Niemand hier wordt toch écht blij van Louis?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die Louis nu weer wil afvoeren graag. Het kan echt echt echt niet meer.
Ik vind Louis wel beter dan Reiziger.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die Louis nu weer wil afvoeren graag. Het kan echt echt echt niet meer.
Ach.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Nederlandse voetbal is echt terminaal.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niemand hier wordt toch écht blij van Louis?
We hebben gewoon zin in het vuurwerk dat het gaat opleveren.
Het is zo ontzettend voorspelbaar he.quote:Michael Reiziger is nog altijd een voorname kandidaat om de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal te worden. De trainer van Jong Oranje sprak voorafgaand aan het duel om de Johan Cruijff Schaal met de belangrijkste delegatie van de KNVB: Nigel de Jong én Clarence Seedorf.
Een jaar geledenquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend voorspelbaar he.
Ik stel voor dat we NU met fakkels en hooivorken naar Zeist trekken. In verhouding lijkt Fabio Jakobsen naar Visma zelfs logisch.
Het enige waar je hem op kunt beoordelen heeft 'ie volledig verpest. Nigel en Clarence hebben geen idee?quote:Merkwaardige keuzes van bondscoach Michael Reiziger, een slechte balans op het middenveld en een gebrek aan frisheid na een lang seizoen. Het zijn volgens oud-internationals en analytici Theo Janssen en Hedwiges Maduro de verklaringen voor de slechte start van Jong Oranje op het EK.
https://nos.nl/artikel/25(...)-en-waar-is-meerdink
Reiziger is natuurlijk een vriendje van Nigel en Clarence. En hij is lekker goedkoop.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een jaar geleden
[..]
Het enige waar je hem op kunt beoordelen heeft 'ie volledig verpest. Nigel en Clarence hebben geen idee?
Ik ben vooral benieuwd hoe extreem de backlash gaat zijn na de onvermijdelijke aanstelling van Reiziger. Werkelijke álle media en supporters zullen de KNVB doormidden gaan zagen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een jaar geleden
[..]
Het enige waar je hem op kunt beoordelen heeft 'ie volledig verpest. Nigel en Clarence hebben geen idee?
https://www.instagram.com/p/DblKOWCt5FL/quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe extreem de backlash gaat zijn na de onvermijdelijke aanstelling van Reiziger. Werkelijke álle media en supporters zullen de KNVB doormidden gaan zagen.
Hij is Raad van Commissarisquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Heb ik iets gemist, welke rol heeft Seedorf uberhaupt bij de KNVB?
Het aanstellen van Michael Reiziger als bondscoach lijkt me eigenlijk nog de snelste weg naar een afscheid van Nigel de Jong.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh.
Komen we ooit nog van Nigel de Jong af?
Stukje Infantino.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aanstellen van Michael Reiziger als bondscoach lijkt me eigenlijk nog de snelste weg naar een afscheid van Nigel de Jong.
quote:De politie zegt geen boetes uit te kunnen delen voor het blokkeren van de A35 van afgelopen donderdag. De kentekens van de ongeveer tachtig tractoren waren namelijk afgeplakt, waardoor identificatie niet mogelijk zou zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Is die ondertussen ook niet dement?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:23 schreef Pistolero het volgende:
Zitten we klaar voor de terugkeer van koning Louis?
Dat wordt op deze leeftijd bijna Trumpiaans bij de persconferenties, narcistische woeste brabbelpraat tegen ‘kritische’ media. En mensen het maar geweldig vindenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die ondertussen ook niet dement?
Ik hoop nog steeds op the Champ.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel beter dan Reiziger natuurlijk, dan kan je net zo goed Rapper Sjors daar neerzetten
https://www.anticlickbait.nl/quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mechelen brengt tweede bod uit op Nederlandse verdediger
Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al ergens een uitgebreide voorbeschouwing op het nieuwe seizoen die alle 18 teams doorspreekt in podcast of YT vorm?
Gratis hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.
https://www.vi.nl/pro/ron(...)klassieke-driestrijd
Ongemakkelijke Pieter BLACKEDgod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.
https://www.vi.nl/pro/ron(...)klassieke-driestrijd
Mollema won de massasprint zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Aanwezig bij het lokale wielerrondje, de enige van Picnic op de startlijst is niet aanwezig. Typisch weer.
Meneer Antwanet nog gespot?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Aanwezig bij het lokale wielerrondje, de enige van Picnic op de startlijst is niet aanwezig. Typisch weer.
Jij hebt een heel zwaar leven?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef franklop het volgende:
Ondertussen zit ik op de camping naar de mini disco te kijken. Het kan verkeren
Met of zonder Bollo de Beer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef franklop het volgende:
Ondertussen zit ik op de camping naar de mini disco te kijken. Het kan verkeren
Solo gewonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mollema won de massasprint zeker?
Een koala hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met of zonder Bollo de Beer?
Daar had ik tijdens mijn vakantie mee te dealen
Ik mag hopen dat je dit onder het genot van een biertje bent ondergaan.quote:
@Alaphilippe_ wederom in the mudquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Szura het volgende:
FC Schreuder doet het prima
Op naar de 1-0 in de 87e minuut
Boh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Druk met darten
@:wimderon na poulefase nog geen leg verloren en 80 gemiddeld.
Stijn Littlerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Druk met darten
@:wimderon na poulefase nog geen leg verloren en 80 gemiddeld.
Halve finale verloren. Mijn tegenstander besloot in de beslissende leg op een ander bord in te gooien in mijn ooghoek. Get the fuck off. Vermoorde onschuld spelen tegen mij, maar als ik buiten ben klagen over mij. Wees een manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |