewaken van de buitengrenzen, het terugsturen van migranten naar het land waar ze zijn binnengekomen. Er wordt niets nageleefd, alle afspraken blijken minder waard dan het papier waar het op staat.

Als je je afvraagt hoe mannen als Mussolini of Hitler de macht grepen. Dat komt hierdoor, apathische incapababele politici. En dan staat er iemand op om orde op zaken te stellen.

Het maakt mij niet meer uit hoe onfris of dubieus de politicus is. Ik stem op de persoon die dit gore tuig Europa uittrapt en dan maakt het me geen hol meer uit of hij zijn vrouw slaat, veroordeeld is voor fraude of een kinderbordeel runt. Dit moet NU stoppen, linksom of rechtsom.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221470770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

En de reden waarom het ten onder gaat is simpelweg terug te brengen tot 1 punt. Niet in staat zijn gemaakte afspraken na te komen.

Of het nu de begrotingsregels betreft, het bewaken van de buitengrenzen, het terugsturen van migranten naar het land waar ze zijn binnengekomen. Er wordt niets nageleefd, alle afspraken blijken minder waard dan het papier waar het op staat.

Als je je afvraagt hoe mannen als Mussolini of Hitler de macht grepen. Dat komt hierdoor, apathische incapababele politici. En dan staat er iemand op om orde op zaken te stellen.

Het maakt mij niet meer uit hoe onfris of dubieus de politicus is. Ik stem op de persoon die dit gore tuig Europa uittrapt en dan maakt het me geen hol meer uit of hij zijn vrouw slaat, veroordeeld is voor fraude of een kinderbordeel runt. Dit moet NU stoppen, linksom of rechtsom.
Goed verwoord!
pi_221470771
Goed nieuws voor Nederland en Duitsland, want daar willen de "asielzoekers" heen.
Volgens de SPD in Duitsland zijn de Duitsers te bruin (=Nazi) en moeten we mensen uit andere culturen importeren.
Soortgelijke fratsen hoor je van D66 en andere linksen.
Dus reserveer maar vast 25000 huizen en verwelkom de nieuwkomers :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221470773
twitter

Krankzinnige aantallen.
pi_221470776
quote:

Nooit meer muntjes wisselen na de vakantie!
Echt het werd letterlijk zo verkocht :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 10:54:03 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221470780
twitter

Daar komen de tandartsen aan hoor _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:54:12 #47
459912 FlippingCoin
pi_221470781
quote:

Er moet iets veranderen anders is het met enkele jaren hier niet zo kut als in Afrika, of misschien nog wel erger omdat er voornamelijk uitvreters naar hier komen.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:54:43 #48
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221470782
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:43 schreef probeer het volgende:

[..]
Och, dat maak jij dan toch niet meer mee. Je zal dan immers al gedeporteerd zijn door communist Klaver.
Wat vind jij eigenlijk van deze situatie? Het argument valt natuurlijk niet te maken dat dit vluchtelingen zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221470785
Lijkt mij doodeng voor de bevolking daar. Er wonen maar 80.000 mensen, dus 40.000 mannen. En nu 50.000 jonge opgefokte mannen door de straat, die ook weer teruggestuurd worden dus vast gaan rellen.

Hoop dat het allemaal meevalt.
pi_221470786
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nooit meer muntjes wisselen na de vakantie!
Echt het werd letterlijk zo verkocht :') :') :')
Ik ken er maar 1 die daar intrapte voor de rest heeft iedereen tegen gestemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')