Ze worden bang voor jouquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Halve finale verloren. Mijn tegenstander besloot in de beslissende leg op een ander bord in te gooien in mijn ooghoek. Get the fuck off. Vermoorde onschuld spelen tegen mij, maar als ik buiten ben klagen over mij. Wees een man
Kreeg je een Barney-attack?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Halve finale verloren. Mijn tegenstander besloot in de beslissende leg op een ander bord in te gooien in mijn ooghoek. Get the fuck off. Vermoorde onschuld spelen tegen mij, maar als ik buiten ben klagen over mij. Wees een man
Haha, nee. Ik ben dan zo'n persoon dat zijn punt niet durft te maken en gewoon verder gaat met gooien. Maar 77 gemiddeld over de hele avond, meer dan priem.quote:
Waarom nemen zulke figuren het toch allemaal zo serieus.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, leg maar uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom nemen zulke figuren het toch allemaal zo serieus.
Be Strongerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ben dan zo'n persoon dat zijn punt niet durft te maken en gewoon verder gaat met gooien. Maar 77 gemiddeld over de hele avond, meer dan priem.
Hele logische transfer als je z'n niveau afgelopen seizoen bekeek. Justice for Arne.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:22 schreef DeeBee het volgende:
Mo Salah naar Trabzonspor of all people, voetbal is écht geen sport
En daar verwachten ze natuurlijk 2 goals per wedstrijd, minstens. Nou, dan heb ik nieuws voor ze.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele logische transfer als je z'n niveau afgelopen seizoen bekeek. Justice for Arne.
Alle Johns?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
John is nu al niet helemaal nuchter meer, heb ik het idee.
Ich will mein Fahrrad zuruckquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, bedrijf achter fietsmerken Sparta en Batavus.
Ik moet nog luisteren, kom om in de podcasts nu met de seizoensopening voor de deur. De geschilderde Indiaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:
Genoten van het Van Hanegem bij DWDD fragment in de laatste Televisië
@:Slobeend @:maxi-mus
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog luisteren, kom om in de podcasts nu met de seizoensopening voor de deur. De geschilderde Indiaan?
De knotsgekke Eredivisie lijkt ineens heel voorspelbaar zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gratis hier.
Bekijk deze YouTube-video
Freek is een beetje druk. Pieter kan beter Suley naast zich hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De knotsgekke Eredivisie lijkt ineens heel voorspelbaar zo
En het is geen muziek voor de oren die twee hè?
Ja, goed, dit stopt natuurlijk niet bij Infantino. De hele FIFA is zo corrupt als de neten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:02 schreef hhh38 het volgende:
Infantino krijgt steun van volledige FIFA-top en blijft voorlopig aan als voorzitter - https://nos.nl/l/2625696
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |